-Yazar nerede onlar?!Yazarrrrr!
Yazar yine cevap vermiyordu.Poyraz'ı Mert'in olduğu yere gönderdiğini söylemişti.Yani Mert kendi isteğiyle gitmemiş miydi?Mert'i yazar mı göndermişti?
Iq'suzlarla dolu bir ortama gönderdiğini söylemişti.Iq'suzlarla dolu bir ortam dediği neresiydi ki?
Şu an bu düşünceleri bir kenara bırakıp Poyraz'ın evinden çıkmam ve babamın yanına gitmem gerekiyordu.Odadan dışarı çıktım ve merdiven başına geldiğimde kapının önünde korumaların dikildiğini gördüm!Korumalar beni görmeden hemen duvarın arkasına saklandım.Ne yapacaktım?
İt gitmişti gerçi.Ama bu korumalar yine de benim gitmeme engel olabilirler.Şansımı denemeye karar verdim ve aşağı indim.Endişeliymiş gibi bir ifade takınarak korumaların yanına koştum ve:
-Pencereden içeri bir adam girdi!Poyraz'ı rehin aldı!Ne olur bir şeyler yapın! Dedim.
Ben bunu söyleyince korumalar merdivenlere yöneldi ve koşmaya başladılar.Onlar odanın boş olduğunu fark edip geri dönmeden hemen kaçmam gerekiyordu.Kapıdan çıktım ama dışarıda da korumalar vardı.Dışarıdaki korumalara da aynı şeyi yapmam gerekiyordu:
-İçeride birtakım adamlar var!Ne olur bir şey yapın!Çabuk kurtarın Poyraz'ı!
1 Saat Sonra
O evden çıkabilmiştim ve hastaneye gelmiştim.Taksi şoförünün parasını ödemem gerekiyordu ama yanımda hiç para yoktu.Şoförden biraz beklemesini rica ettim ve hastaneden içeri girdim.Danışmaya yöneldim ve:
-Sedat Yılmaz hangi odada kalıyor?Ben kızıyım.
-Bir üst kattaki,25 numaralı oda.
-Teşekkür ederim. Dedim ve üst kata çıktım.
25 numaralı odanın kapısının önüne geldiğimde annem,Defne,Yağız ve Yağız'ın babası koridorda bekliyorlardı.
-Anne,babam iyi mi?
-Bahar,dönmüşsün!
-Kızım seni çok merak ettik.O adam sana bir şey yaptı mı?Sana zarar verdi mi? Dedi Yağız'ın babası.
Olumsuz anlamda başımı salladım.
-Oğlum nişanlın geldi.İnsan bir sarılır,iyi olup olmadığını sorar.
-Üff bana ne yaa! Dedi Yağız.
-Anne babamın durumu nasıl?
-Ameliyat oldu.Kurşunu çıkardılar.Doktor en son hayatî tehlikeyi atlattığını söyledi.Ama henüz uyanmadı.
-3 saat içerisinde ameliyat oldu ve hayati tehlikeyi atlattı,öyle mi?
Gerçi sormam mantıksızdı.Sonuçta burası Wattpad ve burada her şey mümkün.
Oh!Neyse ki babamın durumu iyiydi.
-Ben taksiyle geldim buraya.Ama yanımda para yok.Şoför aşağıda bekliyor.Anne yanında para var mı?
-Yok ki kızım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Kız
HumorO diğer wattpad kızları gibi değildi.Öncelikle saf değildi ve zoraki evlilik de yapmayacak,bir badboy'la veya zengin bir patronla da aşk yaşamayacaktı.Wattpad kitapları klişeleri ne kadar karşısına çıkıp onu bir wattpad hikâyesine sürüklemeye çalışı...