Derken kapım aniden açıldı ve Görkem içeri girdi:
-Bana bulaşırsan hayatını kaydırırım! Diye bağırdı ve odamdan çıktı.
Bu badboylar aynı zamanda şizofren miydi acaba?
Neyse ben yorulmuştum ve uyumaya karar verdim.Ama uyumadan önce şu kapıyı kilitleyeyim en iyisi.
1 Saat Sonra
Kapının çalma sesiyle uyandım.Kapıyı açtığımda karşımda Görkem vardı.
-Annem yemeğe çağırıyor,in aşağı!
-Tamam,geliyorum.
-Acele etsen iyi edersin,bekletilmekten hoşlanmam! Dedi ve gitti.
Dur sen, ben seni ve aileni nasıl şaşırtacağımı biliyordum.
Tıpkı beni istemeye geldiklerinde yaptığım gibi çok hevesli görünmeli ve abartılı giyinmeliydim.
Valizimi açtığımda valizin içinin geceliklerle dolu olduğunu fark ettim.
Tabi ya,valizi annem hazırlamıştı!
Makyaj malzemesi olarak az makyaj yapacağımı düşünüp sadece ruj ve rimel koymuştu.
Tamam ben de o zaman makjayla değil kıyafetlerimle herkesi şaşırtırdım!Valizin içerisinden dantelli,mor bir gecelik çıkardım ve giydim.Üstüne de mor bir sabahlık giydim.
Annem büyük ihtimal bu gecelikleri Görkem için koymuştu.Ama ben akşam yemeğine böyle inecektim!Kovdurtma planımda bana yardımcı olduğun için sağ ol anne!
Aşağı inince üçü de şaşkınlıkla bakıyordu.Hemen Görkem'in yanındaki sandalyeye oturdum ve:
-Çok acıktım,hemen başlamak istiyorum yemeğe. Dedim.
-Kızım sen böyle mi indin yemeğe?! Dedi Şenay teyze.
-Çok yakışmış değil mi? Dedim.
-Kızım ayıp değil mi? Dedi Burhan amca.
Sizin oğlunuzla aşk yaşayayım diye beni evinize getirmeniz ayıp değil mi?
-Ay burada biz bizeyiz canım.Hem ben Görkem beğensin diye böyle giyindim.Beğendin mi Görkem? Dedim.
Görkem şaşkınlıkla bakıyordu.
-Beğenmedin mi yoksa?İstersen üstümdeki sabahlığı çıkarayım bir de geceliğe ba...
-Hayır! Dedi Şenay teyze.
Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.Biliyorum bu yaptıklarım çok ayıptı.Ama ben kendimi evden kovdurtmak için böyle yapıyordum.
-En iyisi yemeğe başlayalım. Dedi Şenay teyze.
Tam Mert'ten mesaj gelmiş mi diye bakacaktım ki telefonumu yukarıda unuttuğumu fark ettim.
-Ben telefonumu yukarıda unutmuşum.
-Tabi kızım hemen alıp gel hadi.
Odadan çıkınca yürürken bir anda durdum.Çünkü benim hakkımda konuşuyorlardı.Çok ayıp biliyorum ama dinlemeye başladım:
-Anne bu Wattpad kızları son zamanlarda iyice azmış.Böyle değildi bunlar. Diyordu Görkem.
-Şenay biz emin miyiz bunun esas kız olduğuna?Wattpad kızı gibi davranmıyor.Çakma filan olmasın bu? Dedi Burhan amca.
-Ay eminim öyle.Esas kız o.Görkem'in dediği gibi bu Wattpad kızları son zamanlarda iyice azmış. Dedi Şenay teyze.
-Anne korkuyorum ben bu kızdan! Dedi Görkem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Kız
HumorO diğer wattpad kızları gibi değildi.Öncelikle saf değildi ve zoraki evlilik de yapmayacak,bir badboy'la veya zengin bir patronla da aşk yaşamayacaktı.Wattpad kitapları klişeleri ne kadar karşısına çıkıp onu bir wattpad hikâyesine sürüklemeye çalışı...