Bölüm 41

188 24 69
                                    

Ders çalışırken telefon bildirimi sesiyle telefonuma baktım. Tanımadığım bir numaradan mesaj gelmişti.Mesajda:

"Merhaba" yazıyordu.

Aha texting senaryosu!

Bu fikri kitabı ilk yazmaya başladığımda dliesasaeng önermişti ve yorumlarda belirtmişti.Ben de ilk bölümlerde sapık klişesi ile karışık bir texting senaryosu kullanmıştım.Ama yazdığım şey çok saçma olmuştu :) Bir de Wattpad esas kızlarının masum göründükleri halde aslında ne kadar azgın olduklarını orada göstermek istemiştim.Bahar orada bayağı azmıştı hatırlıyorsanız.O da aşırı saçma olmuştu.(Hatta okuyucular da belirtmişti kız iyice azdı diye djdjkdkd.Sonra da değiştirdim orayı.) İçime sinmedi ve yeniden texting klişesini işlemeye karar verdim.Ayrıca sonradan Bahar adlı bir okuyucum da textingi önermişti.Kendisi sonradan Wattpad hesabını kaldırdığı için onun hesabını buraya ekleyemiyorum.Ama hem dliesasaeng 'e hem de o ismi Bahar olan okuyucuya (bunu görmeyecek olsa bile) texting fikrini yorumlarda belirttiği için çok teşekkür ederim :)

Hemen numarayı engelledim.Ardından:

"Beni engelleyemezsin" diye bir mesaj geldi aynı numaradan!

Görüldü attım.

"Üzdün bak şimdi" yazdı.

Bu sefer görüldü atmadım direk mesajı kaydırdım.Ardından bir mesaj daha geldi:

"Pembe pijamanla ders çalışırken çok çekici görünüyorsun" mesajını okuyunca yerimden fırladım.

Hemen odamın perdelerini çektim.
Ardından bir mesaj daha geldi:
"Perdeleri çekmen hiçbir işe yaramadı.Hâlâ seni görebiliyorum.Ellerinin nasıl titrediğini de"

Beni penceremden izlemiyordu!Başka bir yerden izliyordu!Bir dakika,ne belli?Belki de ellerimin titrediğini perdeyi çekmeden önce gördü.Beni gerçekten hâlâ izleyip izlemediğini anlayabilmek için:

"Peki şu anda ne yapıyorum?" yazdım ve yatağımın üstüne çıkıp zıplamaya başladım.Ardından da yere inip takla attım.

Telefonumdan bildirim gelince koştum ve okuyunca şok oldum:

"Yatağın üstünde zıpladın ve ardından takla attın.Bu arada çok gülünç görünüyordun jdjkdkdkdk"

Aklımda "Ya telefonumun kamerasından izliyorsa?" diye bir düşünce belirdi. Hemen odamdan aşağı indim.Annemi buldum ve:

-Anne evde bant var mı? Dedim.

-Var.Mutfaktaki buzdolabının yanındaki çekmecede.

Hemen bant ve makas alıp odama çıktım.Telefonumun kamerasını bantladım.Ardından bir mesaj daha geldi:

"Az önce annene gidip evde bant olup olmadığını sordun ve annende buzdolabının yanındaki çekmecede olduğunu söyledi,desem?"

Ben aşağı inerken telefonumu götürmemiştim ki!Evime kamera filan mı koymuştu bu?!

En iyisinin polisi aramak olduğuna karar verdim ve 155'i tuşladım.Ama telefon düşmedi.Tekrar denedim.Yine olmadı.Kaç kez denedim ve olmadı.Polisi arayamıyordum!

Yine mesaj geldi ve:

"Polisi arayamazsın" yazıyordu.

-Anne!!!!! Diye bağırarak aşağı indim.

-Ne oldu kızım?

-Anne telefonunu alabilir miyim?!

-Al. Diyip telefonunu verdi annem.

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin