-Vay,okulumuzun Eyşan'ı sonunda okula teşrif etmiş! Dedi Banu.
Kitabın sürtüğü badgirl'ün esas kızla uğraşması...Bu senaryoyu hepiniz biliyorsunuz.
-Banu biz ilkokuldamıyız?!Sıraya yazı yazınca ne oluyor harbi?Bir şeyi mi değiştiriyor bu yazılar?!
-Herkesin öğrenmesini sağlayacağım!Herkes senin üvey babanla kırıştıran bir ahlaksız olduğunu bilecek!
-Üvey babamla kırıştıran?!Pardon ama ne yapıyormuşum ben üvey babamla?!Ne yaptım da benim üvey babamla kırıştırdığıma kanaat getirdin?!Gizlice bizim evi filan mı izliyorsun sen!
-Kızım tüm okul biliyor senin nasıl biri olduğunu!Sen değil miydin bahçede herkesin gözü önünde Ferit'i öpen?Sen değil miydin okuldan Ateş ile birlikte çıkan?Aras Hoca ile arandaki çekimi de herkes farkındaydı.Gökhan ile olanları da!
-Bana diyene bak!Lan okulda elden geçirmediğin adam kalmadı!En son bizim eve gelip "Gökhan ben senden hamileyim!" dedin hem de Gökhan evliyken!Tüm okul biliyor diyorsun bir de!
Sınıftakiler yargılayan gözlerle bana bakıyordu.
Sınıfa döndüm ve:
-Demek tüm okul biliyor ha!Lan siz değil miydiniz biyoloji projesi bahanesiyle evlerde fan fini yapan?!Ayrıca ben okulda "Gökhan bana tecavüz ediyor!" diye bağırdığımda Gökhan'ın korkusundan sesini çıkarmayan siz değil miydiniz?!Gökhan beni defalarca zorla yanına oturttuğunda,duvarlara sıkıştırdığında bu tacizlere sessiz kalan,hiçbir şey yapmayan siz değil miydiniz?!Şimdi ben mi okulun Eyşan'ı oldum?!Ne kadar namussuz bir okulda okuyoruz ve siz bana mı yargılayan gözlerle bakıyorsunuz?!
Banu:
-Buradaki kimse üvey babasıyla kırıştırmıyor en azından!Senin kadar orospu değil kimse!
-Banu çekil git! Dedim.
Banu şaşkın gözlerle bakıyordu:
-Hadi üstüme atlasana vakti geldi. Diye fısıldadı.
-Banu çekil git!
-Senaryonun bu kısmında benim üstüme atlaman gerekiyor.Hadi! Dedi.
-Atlamayacağım!
-Ben atlarım o halde! Dedi ve ben ne olduğunu anlayamadan üstüme atladı.
Tabi ki de ben normalde Banu'yu dövebilecek güçteydim.Ama yapmayacaktım.Senaryoya uymayacaktım.Sadece Banu'ya tekme atıp üstümden ittim.Ve tam gidiyordum ki birinin beni kucağına aldığını hissettim.
-Ne oluyor?! Dedim ve tutanın Gökhan olduğunu fark ettim.
-Bahar yanlış yapıyorsun.Havaya tekmeler savurman gerek. Diye fısıldadı Gökhan.
-Gökhan ben Banu'yu dövmüyordum! Dedim.
-Ne?! Diyip beni yere bıraktı Gökhan.
-Sonunda senaryoya uyuyorsun diye sevinmiştim ben de. Dedi.
Banu geldi ve:
-Ne yapıyorsunuz siz?!Yanlış uyguluyoruz.
Sonra Banu toparlandı ve sınıfa:
-Görüyorsunuz değil mi?!Kız az önce üvey babasının kucağındaydı hâlâ "Üvey babamla ilişkim yok benim." diyor.
-Banu sen benimle gelsene! Dedim ve Banu'yu sınıftan dışarı çıkardım.
-Ne yapmaya çalışıyorsun sen Banu?Tamam anladım Gökhan'ı seviyorsun ve kıskanıyorsun ama benim Gökhan ile aramda bir şey yok!Yani dolayısıyla benimle uğraşman için bir sebep de yok.Gökhan'ın annemle formaliteden yaptığı evlilik hariç aranızda bir engel de yok.İstersen ileride Gökhan ile nikah şahidiniz bile olurum.Onunla aramda bir şey yok benim ve sen ne yapmaya çalışıyorsun?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Kız
HumorO diğer wattpad kızları gibi değildi.Öncelikle saf değildi ve zoraki evlilik de yapmayacak,bir badboy'la veya zengin bir patronla da aşk yaşamayacaktı.Wattpad kitapları klişeleri ne kadar karşısına çıkıp onu bir wattpad hikâyesine sürüklemeye çalışı...