Bölüm 3

962 144 110
                                    

Evet,kararımı vermiştim.Her ne kadar zoraki evlilik senaryosu bir an için kulağıma hoş gelmiş olsa da kendime söz vermiştim.Yazara ve wattpad'e karşı çıkıcaktım.Hem daha okulum vardı.Yaşım da küçüktü.Hem sonra pişman olsam bile sorun değil.Ben bir wattpad kitabının içindeyim.Daha çok  çıkar karşıma böyle fırsatlar nasıl olsa.Ama sorun şuydu:Wattpad'in zoraki evlilik senaryolarında kız engel olmaya çalışsa bile olamıyordu.Benim bunu kırmam ve engel olabilmem gerekiyordu.Ve bunun için bir şeyler düşünecektim.Neyse ben sabah kalktım ve hazırlanıp okula gittim.Girişte Gökhan'ı bir çocukla kavga ederken gördüm.Tam o sırada Defne geldi.

-Defne şu Gökhan mıdır nedir onun kavga ettiği çocuk kim?

-Ferit o.

Bir süre Ferit'e baktım.Aklıma bir şey geliyordu ama.

-Neden kavga ettiklerini sormayacak mısın? Dedi Defne.

-Yok be bana ne.Merak etmiyorum, bilmek de istemiyorum. Dedim ve Defne'nin bir şey söylemesine firsat bırakmadan oradan uzaklaştım.

Giderken Ferit'e daha dikkatli baktım.Bu Ferit yakışıklı bir çocuktu.Artık kesin emin oldum.Bu Ferit şu saf kız-badboy hikâyesinde bana aşık olsun ve Gökhan'ın beni kıskanmasını sağlasın diye senaryoya eklenmiş olan yan karakter.Ama kendimi bu senaryonun içinde bulmayı kesinlikle istemiyordum.

Birkaç saat sonra

Yine okul çıkışıydı.Bakalım yine başıma ne gelecekti?Derken tabi ki de Gökhan göründü.Olduğu yerde durmuş,gözlerini dikmiş bana bakıyordu.Sana bulaşmamı mı bekliyorsun,hiç şansın yok tatlım.Neyse ben hiç onu takmadan ilerliyordum birden gelip önümü kesti.

-Nereye gidiyorsun bakayım?

-Evime,beni istemeye geliyorlar da bugün.

-Ne demek istemeye geliyorlar?

-Babam beni patronunun oğluyla evlendiriyor.Valla hiç evlenmeyi istemiyorum ama zoraki bir evlilik yapacağım maalesef.

-Zoraki evlilik senaryosu mu? İyi de ben ne olucam o zaman?

-İstersen bu kitapta bir yan karakter olarak devam edersin.İstersen de başka bir kitapta devam edersin ama ben zoraki evlilik yapıp o senaryoda ilerleyeceğim.O yüzden benim kitabımda badboy hikâyesine de senin gibi bir başrole de yer yok.

Tam o sırada Ferit gelip Gökhan'a yumruk attı.Şaşırmış gözlerle ona bakıyordum.

-Durup dururken niye yumruk attın çocuğa?  Dedim

Ferit bana baktı ve:

-Sen iyi misin? Diye sordu.

-Anlamadım?

Ferit Gökhan'a döndü ve :

-Lan pislik herif niye uğraşıyorsun kızla?  dedi ve bir yumruk daha attı oysa Gökhan önceki yumruğun etkisinden yeni kurtulmuştu.

Yalnız ben şimdi olayı anlamıştım.

-Hay Allah iyiliğini versin.Gökhan benimle uğraşmıyordu ki biz sadece konuşuyorduk.  dedim Ferit'e.

-Ama nasıl olur?Senaryonun bu kısmında Gökhan'ın seninle uğraşması ve benim seni savunmam gerekiyor. Dedi Ferit

-Hay senin senaryona...Neyse bozma şimdi ağzımı.Bana görücü geliyor,ben zoraki evlilik yapıcam.Siz de en iyisi şansınızı başka kitaplarda deneyin. Dedim ve oradan uzaklaştım.

Orada öyle dedim ama tabi ki de zoraki evlilik yapmayacaktım.Kendime söz vermiştim.Neyse benim dediğim gibi engel olmam gerekiyordu buna ve aklıma çok şahane fikirler gelmişti.Benim şimdi çok fazla süslenmem ve makyaj yapmam gerekiyordu.Plan gereği.Kırmızı bir elbise giydim ve yapabildiğim kadar çok makyaj yaptım.Sürdüğüm ruj da kırmızıydı.Saçlarımı da maşa yaptım.Derken kapım çaldı.

-Gir.

İçeri giren ablamdı.Halimi görünce şaşırdı.

-Sen niye bu kadar süslendin?

-Çünkü beni istemeye geliyorlar.

-Evet ama bu zoraki evlilik senaryosu.Senin isteksiz olman gerekiyor.

-Ay ne isteksiz olucam?Zengin koca buldum ayol! Dedim ve kahkaha atıp odamdan çıktım.

Bir süre sonra kapı çaldı.Evet,işte şimdi eğlence başlıyordu.Hemen koşarak kapıyı ben açtım.Kapıdan ilk önce içeri bir kadın girdi.Çocuğun annesiydi büyük ihtimal.Arkasından da bir adam girdi.Çocuğun babasıydı o da kesin.Ve bizim zengin koca adayı girdi.Hemen plana giriştim ve ilk önce kadına sarıldım:

-Ay hoşgeldiniz annecim!

Sonra da adama sarıldım:

-Ay hoşgeldiniz babacım!

Ve çocuğa doğru gittim:

-Hoşgeldin hayatım! Diyip tam çocuğun dudaklarına yapışacaktım ki:

-E yuh artık!Bu ne samimiyet?! Dedi ablam.

İyi ki babam daha aşağı inmemişti.Tabi istemeye gelenler de neye uğradıklarını şaşırdılar.Sonra babam ve annem de geldiler ve salona geçildi.Kahveleri yaptım ve onlar kahveyi içerlerken sohbet ediyorlardı.Ve ben birden:

-Aa hadi ne zaman isteme faslına geçeceğiz? Dedim

-Bahar biraz fazla istekli değil misin zoraki evlilik senaryosundayız! Dedi ablam.

-Niye istekli olmayayım ya zengin koca buldum.Hem ileride bana aşık da olacak.

-Ben bir lavaboya gitsem,lavabo nerde? Dedi çocuğun annesi.

Kadın durumdan oldukça rahatsız olmuş gibiydi.

-Ben size göstereyim. Dedi ablam.

Şimdi tam sırasıydı.Hemen şimdi yapmalıydım.Hemen onların peşinden gittim.Kadın lavaboya girmişti.Hemen ablamın yanına gittim.Bizim banyonun koridorunda konuşulanlar bizim banyodan çok rahat duyuluyordu.Ve ablama dedim ki:

-Abla,şu isteme bir olsun,göbek atacağım şunlar gidince.

-Ya senaryo diyorum,senaryo;anlamıyor musun sen ya?

-Hepiniz de tutturmuşsunuz senaryo!Ne güzel zengin koca buldum!Hem beni karnımdaki bebekle alacak insan başka nerede bulucam?

-Ne,bebek mi?!

-Abla,evet ben hamileyim.

Tabi ki de yok öyle bir şey,kadın duysun diye öyle diyorum.Yoksa ben daha önce kimseyle öpüşmedim bile.Tabi ki her wattpad kızı gibi.

-Nasıl ya?Hikâye gereği bakire olman gerekiyor,hatta ilk öpücüğün bile sende olmalı.

-Üzgünüm ablacım hamileyim.

Ablam şaşkınlıktan lavabodaki kadını unuttu.Kadının bizi duyduğu aklına gelmedi.

-Yalnız abla,sakın söyleme kimseye!Şu zengin koca adayı kendi çocuğu zannetsin.

-Bahar sen kimden hamilesin?

-Berkcan olamaz,o korunuyor çünkü.Koray da olamaz,onunla en son 3 hafta önce yaptık, bebek 2 haftalık.Kerem yüksek bir ihtimal,ama Tolga da olabilir.

-Bahar sen orospu olmuşsun!

-O da bir bakış açısı tabi...

-Ama senaryo...

-Düşünme sen bunları ablacım,nasıl olsa bebeği kakalayacağımız bir baba bulduk. Dedim ve salona geçtim.Kadın kesin duymuştu.

Bir süre sonra kadın geldi ve eşinin yanına gidip onun kulağına bir şeyler fısıldadı.Adam mosmor olmuştu.

-Biz en iyisi gidelim. Dedi adam.

-Nasıl ya?Kızı istemeden mi gidiceksiniz? Dedi babam.

-Evet kusura bakmayın.

-Ama istemeniz gerekiyordu.

-Yok bu senaryo bize pek uygun değil. Dedi adam ve gittiler.

Babam şaşkınlıkla bakakaldı.Ve ben de dedim ki:

-Ay niye böyle yaptılar bunlar,senaryoya aykırı!

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin