Bölüm 21

361 44 31
                                    

-Ben diyeceğimi dedim Mert.Rahat bırak artık beni!

Neler diyordum ben?Mert lütfen burada neler döndüğünü anla.Mert'in yüzü tuhaf olmuştu,ağlamaklıydı.Konuşurken sesi titredi:

-A-ama,sen Wattpad kızı olmak istemiyordun.Neden şimdi mafya?

-Benim kararlarım seni ilgilendirmez.

-Hayır,inanmıyorum!O seni tehdit ediyor di mi?O yüzden bunları söylüyorsun.Ama seni kurtaracağım,merak etme.

O pislik herifin kapının arkasından bizi dinlediğine eminim.Üzgünüm Mert,senin yaşaman için bunu yapmak zorundayım.

-Kimsenin beni tehdit ettiği yok.Ayrıca sen kim oluyorsun ki beni kurtarmaktan bahsediyorsun?!Ben esas kızım,sen ise badboyun düşmanı!Sen önemsiz bir karaktersin!Beni de sevgilimi de rahat bırak!Şimdi git buradan!

Mert'in yüzü çok kötü olmuştu.Derken o pislik herif kapıyı açtı.Bana doğru yaklaştı ve saçımı öptü.

-Sevgilimi duydun,şimdi defol evimden. Dedi.

Mert bana son bir kez anlamlı bir bakış attı.Üzgünüm Mert,böyle olsun istemezdim.Ama umduğum bir şey vardı:Ağzımdan hiç istemediğim cümleler çıksa da,umarım gözlerim her şeyi anlatmıştır.Umarım...

5 Dakika Sonra

Mert çıkıp gitmişti.O herif yanıma geldi.Ben senden de kurtulacağım,merak etme.Tam saçıma dokunacaktı ki kendimi geri çektim.

-Dokunma bana!Öldürürüm seni!

-O kimdi?

-Seni ilgilendirmiyor!

-Sen yola geleceksin ama,merak etme!

Derken beni kolumdan tuttu ve sürükleyerek kilitlediği odaya geri götürdü.Maalesef ki ona da karşı koyamıyordum.Ben bir şey yapamadan kapıyı kilitleyip gitti.

Ne yapacaktım ben?Onu öldürsem acaba ne olurdu?Wattpad kızları hapse girmezdi sonuçta.Ama ya düşündüğüm gibi olmazsa ve hapse girersem?Hem ne olursa olsun birini öldürmek istemiyordum.

Sevdiklerime zarar vermesini istemiyordum ama burada kalmak da istemiyordum.Ne yapacaktım?Polise de gidemezdim çünkü Wattpad'de mafyalara dokunmuyorlar.Wattpad polisleri desen ayrı bir durum.Acaba onu tekrar klişe komasına mı soksam bir şekilde?Yapabilir miyim?

Ya nereden çıkmıştı bu adam?Derken dışarıdan silah sesleri gelmeye başladı.Ne oluyordu?

25 Dakika Sonra

Sesler kesilmişti.Dışarı çıkmaya cesaret edemiyordum.Derken kapı açıldı. Ve içeri Gökhan girdi:

-Bahar,sana bir şey yaptı mı?

-Gökhan?Neler oldu tam olarak?

-Mert gelip senin zor durumda olduğunu söyledi ve ben de babama haber verdim.

Gökhan'ın babası mafyaydı tabi.

-Mert nasıl?Ateş'e tam olarak ne oldu?

-Mert çok ciddi darbe almış.Senin zor durumda olduğunu anlatır anlatmaz bayıldı.Ateş de kaçtı.

-Gökhan çok teşekkür ederim.

-Ben bir şeyi anlamadım.Mert ne alaka?Senin yerini nereden biliyordu?

-Bilmiyorum. Diyerek yalan söyledim.

Gökhan'ın Mert ile arkadaş olduğumu ve onunla iş birliği yaptığımı öğrenmesi kötü olurdu.

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin