Bölüm 2

1.6K 166 317
                                    

Sabah kalktığımda okulun ilk günüydü.Lise 3'e geçmiştim ben.Yeni bir okula başlayacaktım tabii ki.Her Wattpad kızı gibi."Meriçgil Koleji" adlı bir kolejden %100 burs kazanmıştım.Aslında sınava bile girmemiştim.Wattpad kızı özel bursuydu bu.Lise çağındaki bütün Wattpad kızlarına özel okullar sınavsız %100 burs verirdi.O kız okulda zengin badboylar bulabilsin diye.

Rutin işlerimi yapıp hazırlandım.Tam evden çıkacakken annemle babamın kavga ettiklerini duydum:

-Saçmalama,o daha 18 yaşında bile değil!

-Alt tarafı 2 ay kaldı 18 olmasına!O zaman gayet de olur bu iş.

-Ya sen nasıl bir babasın ya,kızın hiç fikrini bile sormuyorsun!Ben annesi olarak bu işe onay vermiyorum!

-Ben onay veriyorum ve olacak!

Bir dakika,yoksa bu aklıma gelen şey miydi?Oh,gerçekten mi yazar? Zoraki evlilik senaryosu mu?!Gerçekten çok orijinal bir şey bulmuşsun yazar!Wattpad'de daha önce hiç yazılmamış bir senaryo!

Buna engel olmaya çalışacaktım çünkü bildiğiniz gibi diğer wattpad kızları gibi olmak istemiyordum.Yazarın benim için yazdığı hikâyeye boyun eğmek istemiyordum.Ama ya engel olamazsam?Neyse ya,engel olamazsam yine iyi.Zengin koca bulmuş olurdum.Babamın evlendireceği kişi büyük ihtimal çok zengindir ve çok yakışıklıdır.Siz de biliyorsunuz genelde böyle olur.Belki sonradan mafya çıkabilir.

Neyse bunları mı düşüneceğim okula gideyim şimdi.Yeni okulum bizim eve çok yakındı bu yüzden yürüyerek gittim.Bütün Wattpad kızlarının okulu evine çok yakındır bildiğiniz gibi.

Defne benden önce okula gelmişti bile.Defne benim komşumdu ve çok yakın arkadaşımdı.5 yaşından beri arkadaştık.O benim gibi değildi.O rolünden gayet memnundu."Esas kızın kankası" olmaktan gayet memnundu.Esas kız ve kankası Wattpad kurallarına göre aynı okula gitmek zorundaydı.Bu yüzden yeni başlayacağım okul 2 yıl önce ona da sınavsız burs vermişti.2 yıl önce diyorum çünkü esas kızın kankası o okula esas kızdan önce başlamalıydı.Esas kıza okulu ve eğer varsa badboyu tanıtabilsin diye.Hatta bazen esas kız kankasıyla çoğu zaman o okula başladıktan sonra tanışırdı.Yani kısacası Defne bu yeni gideceğim okula benden önce başlamıştı. Şimdi aynı okula gidecektik.

-Bahar,nihayet geldin.Ben de seni bekliyordum. Diyip sarıldı bana Defne.

Sarılmamız bittikten sonra:

-Dersin başlamasına ne kadar var? Diye sordum.

-5 dakika.Hadi ben seni müdürün odasına götüreyim de sınıfını öğrenelim!

-Bu kadar heyecanlı olmana gerek yok ki.İkimiz de seninle aynı sınıfta olacağımı biliyoruz.

-Bahar senaryoya göre bilmiyormuş gibi davranmamız gerekiyor. Diye fısıldadı Defne ve ardından:

-Hadi gidelim! Dedi ve müdürün odasına gitmek üzere okulun kapısından içeri girdik.

Ferah,aydınlık bir girişi vardı.Gri parkeler kaygan gibi gözüküyordu.Yazar ileride kesin bana şöyle bir sahne yaşatırdı:Yürürken ayağım kayar ve tam yere kapaklanacakken karanlık bakışlara sahip,yakışıklı bir Badboy beni tutar.Ardından da 7273883883 saniye bakışırız.

Müdürün odasının önüne nihayet gelmiştik.Kapıyı çaldık ve içeri girdik.

-Hocam...

-Buyrun? Dedi müdür.

-Şey...Ben okula yeni geldim de.Yeni öğrenciyim yani.

-Ah!Sen Bahar Yılmaz olmalısın.Sınıfın 11/B. Dedi müdür.

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin