Bölüm 66

56 8 0
                                    

Ayrıca burada Mert ile beraberdim.Mert yeni geri dönmüştü ve ben henüz onunla malum konular hakkında konuşma fırsatı bulamamışken şimdi beraber Badboylar ve Playboylar'dan korunmak için burada kalmak zorundaydık.

15 Dakika Sonra

Mert ile oturmuş haberleri izlemeye devam ediyorduk.Haberlerde gözüktüğü üzere sokaklarda resmen vahşet vardı.Herkes ve her şey birbirine girmişti.Acaba annem,ablam ve babam iyiler miydi?Acaba Defne iyi miydi?Hiçbirini arayamıyordum çünkü telefonum yanımda değildi.Mert'in telefonundan da arayamazdım çünkü onların telefonlarının takip ediliyor olmasından ve badboylar ile playboyların bu şekilde bana ulaşmasından endişe ediyordum.Ama yine de iyiler miydi?

Sakin olmalıyım,onlar yan karakterler.Yan karakterlere zarar vermiyorlar.Sakin olmalıyım.Rahatlamam lazım.

Ekranda gözüken sokak görüntülerinde yerde turuncu sıvılar olduğu gözüküyordu.Bunlar...Wattpad polislerinin kanları...Demek turuncu akıyordu.

Kamera yakın çekime geçti.Wattpad polislerinden bir tanesi kavga eden bir tane playboy ile badboyu ayırmaya çalışırken aniden başka bir playboy Wattpad polisinin kafasına parfüm şişesi fırlattı.

Ben bunları izledikçe daha çok geriliyordum.Mert'e döndüm ve:

-Kapatsak olur mu?Yoksa birazdan dayanamayıp ağlayacağım. Dedim.

-Tabii ki. Dedi Mert ve kumandayı alıp televizyonu kapattı.

Televizyonu kapattıktan sonra oluşan sessizlikte düşünmeye başladım.Şimdi Mert'le nasıl iletişim kuracaktım?Eskiden yaşadığımız şeylerin (onun beni bırakıp gitmesi,benim onu sevdiğimi anlamam vs.) hiçbiri olmamış gibi normal mi davranacaktım?Yoksa mesafeli mi davranacaktım?Yoksa o konular hakkında konuşmalı mıydım?

Aniden Mert bana döndü ve:

-Ailen için lütfen endişelenme.Bak haberlerde de duyduk,yan karakterlere hiçbir saldırı olmuyor.Hem ben zaten sizin eve gidip ailen iyi mi diye kontrol edeceğim şimdi. Dedi.

-Sokaklar böyleyken?

-Yan karakterim ben.Deri ceketi giymediğim sürece bir şey olmaz.

-Ama Mert...

Aniden kapı çaldı.Panikle Mert'e baktım.Badboylar bizi bulmuşlar mıydı?!Mert bana doğru yavaş adımlarla ilerledi ve:

-Bahar sen ses çıkarmadan yavaşça içerdeki odalardan birine girip saklan.Ben o sırada kapıya bakacağım.Eğer Badboylar ise ben onları senin burada olmadığına ikna edeceğim.Eğer ikna edemezsem ben onları oyalarken sen arka odalardaki pencerelerden birini kullanarak kaçacaksın.Tamam mı? Diye fısıldadı hızlı hızlı.

-Seni bırakıp hiçbir yere gitmem. Dedim.

-Eğer dediğim gibi bir durum olursa gitmen gerek Bahar.Hem ben yan karakterim.Yan karakterlere bir şey yapmıyorlar.Eğer gerekirse gideceksin tamam mı?Söz ver. Dedi.

-Hayır.Şimdi sen kapıya bak. Dedim ve hızlıca içeri girdim.

-Ama Ba...

Zili çalan kişi zili daha kuvvetli çalmaya başlamıştı.Mert kapıya doğru ilerledi.Saklandığım yerden kapıyı görebiliyordum.Mert kapıyı açtı.Kapıdaki Akın'dı.

-Az kalsın gidiyordum.2 saattir çalıyorum,açmıyorsunuz.

-Akın?

-Gerçi açmamanız normal diğer Badboyların gelmiş olmasından endişelendiniz değil mi?Eee Bahar nerede? Diyip içeri giriyordu ki Mert onu durdurdu ve:

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin