Ne yapacaktım?Neyse bar klişesini sonra düşünürdüm.
2 Saat Sonra
Biyoloji dersi başlamak üzereydi ve hoca hâlâ gelmemişti. Derken hoca göründü.
-Çocuklar,yarına kadar getirmeniz gereken bir dönem ödeviniz var.İkili gruplar halinda yapılması gereken bir ödev.Takımları ben belirleyeceğim.
Sınıfa baktı ve:
-Gökhan ve Bahar siz ikiniz bir grupsunuz.
Şaşıran var mı?
Hoca devam etti:
-Defne ve Arda siz ikiniz bir grupsunuz. Aslı ve Furkan siz ikiniz bir grupsunuz...
Bu şekilde herkesi birbiriyle eşleştirdi . Gökhan'a baktığımda Gökhan bana göz kırptı.
-Ödevinizin konusu kanserli hücreler hakkında sunum. Dedi hoca .
Ve derse başladı.Neyse şu ödev şeyini de bir şekilde hallederdim artık.
5 Saat Sonra
Okul bitmişti. Ve birden Gökhan yanıma geldi.
-Şu ödevi yarına kadar yetiştirmemiz gerek bildiğin üzere.Bence benim eve gidelim.
Onun evine tabi ki de gitmeyecektim.
-Hayır,benim evimde yaparız.Zaten hâlâ annemle evli olduğun için bir bakımdan senin de evin. Dedim.
Hemen yüzü düştü.Sonuçta o hâlâ benim annemle evliydi ve bunu her fırsatta hatırlatacaktım.Ayrıca bizim evde annem ve ablam da oradayken ders çalışmamız daha iyi olabilirdi.Derken aklıma bir fikir geldi.Hemen Defne'nin yanına gittim.O da Arda ile konuşuyordu.
-Defne bir fikrim var.Sen,ben,Arda,Gökhan hep beraber bizim evde yapalım mı ödevi?
Sonuçta Gökhan ile yalnız kalmaktan iyidir.
-Olmaz! Dedi Defne.
-Niye ki?
-Çünkü biz Arda'nın evinde çalışacağız.
-Ne farkeder ki?
-Anlasana kızım.Ders bahane,amaç fan fini fin fon.
-Ne?!
-Sadece biz değil ki herkes öyle yapacak.Hocanın ödevi vermesinin amacı o zaten.
-Nasıl ya?!
-İnanmıyorsan hocaya sor.Niye herkesi kızlı erkekli eşleştirdi zannediyorsun?Amaç oydu zaten.Ödev yapma bahanesiyle ortam oluşsun diye.
Ne ahlaksız bir yerdi burası böyle?!Daha fazla bir şey konuşmadan Gökhan'ın yanına gittim.
-Herhangi bir itiraz kabul etmiyorum.Annem ve ablam evdeyken bizim evde çalışacağız.Salondaki masada,herkesin gözü önünde. Dedim.
-Annenin ve ablanın gözü önünde yaparsak ayıp olmaz mı? Diye sırıttı Gökhan.
-Neyden bahsediyorsun sen?Kesinlikle düşündüğün gibi bir şey olmayacak!Sadece ders çalışacağız.
-Ben bilirim Wattpad kızlarının sadece ders çalışmasını.
-Düş önüme!Ben ne dediysem o olacak!
17 Dakika Sonra
Eve gelmiştik.Kapıyı çaldım.Ablam açtı.
-Abla hoca dönem ödevi verdi.Gökhan ile beraber onu yapacağız. Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Kız
HumorO diğer wattpad kızları gibi değildi.Öncelikle saf değildi ve zoraki evlilik de yapmayacak,bir badboy'la veya zengin bir patronla da aşk yaşamayacaktı.Wattpad kitapları klişeleri ne kadar karşısına çıkıp onu bir wattpad hikâyesine sürüklemeye çalışı...