Bölüm 64

171 17 33
                                    

-Mert!

İnanamıyorum.Mert buradaydı!Mert şu anda tam karşımdaydı!

-Mert...

-Bahar.Hemen gitmemiz lazım.Hemen benimle gelmen gerekiyor.Çok vaktimiz yok. Dedi Mert.

-Ne?Mert ne diyorsun?

-Tam olarak ne oluyor burada?O kim? Dedi ablam.

-Bahar tehlikedesin.Senin için geliyorlar.Buraya gelene kadar seni kaç kere aradım ama açmadın.Mesajlar da attım.Hiç telefonuna bakmadın mı? Dedi Mert.

-"Senin için geliyorlar." derken?Kimlerden bahsediyorsun?

-Badboylar.Bahar hemen benimle gelmeli...

Tam o sırada uzun boylu,benim yaşlarımda,hafif dalgalı ve siyah saçlı bir çocuk hızlıca merdivenlerden yukarı çıktı ve bizim kapının önüne geldi:

-Sen Bahar'sın değil mi?!Ben Uras.Senin üvey kardeşin.Hemen annemi bulmam lazım.Canını seviyorsan kaç! Dedi ve yanındaki Mert'i fark edince:

-Eyvah Badboy! Diyip koşarak içeri girdi.

Ne oluyordu?

-Mert sen niye deri ceket giydin? Dedim.

Wattpad'de sadece badboylar deri ceket giyebilirdi.Badboylar haricindeki insanların deri ceket giymeleri yasaktı.Bu ceza gerektiren bir suçtu.

-Sizin evdekiler benim yan karakter olduğumu anlamasın diye Badboylar gibi giyindim. Diye fısıldadı Mert.

-Bahar gerçekten konuşarak ciddi anlamda vakit kaybediyoruz.Badboylar senin için buraya geliyorlar! Dedi Mert.

Dışarıdan gürültüler geliyordu.

-Birazdan çaktırmadan buradan çıkmamız gerekiyor Bahar.Dışarısı çok kalabalık. Dedi Mert.

-Tam olarak iyice bir anlatır mısın Mert?

-Haberleri izlemediniz mi?Badboylar BHKSÖ adında bir örgüt oluşturmuşlar.Badboy Haklarını Koruma ve Savunma Örgütü.Badboylar "Wattpad'de mafyalardan önce biz vardık.Biz onlardan daha eskiyiz ama mafyalar kadar değer görmüyoruz." diyip isyan çıkartmışlar.Mafyaların olduğu evleri tek tek dolaşıp mafyaları yaralıyorlar veya rehin alıyorlar şu anda.Üstelik sadece mafyaları da değil,esas karakter olma potansiyeli taşıyan herkesi.Bahar senin için de buraya gelecekler.Haberlerde söylendi.Wattpad Hükümeti onları mafyalardan üstün tuttuğunu ilân edene kadar durmayacaklarını söylediler.Wattpad polisleri 3'ten fazla gelmeleri kitabı sildireceği halde istisnâi durum olduğu için geldiler.İsyanı bastırmaya çalışıyorlar. Dedi Mert.

Aniden babam bizim olduğumuz tarafa geldi ve:

-Bahar,annen aradı!Onun evini Badboylar basmış!Evde seni aramışlar.Necdet Bey'i yaralayıp Ateş'i kaçırmışlar!"Şu anda Bahar için geliyorlar." dedi annen.Kızım saklanman gerek!Tehlikedesin!Aynı şekilde Uras da!

-Anneme bir şey yapmışlar mı?! Dedim.

-Hayır,yan karakterlere mafya olmadığı sürece bir şey yapmıyorlar. Dedi Mert.

Babam Mert'i fark edince:

-Uzak dur kızımdan! Diye bağırıp Mert'e doğru yürümeye başladı.

-Ben Badboy değilim. Dedi Mert.

-Yalan söyleme!

-Gerçekten değilim. Dedi Mert.

-Niye deri ceket giyiyorsun o zaman?!Badboy değilsen nesin?!

Bir şeyler uydurmak zorundaydım.

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin