Bölüm 37

190 27 19
                                    

Sadece kahve için mi çağırmıştı?Bu Wattpad esas erkekleri ne kadar tuhaftı böyle.Tabi hiçbiri bir Mert değildi.Ah Mert,neredesin?

Yerimden kalktım ve kapıya doğru ilerlerken patronun arkamdan seslendiğini duydum:

-Bu arada,yarın gelirken daha düzgün giyinsen iyi olur.

Onu takmadım ve kapıdan çıktım.Kıyafetlerimde bir şey yoktu.Kıyafetlerim iş ortamına uygundu ama yaşıma uygun değildi.Sanırım yeterince çekici bulmamıştı bu patron herif.Ama ben tabi ki bu durumdan gayet memnundum.Kendi çalışma bölümümün kapısından içeri girince şu sarışın kadının yine içeride olduğunu gördüm.

-Siz niye hâlâ buradasınız? Dedim.

Bana dik bir şekilde baktı ve:

-Sizi bizi bırak!İkimiz de senin amacını biliyoruz!Buraya erkek avlamaya geldin.Ama şunu unutma ki Yağız'ın sana bakacak hali yok!Yağız benim tamam mı?!O benim!

-Tamam. Dedim.

-Yağız benim!

Hiç bir şey demedim ve:

-Yağız benim! Diye sözlerine devam etti.

Ne oluyordu?

-Yağız benim!
Yağız benim!
Yağız benim!
Yağız benim!...

Bozuk plak gibi aynı şeyi söyleyip duruyordu.Acaba o da Ateş gibi klişe komasına mı girmişti?Belki düzelir diye kolunu çimdikledim ve ben kolunu çimdikleyince ağzından bir inleme sesi çıktı.Ama nihayet durmuştu.

-İyi misin? Dedim.

Sizli bizli konuşmayı bırakmıştım.O benimle senli benli konuşurken ben niye sizli bizli konuşayım ki?

-İyiyim.Sen niye hâlâ Yağız'dan uzak durmuyorsun?!Yağız'dan uzak duracaksın!!! diye bağırdı.

-Ya hâlâ ne diy...

Cümlemi bitiremeden kapı açıldı ve kapı açılınca ikimiz de o tarafa doğru döndük.Yağız Bey kapıdaydı ve çatık kaşlarla bize bakıyordu.Sarışın kadına döndü ve:

-Alev,seni hemen odamda görmek istiyorum!Seni de Bahar!Hemen! Dedi ve gitti.

-Senin yüzünden! Dedi Alev ve o önden yürüdü.

Bu da fazla abartmıştı ama rolünü!Neyse ben de ilerledim.Yağız Bey'in odasının önüne geldiğimizde Alev kapıyı çaldı ve Yağız Bey'in:

-Girin! Demesiyle içeri girdik.

Yağız Bey oturmamızı işaret etti ve biz oturunca konuşmaya başladı:

-Bakın,az önceki kavganızı duydum. Sizi çok iyi anlıyorum,sonuçta ben gerçekten yakışıklı ve çekici bir erkeğim.Sosyetenin de gözde bekarlarındanım.

Onun kendisini övmesini göz devirerek dinlerken konuşmasına devam etti:

-Size bana ilgi duymamanızı ve iş hayatınıza profesyonel bir şekilde devam etmenizi söylemem gerekirdi.Ama bunu söyleyemem çünkü biliyorum ki herhangi normal bir insanın bana karşı ilgi duymaması mümkün değil.

Bunalmıştım artık bu adamın kendisini övmesini dinlemekten.

-Ama sizden olabildiğince kendinize hakim olmanızı isteyeceğim.Aksi halde yaptığımız iş sözleşmelerini tekrar gözden geçirmek durumunda kalacağım.Ve bu da çalışma ömrünüzü etkileyebilir.

"Kendimize hakim olmamız " mı?Duyan da adama bir şey yapıyoruz zannedecek.

Alev konuşmaya başladı:

Sıradan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin