Bölüm 23

282 33 28
                                    

Tenefüs bitmek üzereydi ve dersin başlamasına az kalmıştı.Birden hoca içeri girdi ve:

-Bu ders film izleyeceğiz.Hem de korku filmi! Dedi ve akıllı tahtayla  filmi açmak için uğraşmaya başladı.

Okulda korku filmi izlemek mi?Bu da nereden çıkmıştı!?Böyle bir senaryo var Wattpad'de ama bu okulda olmazdı ki genelde.Genelde esas kız esas erkekle beraber izler ve sonra korkar ona sarılır vs. Ama okulda olmaz bu senaryo.

Aklıma tek bir mantıklı açıklama geliyordu:Kesin Gökhan onunla asla korku filmi izlemeyeceğimi bildiği için bar senaryosunda yaptığının aynısını yaptı.Bunu okul etkinliği haline getirerek yapmamı zorunlu kıldı.

Bu arada bizim okulun sahibi Gökhan'ın babası.Bu bilgiyi daha önceden vermedim çünkü eminim ki vermeme gerek yoktu.Siz zaten biliyorsunuzdur hep öyle olur.

Yalnız her Wattpad kızı gibi ben de korku filmlerinden aşırı korkarım ve ne yapacağımı bilmiyorum.Acaba bir şekilde sınıfı terk etsem mi diye düşündüm ama hoca beni bırakmaz ki kesin!

Hoca:

-Hemen yer değişikliği yapıyoruz!Bahar sen Gökhan'ın yanına otur!Arda da Defne'nin yanına gelsin!  Dedi.

-Hocam niye?Film izliyoruz sınav olmuyoruz ki niye yer değişikliği yapıyorsunuz?  Dedim.

-Burası benim sınıfım ve benim kararlarımı sorgulayamazsın! Diye bağırdı hoca.

-Ona benden başkası bağıramaz,o benim, ayağını denk al hoca! Diye bağırdı Gökhan.

-Özür dilerim Gökhan.Dedi hoca başını önüne eğip.

-Şimdi Gökhan'ın yanına otur lütfen Bahar. Dedi hoca.

Hocanın yüz ifadesi sanki "N'olur otur artık da beni daha fazla uğraştırma şu ruh hastasıyla." der gibiydi.Hocaya acıdığım için mecbur oturmak zorunda kaldım.

Hoca filmi açtı.Bu film +18'di ve sınıftaki çoğu kişi daha 18 yaşını doldurmamıştı.

Tam film başlamıştı ki Gökhan çantasından viski şisesi ve sigara paketi çıkardı.Viski ve sigarayı aynı anda içiyordu hem de sınıfta.Kimse takmıyordu veya bir şey demiyordu.Gerçekten garipti.

1,5 Saat Sonra

Film bitmişti ve tahmin ettiğimden daha korkunçtu.Film boyunca korktuğum sahnelerde Gökhan ona sarılmam için ısrar etmişti ama ben sıraya sarılmayı tercih etmiştim.Hoca filmi izleyeceğiz diye tenefüse bile çıkarmamıştı.

Midem bulanıyordu çünkü filmden her Wattpad kızı gibi ben de gerçekten etkilenmiştim.

5 Saat Sonra

Okul bitmişti ve Defne'yle beraber evlerimize yürüyorduk.Ve hâlâ kendimi kötü hissediyordum.Biliyorum abartıyormuşum gibi geliyor ama abartmıyordum.Bu kadar etkilenmem normal değil biliyorum ama bunun sebebi Wattpad kızı olmamdı.Bininci kez söylüyorum ama her Wattpad kızı gibi ben de korku filmlerinden çok etkileniyordum.

-Bahar sen iyi misin?Yüzün gerçekten çok solgun.

-Gerçekten fazla etkilendim.Kendimi iyi hissetmiyorum.

-Ben de korktum ama...Neyse sen yine şanslısın.Senin evinde istediğin zaman gidip sarılabileceğin bir Gökhan var.

-Defne o benim üvey babam!

-Üvey baba baldan tatlıdır.Keşke bende de olsa. Dedi Defne.

Bu konuda bir yorum yapmak istemedim.Derken Defne'nin evinin önüne gelmiştik.Aslında bir an bu akşam Defneler'de mi kalsam diye düşündüm ama Defne kesin akşam "Hadi bara gidelim!" diye tuttururdu.Bu yüzden Defne evine girdikten sonra ben de yoluma devam ettim.

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin