Bölüm 24

256 28 23
                                    

-Aslında içimde biriken bazı şeyler var ve bunları birine anlatmak bana iyi gelebilir... Dedi Mert.

Merakla anlatacaklarını bekliyordum.

-Eskiden kızkardeşimle çok yakındık.O aynı zamanda en yakın arkadaşlarımdan biriydi.Aynı zamanda ben de onun.Bazen birlikte geçirdiğimiz zamanları öyle çok özlüyorum ki...

Mert'in yüzü gerçekten tuhaf olmuştu.

-Ama onun öleceğini bilerek yaşamak gerçekten çok kötüydü.Bunun nasıl bir şey olduğunu anlatamam.Onun senaryodaki görevi Badboy'la çıkıp onun için intihar etmekti.İleride bunu yapacağını ve öleceğini ikimiz de biliyorduk.Yapmak zorundaydı,onun senaryodaki görevi buydu.

Hafif bir soluk aldıktan sonra konuşmaya devam etti:

-Anne ve babamız yoktu.Yazar bizim
için birbirimizden başka bir aile kurgulamamıştı.Aslında onu gerçekten yapmaması için ikna etmeye çalıştım ama o öyle kararlıydı ki...Ve aynı zamanda Gökhan'a öyle âşıktı ki...Sırf Gökhan senaryodaki badboyluk görevini tamamlayabilsin diye onun için intihar etmeyi kabullenmişti.

-Seni bile dinlemeyecek kadar mı âşıktı?

-Evet.Ne yaptıysam onu durduramadım.O öldükten sonra Gökhan'ı öldürmeyi düşündüm.Gökhan'dan öldüresiye nefret ediyordum.Ama aslında suç Gökhan'ın da değildi.Senaryo böyleydi. Sonra yeni görevim başladı.Seni kaçırmam gerekiyordu.

-Tecavüz için... Dedim.

-Hayır!Asla!Tek görevim seni kaçırdıktan sonra sanki sana tecavüz edecekmiş gibi davranıp okuyucuyu heyecanlandırıp sonra da Gökhan gelip seni kurtarınca yakayı ele verip hapse girmekti.Sana tecavüz etmem gibi bir şey söz konusu bile değil.Sadece bunu yapacakmış gibi davranıp okuyucuyu heyecanlandırmam gerekiyordu.Ama asla böyle bir şey yapmam yoktu senaryoda.Eğer cidden sana tecavüz etmemi isteselerdi asla böyle bir şey yapmazdım.Ben hiç kimseye böyle iğrenç bir şeyi yapacak bir insan değilim!

-Anladım.Mert yanlış anlama ben seni bununla suçlamak istemedim sadece bir an kafam karıştı ve...

-Sorun değil.Kafanın karışması ve sorgulaman tamamen doğal bir şey.

-Peki sonra?

-Sonrasını biliyorsun seni kaçırdım ve Gökhan'ın gelip kurtarmasını bekledim ama Gökhan ona konum atmama rağmen gelmedi.Gelmeyince aradım ve annenle evleneceğinden dolayı gecikeceğini söyledi.Ben de beklemeye karar verdim ama sonra sen beni ikna edince seni serbest bıraktım."Niye Gökhan için hapse gireyim ki ben?" diye sordum kendime.

-Sonra benimle birlik olmaya nasıl karar verdin?

-Aklıma senaryoda sana olacaklar geldi:Gökhan veya bir mafya veya bir başkası sana sahibinmiş gibi davranacaktı,sana onun bir eşyasıymışsın gibi davranacaktı.Hatta belki sana fiziksel şiddet uygulayacaktı.Belki de finalde ölmene sebep olacaktı.Bunları çekmeni istemedim. Yani...

Mert'in suratı sararmıştı:

-Gizem'i kurtaramamıştım ama senin kurtulmana yardımcı olabilirdim.

-Gizem...

-Kızkardeşim.

Mert'e sarıldım.Sarılırken canını acıtmamaya dikkat ediyordum.Sonuçta Mert hastaneden yeni çıkmıştı.

-Bilmiyorum bazen Gizem'e ihanet ediyormuşum gibi geliyor.

-Niye?

-Çünkü o Gökhan'ı çok seviyordu ve Gökhan'ın badboyluk senaryosunu uygulayabilmesi için her şeyi yapmaya hazırdı.Ben ise şimdi bu senaryonun uygulanmaması için uğraşıyorum.Gizem bunu yapmamı istemezdi. Dedi.

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin