Okuyucularımdan damlagulmuss 'un doğum gününü buradan kutluyorum.Sağlıklı,mutlu nice yıllara ve yaşlara umarım ❤❤❤
Eyvah şimdi Orkun olduğu ortaya çıkacaktı!
-Kumral saçlı,kumral tenli,uzun boylu,dağınık saçlı biriydi. Dedi Banu.
-Orkun bu! Dedi Necdet Bey.
-Hayır değil.Evet Banu'nun tarif ettiği gibi Orkun'a benzeyen biriydi.Ama Orkun değildi.Gerçekten o değildi. Dedi ablam.
-Nuray,doğruyu söyle. Dedi annem.
-Anne doğruyu söylüyorum.Gerçekten Orkun değildi.Başka biriydi.Ben yalan söylemem biliyorsun. Dedi ablam.
-Necdet,Nuray Orkun'u korumak için yalan filan söylemez. Dedi annem.
-Pardon ama ne belli yalan söylemeyeceği? Dedi Banu.
-Nuray o değil diyorsa o değildir kes sesini! Dedi Akın Banu'ya.
Derken doktor çıktı ve:
-Hastamız çok kan kaybetmiş.Acil A Rh- kana ihtiyacımız var. Dedi.
Bilin bakalım kimin kan grubu uyuyor?
Tabii ki esas kız olarak benim.Sonuçta bu senaryoyu biliyorsunuz.Esas erkeğimiz hastaneye kaldırılır ve kana ihtiyacı vardır.Esas kızın kan grubu onunkiyle aynıdır ve kan verir.Ya da tam tersi.
Tabii ki de kan verecektim ama kan vermeme gerek yoktu ki.
-İyi de kan vermeme gerek yok ki.Başında konuşma yapsam yeter. Dedim.
-Bu sefer senaryo gereği öyle bir tedavi uygulamayacağız.Ona kan vereceksiniz ve biz de bu şekilde onu iyileştireceğiz. Dedi doktor.
-Tamam,kan vereceğim.Ama öncesinde bana bir dakika izin verebilir misiniz? Dedim.
-Hastamız için her geçen saniye çok önemli. Dedi doktor.
-Ne demek "Her geçen saniye çok önemli."?!Mafya o,başında konuşma yapsan bile uyanır.Ortada çok acil bir durum yok. Dedim.
-Niye senaryoyu mahvediyorsunuz.Bırakın okuyucu ölecek mi ölmeyecek mi diye heyecanlansın. Diye fısıldadı doktor.
-Hıı,okuyucu da mal zaten mafyanın finalden önce ölmeyeceğini düşünemiyor. Dedim.
Doktor derin bir iç çekti ve:
-Peki ama sadece bir dakika.Hastamız için her geçen saniye çok önemli. Diyip gitti.
Banu'ya döndüm ve:
-Banu benimle 2 dakika gelebilir misin?Konuşmamız gerek.Özel. Dedim.
-Benim seninle konuşacak neyim olabilir ki? Dedi Banu küçümseyici bakışlarla.
Banu'nun yanına gittim ve:
-Ateş hakkında acil konuşmamız lazım.Çok önemli.Ama babasının bilmemesi gerek. Diye kulağına fısıldadım.
Banu tereddütlü bir şekilde bana bir süre baktı ve sonra iç çekerek:
-Peki. Dedi.
-Biz Banu'yla 2 dakika bir şey konuşacağız. Dedim ve tam ilerliyordum ki:
-Bir dakika nereye gidiyorsunuz siz?! Dedi Necdet Bey.
-2 dakika bir şey konuşacağız. Dedim.
-Ne konuşacaksanız burada konuşun. Dedi Necdet Bey sert bir yüz ifadesiyle.
-Burada konuşamam.Özel bir şey. Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Kız
HumorO diğer wattpad kızları gibi değildi.Öncelikle saf değildi ve zoraki evlilik de yapmayacak,bir badboy'la veya zengin bir patronla da aşk yaşamayacaktı.Wattpad kitapları klişeleri ne kadar karşısına çıkıp onu bir wattpad hikâyesine sürüklemeye çalışı...