Bölüm 44

165 23 43
                                    

-Ben maske takmıştım ve saklanmıştım.Şimdi seni alıp götürmeme kim engel olacak? Dedi gülerek Poyraz.

Ne yapacaktım?!Ah,keşke şu mafya ilaçlamacı adamı dinleyip kapan,sprey filan alsaydım.Koku hâlâ devam ediyordu.Dolayısıyla ilacın etkisi de.Acaba üstüne atlayıp maskesini çıkartıp bayılmasını sağlayabilir miydim?

-O fikri aklından çıkar! Diyip silah çıkardı Poyraz.

Tabi ya it benim düşüncelerimi okuyabiliyordu!

-Beni finalden önce öldüremezsin. Dedim.

-Annen,ablan ve arkadaşın için öyle bir şey geçerli değil ama. Dedi Poyraz.

Etrafıma baktım.Defne korku dolu gözlerle bana bakıyordu.Annem babamın başında ağlıyordu.Ablam ise Gökhan'a sarılmış ağlıyordu.Onları tehlikeye atamazdım.

-Babam yaralı,lütfen onu ambulansa bindirelim.Ondan sonra beni kaçır nereye kaçıracaksan.

-Annenle ablan babanla ilgilenir.Sen benimle geleceksin.Hemen!

Bir anda dışarıdan ayak sesleri duymamla kapıya doğru döndüm.Arkasında silahlı adamlarla beraber Ateş içeri girdi!

-Mevzu var dediler ge...

Lafını tamamlayamadan ilacın etkisiyle bayıldı.Arkasındaki adamlar da bayıldılar.Ama nasıl?Ateş maske takmıştı.

-Görmüyor musun maskeyi çenesine takmış!Ne kadar amatör mafyalar var! Dedi Poyraz.

Sonra yerde baygın duran Ateş'in yanına ilerleyip:

-Burnunu kapatmayıp çenene takınca koruyor sanki o maske seni!Al,yerde yatıyorsun işte! Diyip Ateş'e tekme attı.

Sonra etrafa göz gezdirdi.Gökhan ve Yağız'ı işaret edip:

-Diğerleri desen maske bile almamışlar yanlarına!Rezillik!Oysaki maske hayat kurtarır! Dedi.

Kamu Spotu

Gerçi kamu spotunu mafya üzerinden yapmak pek mantıklı olmadı ama jskksjks Anlayan anladı.

-Neyse sen benimle geliyorsun!Hemen! Dedi.

-Ne olur babamın yanında durayım.Babam yaralı diyorum sana anlamıyor musun?

-Senin şu anda baban için yapabileceğin bir şey yok.Annenler ilgilenir onunla.Sen benimle geliyorsun.Yoksa zor kullanmak zorunda kalacağım.

Annemlere veya Defne'ye bir şey olmaması için onunla gitmek zorundaydım.

-Beni nereye götüreceksin?Dağ evine filan mı?

-Aşk yuvamıza gideceğiz.Artık beraber çok mutlu olacağız.

Defne'ye döndüm ve:

-Defne annemlerin yanında ol tamam mı? Dedim.

-Tamam da ablan ne yapmaya çalışıyor?

-Benim annemle ablam Gökhan'ı çok sever.Alışık olduğum şeyler bunlar benim.Sen annemlerin yanında ol lütfen.

-Tamam gözün arkada kalmasın.Lütfen kendine çok dikkat et. Dedi Defne.

-Kötü bir yere gidiyormuş gibi davranmayı bırakın!O en mutlu olacağı yere gidiyor!Onun yeri benim yanım! Dedi it.

Elinde silah varken ben ondan nasıl kurtulacaktım?

-Düşüncelerini okuyabiliyorum hatırlatırım. Dedi.

O zaman ben buradan senin tüm gelmişini geçmişini si...

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin