Bölüm 13

436 70 31
                                    

Gökhan'ı damatlıkla karşımda görünce olduğum yere kusacaktım.Demek üvey abi senaryosu değildi.Daha iğrenci,üvey baba senaryosuydu!

-Anne,bu da ne demek oluyor.Ne demek Gökhan'la evleniyorum?Anne bu çocuk lise öğrencisi!

Gökhan:

-Pardon ama ben 18 yaşımı doldurdum.O yüzden evlenmemize engel olabilecek hiçbir şey yok.

Hayır.Ne yapacaktım?Annemin Gökhan'la evlenmesine izin veremezdim.

-Anne bu çocuk benden hoşlanıyor.Beni kaç kez öpmeye kalktı.Hatta bir keresinde partiye gitmiyorum diye seni de aramıştı ya.Hatırlamıyor musun?Anne evlenme onunla!

-Tatlım geçmiş geçmişte kaldı.

Sırf üvey baba senaryosunu uygulayabilelim diye böyle davranıyordu.

Demek Gökhan bu yüzden bugün beni kurtarmaya gelememişti.Gerçi istediğim buydu zaten.

Salona geçtiğimde nikah memuru,Gökhan'ın kankası Arda,teyzem ve ablam salondaydı.

Ne yapacaktım?Acaba kitabın sürtüğünü arayıp,buraya gelmeye ve Gökhan'dan hamile olduğunu söylemeye bir şekilde ikna mı etseydim? Yetişemezdi ki!Bu nikahı engellemem gerekiyordu.Hemen mutfaktan bıçak aldım.Tehdit edecektim.Bir anda arkamda bir el hissettim.

-Ne yapmaya çalışıyorsun sen? Dedi Gökhan.Bıçağımı elimden aldı.

-Ver o bıçağı bana!

-Bak dışarıda kimler var.  Diyip pencereyi işaret etti.

Pencereden baktığımda wattpad polisleri dışarıdaydı.

-Wattpad polislerine haber verdim.Eğer senaryoya engel olmaya çalışırsan gerekeni yapacaklar.Eğer kendini öldürürsen bölüm yayınlanmadan silinir.Benimle anlaşmadığın sürece bu nikaha engel olamazsın.

-Ne anlaşması?

-Bugün neden seni Mert'ten kurtarmaya gelmedim biliyor musun?Çünkü gelseydim bile sen bana fırsat vermeyecektin.Sen benim kitabın badboyu olmama izin vermiyorsun.Sen benim rolümü yapmama izin vermiyorsun!

Kolumu sıkmaya başladı.Canım acıyordu ama çok beklerdi.O mâlum repliği söylemeyecektim.

-Hadi söylesene!"Bırak kolumu canımı acıtıyorsun!" desene!Bunu söylemeden bırakmayacağım.Söyle!

Erkekliğine bir tekme attım ve o inlerken bir tane de yumruk attım.

-Sen kimsin lan bana şiddet uyguluyorsun?Hayvan herif!

Annem ve diğerleri niye bizim sesimizi duymamışlardı?Tam mutfaktan dışarı çıkacaktım ki kapının kilitli olduğunu fark ettim.Kapıyı da kilitlemişti.

-Annenle evlenmemek için tek bir şartım var.Senaryoya uyacaksın!Ben badboy'um sen de masumkızsın.Buna uymazsan annenle evlenirim.

Umurumda değil. Senaryoya uymayacağıma söz vermiştim.Annemle evlense bile üvey baba senaryosuna bir şekilde karşı koyabilirdim.Ama dediği şeyi yapmayacaktım.

-Teklifini kabul etmiyorum!

-Sen bilirsin.  Dedi ve kapıyı açtı.

-Bu taraftan. Dedi Gökhan ve wattpad polisleri içeri girdi.

-Bu kız bu nikah bitene kadar bu odadan çıkmayacak.Üvey baba senaryosundayız.Ve bu kız buna engel olamayacak!

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin