Bölüm 50

186 21 8
                                    

Sıradan Kız'da 50. bölümü gördük!

Annemin söyledikleriyle şok olmuştum.Üvey abi senaryosu!

Bu fikri yorumlarda belirten Delimineel 'e çok teşekkürler.

Üstelik bir de Ateş'ti üvey abim!Ateş mafyaydı.O zaman yüksek ihtimal Ateş'in babası da mafyadır.Annem bir mafyayla evlenmişti!

-Anne o adam mafya! Dedim.

-Gerçekten mafya mı?Ay çok sevindim! Dedi ablam.

-Ay sana ne Bahar?Ben âşık oldum işte.Gerisi sizi ilgilendirmez.

Annemin elinden evlilik cüzdanını aldım ve incelemeye başladım.Annem Necdet Arslanzade adında biriyle evlenmişti.

-Ne ara tanıştın da âşık oldun? Dedim.

-Bizimkisi tam yıldırım aşkıydı.O ilk görüşte aşk dediklerinden.Ay dur anlatayım:Dün ben yine bir iş görüşmesindeydim.Klasik bir şekilde "Biz sizi ararız." diyip bitirdiler görüşmeyi.Ben de başka bir iş görüşmesine gitmek üzere oradan ayrıldım.Binadan çıkınca aniden ayağım kaydı!Tam yere düşüyordum ki beni bir adam tuttu ve düşmekten kurtardı.Koyu kahverengi gözlü,karanlık bakışlara sahip,siyah saçlı,benim yaşlarımda,yaşına göre bayağı karizmatik ve yakışıklı bir beyefendiydi. Yaklaşık 15-20 saniye bakıştık.Sonra adam bana "Sen benimsin." dedi.Ben de "Seninim." dedim.Oradan doğruca nikah dairesine gittik.Yıldırım nikahıyla evlenmek için gün almaya.Nikah işlemleri sırasında öğrendim ki adamın ismi Necdet'miş.Ertesi gün sabah saat 08.00'de evlenmek üzere gün aldık.Nikah dairesinden çıkınca beni eve o bıraktı.Bu arada söylemeden geçemeyeceğim:Çok büyük,üst model,zengin işi,lüks bir arabası var.Şoförü de var.O arada konuşup birbirimizi tanıma fırsatı bulduk.Ben ona 2 tane kızım olduğunu söyledim.O da bana 1 tane oğlu olduğunu söyledi.İsminin de Ateş olduğunu söyledi."Bizim Ateş olabilir mi acaba?" diye düşündüm."Resmi var mı?" diye sordum.Resmini gösterdi.Ay bir de oğlu bizim Ateş çıkmasın mı?!Ay ben şok!

-Ben de A101! Diyerek güldü ablam.

Ablam bunu dedikten sonra annemin yüzünde oluşan endişeli ve kızgın ifadeyi görebiliyordum.Annem:

-Nuray,cezalısın!2 hafta boyunca evden çıkmıyorsun! Dedi.

Bu sefer anneme hak vermiştim.Şu anda bu konu mecliste gündemdeydi.Birisi şok olmaktan bahsettikten sonra "A101" ,"Bim" esprisi yapmak boşanma sebebi sayılacaktı yeni kanuna göre.Aynı zamanda anne babalara,bu espriyi yapan evladını evlatlıktan reddetme ve bu espriyi yapan çocuğunu mirastan menetme hakkı verilecekti.Aynı zamanda bu espriyi yapan kişiler için özel tedavi merkezleri oluşturulacaktı ve o insanlar tedavi edilecekti.

Yazar artık şu espriden nasıl bıktıysa ve bu espriye nasıl kin güdüyorsa artık,kitapta böyle bir kanun çıkaracaktı yakında.

Kkkskskskkslssk.Bu espriyi yapan okuyucularım varsa lütfen alınmasınlar.Sırf eğlencesine yazdım bu kısmı.Yoksa bu espriyi yapanlara kin güttüğüm filan yok Bahar'ın iddia ettiği gibi :)

-Nuray,itiraz istemiyorum!Cezalısın!2 hafta evden çıkmıyorsun!

-Ya ben 19 yaşındayım!Ne cezası ya?!Çocuk muyum ben?!

-Nuray beni delirtme!Neyse,ben devam edeyim. Dedi ve tekrar gülümsemeye başladı annem.

-Oğlunun bizim Ateş olduğunu öğrenince Necdet'e döndüm ve "Benim küçük kızımla senin oğlun sınıf arkadaşı." dedim.O an evlenmeye karar vermekle ne kadar doğru bir şey yaptığımızı anladık.Sonuçta çocuklarımız da birbirini tanıyor,çok da iyi anlaşıyorlar.Niye evlenmeyelim ki?Beni eve bıraktı işte.Ben eve gelince size söyleyecektim ama sürpriz olsun dedim ve evlendikten sonra söylemeye karar verdim.

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin