- Labas, - nusišypsojau plačiau atverdama duris, jog Liam galėtų užeiti.
Jis atvažiavo pasiimti Rakelės, nes ji nakvojo pas mane.
- Gyveni viena? - paklausė jis mums žingsniuojant į virtuvę.
- Tai gan sudėtinga. Išties čia mano tėvų namas, tačiau jie išprotėję keliautojai. Jų bene niekada nebūna namie.
- Gyveni kiekvieno paauglio svajonėje, - nusijuokė jis.
- Galima sakyti ir taip.
- Liam, - cyptelėjo Rakelė, kai mes įžengėme į virtuvę ir pribėgusi jį apkabino.
Atrodė, jog visų meilės reikalai klostosi be galo paprastai ir mielai. Išskyrus manuosius. Aš vis dar nesupratau, kas dedasi mano širdyje.
- Buvau sutikęs Zayn, jis sakė, jog dalyvausi poezijos vakare, kaip dalyvė, - prabilo Liam mums visiems susėdus prie stalo su kava.
- Ką? - išsižiojo Rakelė.
- Tu pažįsti Zayn? - nekreipiau dėmesio į jo klausimą.
- Juk susipažinome per praėjusįjį poezijos renginį, - kryptelėjo galvą jis. - Šiandien ryte buvau ,,Likime", tad šiek tiek pasišnekučiavome.
- Išties. Atrodo tai buvo taip seniai... - nudelbiau akis.
Tada mano santykiai su Zayn nereikalavo jokio papildomo galvojimo. Jie tiesiog buvo.
- Kodėl man nesakei, jog pati dalyvausi? - pyktelėjo Rakelė. - Pradedu norėti ten dalyvauti.
- Skaitysiu ne savo eiles, tad tikrai nieko neprarasi.
- A tau kūrybinė krizė? - susiraukė draugė.
- Ne, - prunkštelėjau. - Ilgai dirbau su savimi, kol išmokau dėstyti mintis ant balto popieriaus lapo. Nemanau, jog esu pasiruošusi, jomis dalintis su kitais.
Rakelė timptelėjo lūpą, bet daugiau nebeklausinėjo.
- Liam, - kreipiausi į vaikiną, jam einant pro duris. Jis apsigręžė. - Galim pasikalbėti akis į akį?
Vaikinas linktelėjo.
- Aš tuoj ateisiu! - šūktelėjo Rakelei ir uždarė duris. - Klausyk suprantu, jog netiki ta mėlynės istorija. Nes visų istorijų moralas toks pats - vaikinas žaloja savo panelę. Bet tu net nenutuoki, kaip aš kaltinu save dėl jos mėlynos akies. Juk jei aš būčiau buvęs šalia tą rytą...
- Netikiu, jog kalbėjaisi su Zayn, - pertraukiau jį.
- Ką? - sutriko vaikinas. Jis tikrai nesitikėjo, jog pokalbis pakryps šia tema.
- Niekam to nesakiau, bet manau visi galvoja tą patį. Jog tarp Rakelės ir Zayn kažkas buvo. Žinoma, jūs buvote išsiskyrę, bet tu tą irgi turėjai pastebėti.
- Ji visada išsisuka nuo šio pokalbio.
- Jie turi paslapčių, net neabejoju, - sušnabždėjau, nors prieškambaryje stovėjome tik dviese. - Aš tikrai galvojau, jog po Ispanijos jie užsibaigs kartu. Todėl mane taip blaško į paviršių iškilę jo jausmai man.
- Ką turi omenyje?
- Aš to nepasakojau Rakelei, bet dabartinė situacija tarp manęs ir Zayn yra gan... keistoka. Esame tarpeklyje tarp meilės ir draugystės.
Liam atsiduso.
- Todėl ir kalbėjausi su Zayn, -prabilo po trumpos pauzės. - Tąkart, kai mes su Rakele išsiskyrėm, aš negalėjau rasti sau vietos. Ji mano dalis ir aš be galo bijau ją prarasti.
YOU ARE READING
Kava, poezija ir cigaretės 2: Paslaptys nėra melas
RandomAntra ,,Kava, poezija ir cigaretės" dalis. Jei neskaitėte pirmosios dalies, užbėkite į mano profilį. Kajai impulsyviai sėdus į traukinį ir palikus užnugaryje draugus, šeimą bei priešus, viskas pasikeičia. Juk niekada negalima grąžinti to, ką prarad...