Bölüm 62

125 14 36
                                    

wanhedalw adlı okuyucuma bölümün yakında geleceğini söylemiştim.Ama planladığım süreden daha uzun bir zaman aldı yeni bölümün gelmesi.Ben de bu bölümü ona ithaf ettim.Bu bölüm ona ithaf edilmiştir.

Ama bunu yapmalıydım.Mert'i görmeyi çok istiyordum çünkü onu çok özlemiştim.

Erkan Hoca'yla konuşmaya şimdi mi gitsem acaba?Gerçi kesin terslerdi beni.

Her ne kadar hocanın klişelerle dalga geçmesi hoşuma gitse de ona güvenemezdim.Ögretmen-öğrenci senaryosu çıkabilirdi sürpriz bir şekilde.Eğer hoca beraber ev bakmayı kabul ederse ne olur ne olmaz Defne de bizimle gelmeliydi.Yerimden kalktım.

- Nereye? Dedi Defne.

-Gelince anlatırım. Dedim ve sınıftan dışarı çıktım.

Koridora çıkınca Erkan Hoca'nın koridorun ucunda bir öğrenciyle konuştuğunu gördüm.O tarafa doğru gittim.

-Hocam...

-Esas kız?

-2 dakika konuşabilir miyiz hocam? Dedim.

Hocanın konuştuğu çocuk bana dik dik bakıyordu.Yüksek ihtimal öğretmen-öğrenci senaryosunda olduğumuzu zannetmişti ama bu umurumda değildi.

-Hayır. Dedi Erkan Hoca.

-Niye hocam? Dedim.

-Ben senin bildiğin hocalardan değilim. Dedi Erkan Hoca.

-Nasılmış benim bildiğim hocalar?

-Öğrencisinden faydalanan ve öğretmenlik sıfatından yoksun insanlar. Dedi Erkan Hoca.

Hoca öğretmen-öğrenci senaryosu uygulamaya çalıştığımı zannetmişti.Şimdi hocaya benim senaryoya karşı koymaya çalıştığımı ve onun zannettiği gibi klişe bir karakter olmadığımı açıklamaya çalışacak değildim.Üstelik öğretmen senaryosu ne kadar iğrenç bir şey.

-Hocam bakın...

-Uzak dur benden. Dedi Erkan Hoca.

-Hocam...

-Sakın!

-Hocam bir şey yapmıyorum lütfen sakin olun. Dedim.

İnsanlar bize bakıyordu.

Adam sanki kendisine tecavüz etmeye çalışıyormuşum gibi davranmıştı.

-Ne istiyorsun benden?Bedenime sahip olamazsın. Dedi Erkan Hoca.

Hoca cidden neyin kafasını yaşıyordu?

-Hocam siz ev baktığınızı söylemiştiniz ya hani,yardımcı olabilecek var mı diye sormuştunuz.Benim bildiğim bir apartman var içinde kiralık daire olan.Mafyaların az olduğu güvenli bir semtte.

Badboy'un düşmanının evinin olduğu yer sonuçta.

-İstemez. Dedi hoca.

-Niye hocam?

-Sen esas kızsın güvenmiyorum ben sana.

-Hocam ama mafyaların az olduğu bir semtte diyorum.Böylesini Wattpad'de zor bulursunuz. Dedim.

Hoca bir süre düşündü ve:

-İyi tamam adresini söyle bir ara gidip bakayım. Dedi.

Hayır,benim de onunla gitmem gerekiyordu.Bu bahaneyle Mert'i görebilmek içindi hepsi.Ama şimdi "Ben de sizinle geleyim." desem yanlış anlardı yine.Yine de:

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin