- Kelkis, kol nepasigavai, kokio nors plaučių uždegimo, - žemas balsas sudrumstė mano, žvaigždžių sukeltą hipnozę.
- Atsikabink, - burbtelėjau, akių vis dar neatitraukdama nuo nakties dangaus.
- Daviau tau pusvalandį vienatvės.
- Kai tu mane stebi, tas pusvalandis nėra ramus.
- Aš tavęs nestebėjau.
Atsidusau ir pasirėmusi ant savo alkūnių šiek tiek pasikėliau, jog matyčiau garbaniaus veidą.
- Nežinau, kaip tai veikia, bet, - ėmiau aiškinti. - tavo žvilgsnis, kaip velnio.
- Ką turi omeny? - susiraukė jis.
- Kiekvienas tavo smaragdinių akių prisilietimas degina mano odą. Bene visada žinau, kad nagrinėji mane. Nes tai beveik skausminga.
- Tu ką tik tai sugalvojai?
- Ne. Tai vyksta nuo pačios pirmos mūsų pažinties dienos. Todėl kai žiūriu tau tiesiai į akis beveik niekada negaliu atsitraukti pirma.
Harry išsižiojo, bet jam prireikė kelių akimirkų.
- Skamba romantiškai? - galiausiai prabilo.
Suraukiau antakius, stebėdama jo veidą.
- Skausmas ir romantika? - prunkštelėjau. - Nepasakyčiau, jog tai dera tarpusavyje.
- Tikra meilė žeidžia.
Pavarčiau akis ir galiausiai atsistojau.
- Taigi, kai išaiškėjo tikrasis Zayn veidas, dabar leisi įsimylėti tave?
Mane ir Harry skyrė žingsnis.
- Ką turi omeny? - sutriko jis.
- Kodėl stūmei mane link Zayn?
Vaikinas neatsakė, tik vėl gręžė mane akimis.
- Atsakyk, - tyliai paprašiau.
- Nes jei ne jo elgesys, judviejų pora būtų sudrebinusi šį pasaulį, - galiausiai atsakė jis.
- O dabar tikroji priežastis? - sunėriau rankas ant krūtinės, rankoje vis dar spausdama laišką.
- Ir tu vėl manai, jog aš tau meluoju?
- Pastarieji įvykiai pateisina tokį mano požiūrį, - gūžtelėjau pečiais. - Juk tu nesergi migrena, argi ne?
- Sergu, - tepratarė jis.
Susiraukiau.
- Ir šiandien ligoninėje išties buvau dėl to. Bet taip pat lankausi ir pas psichologą. Aš tau nemelavau, aš tiesiog nutylėjau, kai kuriuos dalykus, - paaiškino jis.
- Paslaptys nėra melas, - pavarčiau akis. - Manau, jog kuo toliau, tuo labiau įsitikinu, kokia kvaila ši frazė.
- O kodėl tu man melavai?
Apsilaižiau lūpas.
- Nežinau, - nuleidau akis. - Vieninteliai žmonės, kurie žino buvo mano tėvai ir Lou. Na pasirodo ne Lou, o Zayn, - atsidusau.
- Ar čia tas laiškas apie kurį kalbėjai? - jo žvilgsnis nuslydo prie mano rankos.
Klausimas mane sutrikdė. Stipriau jį sugniaužiau.
- Manau akivaizdu, jog niekas nesuprato tavo isterijos priepuolio priežasties, išskyrus tave pačią ir Zayn. Viskas, ką tu klykei buvo laiškas ir daug kitų tarpusavy nesusijusių žodžių. Tavo sakiniai buvo nerišlūs
ESTÁS LEYENDO
Kava, poezija ir cigaretės 2: Paslaptys nėra melas
De TodoAntra ,,Kava, poezija ir cigaretės" dalis. Jei neskaitėte pirmosios dalies, užbėkite į mano profilį. Kajai impulsyviai sėdus į traukinį ir palikus užnugaryje draugus, šeimą bei priešus, viskas pasikeičia. Juk niekada negalima grąžinti to, ką prarad...