Soru Cevap Bölümü

297 27 116
                                    

Sevgili okuyucularım,bu bölümü soru cevap bölümü yapmaya karar verdim.Bu bölümde hem kendim size sorular sormak hem de sizin sorularınızı okuyup cevaplamak istiyorum.

Ayrıca biliyorsunuz ki bazı yazarlar yeni bölümün gelmesi için vote sınırı koyuyorlar.Ki bu benim pek samimi bulduğum bir davranış değildir normalde.Ama ben de bu bölüme yorum sınırı koymaya karar verdim.

Vote sınırı diye bir şey koymak istemiyorum zaten.Ama yine de votelarsanız sevinirim tabi :) Sadece yorum sınırı koyuyorum çünkü sizin yorumlarınızı okumak benim hoşuma gidiyor.

30 yorum gelirse yeni bölüm gelecek.Neyse lafı daha fazla uzatmayayım soru-cevap bölümüne başlayalım.

1)En sevdiğiniz karakter hangisi?

2)Eğer ilk soruya Bahar cevabını verdiyseniz Bahar hariç en sevdiğiniz karakter hangisi?

3)Bazı yorumcular Bahar'ın aşk yaşayıp yaşamayacağını soruyorlar.Ben de bu konudan emin değilim.Bahar'a biriyle aşk yaşatsam bile bu durum ikinci planda kalacaktır tabi. Kitabın gidişatını bozmamak adına.Bu konuda sizin yorumlarınızı dikkate alacağım.Siz böyle bir şey ister misiniz?

4)Kitapta işlememi istediğiniz klişeler neler?

5)Kitapta en komik bulduğunuz sahne hangisi?

6)Kitapta eksik gördüğünüz kısımlar veya şu da olsa dediğiniz kısımlar var mı?Varsa neler?

7)Wattpad'de en cringe bulduğunuz klişe nedir?

8)Wattpad'de en iğrenç bulduğunuz klişe nedir?(Benim kesinlikle tecavüz klişesi)

9)Wattpad'de en saçma bulduğunuz klişe nedir?(Benim kesinlikle fanfiction.)

10)Kitapta en sevmediğiniz karakter hangisi?

Bunlar benim size sorularım şimdi size söyleyeceğim bir şey var:Eminim kitapta anlam veremediğiniz ve garip bulduğunuz bazı sahneler vardır çünkü bazen sahnede anlatmak istediğim şeyi açıkça anlatmadım,kapalı bir şekilde vermek istedim.Bu yüzden anlam veremediğiniz bazı sahneler veya bazı durumlar olmuştur.Hem onlarla ilgili soruları hem de kitapla ilgili diğer soruları bu paragrafın yorum bölümüne yazarsanız sevinirim.

Sınır 30 yorum.Dediğim gibi sınır koymak sevdiğim bir hareket değil ama sizin yorumlarınızı okumak benim hoşuma gidiyor o yüzden sınır koyuyorum :)

Kendinize iyi bakın.Sağlıcakla kalın.

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin