Odama çıkınca yatağıma uzandım. Hâlâ Mert'i düşünüyordum.Onun bana "kanka" demesi neden beni bu kadar üzmüştü?
Sadece beni yanlış anladığını düşünüp kırılmamdan mıydı?
Telefonumu elime aldım ve Mert'ten yeni mesajlar geldiğini fark ettim.Ayrıca 4 tane de cevapsız arama vardı.Mesajlarda yine aynı şeyleri söylüyordu:Başka bir sebebi olduğunu...
Peki gerçekten beni yanlış anladığından mı öyle yapmıştı?Yoksa dediği gibi söyleyemeyeceği başka bir sebep mi vardı?Bilmiyordum.
Peki bana "kanka" demesi beni niye bu kadar üzmüştü?
Neyse,şimdi planıma odaklanmam gerekiyordu.Kendimi bu evden attıracaktım.Yatağımdan kalktım ve üstüme doğru düzgün bir şeyler giyindim.
Tam giyinmiştim ki kapı çaldı.Açtığımda Şenay teyze karşımdaydı:
-Baharcım,benim hiç kızım olmadı da,beraber alışveriş merkezine gidelim mi?Bana bu zevki yaşatır mısın rica etsem?
-Tabi.Ama Görkem de bizimle gelirse gelirim. Dedim.
-Görkem'in bizimle ne işi var?Ben kız kıza gideriz diye düşünmüştüm...
-Görkem gelmezse gelmem ben. Dedim.
-Ta...Tamam.Ben bir odasına gidip konuşayım.
Alışveriş merkezinde eminim ki çok eğlenecektim ben!Ama aniden aklıma Mert geldi ve bu sevincim kursağımda kaldı...
Bunları sonra düşünüp şimdi plana odaklanmam gerekiyordu ama.
15 Dakika Sonra
Kapım yine çaldı ve açtığımda yine Şenay teyze karşımdaydı:
-Tatlım Görkem'i ikna etmeyi başardım.Geliyor.
Abartılı olsun diye:
-Yihuuu! diye bağırdım ve dans etmeye başladım.
Bahar'ın yaptığı dans:
Kadın korkmuş gözlerle bana bakıyordu.Ona döndüm ve:
-Şenay teyze,Görkem kırmızı rengi sever mi?Seviyorsa eğer kırmızı geceliğimi giye...
-Hayır!Böyle güzel,bu kıyafetinle gidebilirsin.Ama Baharcım,senaryoya göre bu kadar istekli olmaman gerekiyor.Her şeyin daha yavaş gelişmesi gerekiyor.
-Niye yavaş gelişsin ki?!Senaryo gereği en sonunda Görkem ile evleneceğiz zaten.Hemen olup bitsin işte! Dedim.
Görkem odasından çıktı ve:
-Hazırım ben,çıkabiliriz. Dedi.
-Ay,hadi aşkım gidelim o zaman. Dedim ve Görkem'in elini tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Kız
HumorO diğer wattpad kızları gibi değildi.Öncelikle saf değildi ve zoraki evlilik de yapmayacak,bir badboy'la veya zengin bir patronla da aşk yaşamayacaktı.Wattpad kitapları klişeleri ne kadar karşısına çıkıp onu bir wattpad hikâyesine sürüklemeye çalışı...