Bölüm 35

237 28 32
                                    

Sabah uyandığımda Defne'nin benden önce uyanmış olduğunu gördüm.Defne hazırlanmıştı bile ve:

-Bahar,hadi çabuk hazırlan,geç kalacağız.Aslında kafandan su filan dökecektim ama hamilesin diye kıyamadım. Dedi.

-Hamile filan değilim ben. Dedim.

-Ay her neyse!Hadi hazırlan da geç kalmayalım. Dedi Defne.

-Ben okula geç gideceğim. Dedim.

-Niye?

-Dün anlattım ya:Hastaneye gidip Levent Bey'i sorgulamam gerek.

-Belki hamilesindir. Dedi Defne.

-Defne anlattım ya sana,ben daha önce hiç ilişkiye girmedim. Dedim.

-Emin misin girmediğine? Dedi Defne.

Kafasına yastık fırlattım ve:

-Ay iyi be!Kahvaltıya geç kalma! Diyip odadan çıktı Defne.

Ben de hemen hazırlandım ve kahvaltı için aşağı indim.

30 Dakika Sonra

Evden çıkmıştık.Defne ile beraber taksiye bindik ve hastaneye doğru yola çıktık.

45 Dakika Sonra

Hastanedeydik.Doktor Levent Bey'in yattığı odayı öğrendik.Aslında hasta ziyaret günü değilmiş.Ama beni Levent Bey'in odasına almaları için Gökhan'ın adını kullanıp hastanedekileri tehdit ettim.Levent Bey'in odasının önüne gelmiştik.İçeri girecekken:

-Ay,çok heyecanlıyım Bahar!İster misin bir mafyadan hamile çıkasın?! Dedi Defne.

-Defne sen ne saçmalıyorsun?!

-Ay ne?Fena mı olur?Para içinde yüzersin kızım!

-Defne biyoloji bilgin mi yok?!Ben nasıl bir mafyadan hamile olayım?! Dedim.

-Ay tamam hadi çok heyecanlıyım girelim içeri!

Nefes aldım ve odanın kapısını çalıp girdik.

Levent Bey ayılmıştı.Odaya girince:

-Geçmiş olsun,Levent Bey.Beni hatırladınız mı?

-Evet,beni döven adamın hamile sevgilisiydiniz! Diyip bana kötü bir bakış attı.

-O şahıs benim sevgilim değil.Onunla bir alakam yok.Size uyguladığı şiddet için ben de gerçekten çok üzgünüm.

-Bunu söylemek için mi geldiniz?!

-Hayır,şu hamilelik konusunda konuşmak için geldim.Levent Bey bir yanlışlık olmalı.Ben hamile olamam.

-Yanlışlık filan yok.Hamilesiniz. Dedi Levent Bey.

-Levent Bey ben bakireyim. Dedim.

-Bakire misiniz?! Dedi Levent Bey.

-Evet.

-Çok geç kalmışsınız.Niye yapmadınız ki?

-Yahu niye herkes bunu soruyor?!Size ne?!Ben evlenmeden yapmam öyle bir şey!Size ne bundan?!

-Bahar,sakin ol. Dedi Defne.

Gerçekten sinirlenmiştim ama artık.Sözlerime devam ettim ve:

-Dediğim gibi ben bakireyim.Hamile olamam yani.Yaptığınız testlerde bir yanlışlık olmalı.O yüzden rica etsem bana tekrar test yapabilir misiniz?

-Ne testi?

-Ne demek ne testi?

-Test yapmadık ki size.

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin