34.Fejezet

1.5K 68 2
                                    

Miután Emily elmesélte a lányoknak a történteket kopogtak a szoba ajtaján. Emily felállt hogy kinyissa és kicsit meglepődve állt odébb. Teljesen megszeppenve lépett be Flora és nézett rajtunk végig rajtunk.

-Sajnálom hogy nem hívtalak Emily igazad volt – mondta.

-Már hallottunk róla – mondta – Ülj le mi volt? – kérdezte.

-Komplikáltnak éreztem hogy hívjalak ezt felvételem arról amit mondott. De még nem hallgattam vissza szóval nem tudom mennyire jó– préselte össze az ajkait – Megfenyegetett hogyha nem lépek vissza a főszereptől eléri még azt is hogy sulit váltsak. Én nem szeretnék és a főszerepről sem szeretnék lemondani!

-Nyugodj meg Flora nem is kell – nyugtatta meg Ethan – Halljuk azt a felvételt és utána kitaláljunk hogy mi legyen! – mosolygott rá Flora bólintott és elindította.

-Te vagy Flora? Ez nagyszerű már mindenhol kerestelek! Hogy lehet hogy egy ilyen szürke kisegérnek adták a főszerepet? Mrs.Allen megőrült. Te biztos nem fogod tudni eljátszani nézz magadra most is remegsz a félelemtől szerintem szakot tévesztettél még visszavágni se tudsz – nevetett gúnyosan – Mondd vissza a főszerepet nem lehet hogy miattad süljön fel az egész kar! Add át egy olyannak a szerepet aki ténylegesen és profin eljátssza. Neked ez még túl nagy falat lesz hidd el nekem. Sőt nézz magadra pápaszemes vagy! – hallatszott a felvételen a sértése.

-Nem – mondta a felvételen remegő hanggal Flora.

-Mit mondtál? – kérdezett vissza Jennifer – Te tényleg nem tudod hogy én ki vagyok? – kérdezte – Nekem senki sem mondd nemet mert annak csúnya következményei szoktak lenni. Nem hallottad Zoe Diaz történetét? A lánynak rejtélyes módon az előadás napjára elég erős allergiás reakciója lett az arcán. Vagy Lucy Porter történetét akinek eltőrt a karja miután a biciklién nem fogott a fék? – kérdezte – Vagy Janet Stone akiről elég csúnya pletykák terjengtek? Nem akarsz te is így járni igaz Flora okos vagy szóval tudom hogy tudod hogy mi helyes döntés – mondta.

-Igen tudom – értett vele egyet – Én nem félek tőled – mondta.

-Ahhoz képest hogy színész akarsz lenni elég pocsékul hazudsz! – horkantotta Jennifer – Szívás az év közepén sulit váltani. Lépj vissza! – mondta és a felvétel véget ért.

-Mi történt azokkal a lányokkal akiket felsorolt? – kérdeztem összehúzott szemöldökkel.

-Zoe most utolsó éves tavaly kapott egy főszerepet a karácsonyi műsorra. Szembeszállt Jenniferrel hogy semmi képpen nem hajlandó lemondani a főszerepről elég régóta dolgozik azon hogy az övé legyen. Az előadás napján épp a sminkben ült és készítették a sminkjét amikor egyszer csak fuldokolni kezdett és az arca eszméletlenül bedagadt. Senki sem tudta biztosra mi történhetett. Zoe allergiás a levendulára valahogy a sminkjébe levendula olajkerült senki sem tudja hogy ez hogy történhetett vagy is úgy néz ki mostmár mi tudjuk – mondta Blair – Még én sem gyanakodtam rá egy percet sem. Lucy szintén főszerepet kapott és nem akart lemondani róla. Hazafelé tartott biciklivel mikor a fékje nem fogott és akkorát repült hatalmas szerencséje volt mivel csak a keze tőrt el. Janetnél is ugyan ez volt csak róla pletykák terjengtek és képek amin igazából nem is ő volt. Ő az egész sulit itt hagyta tavaly – mesélte Blair – A közös az esetekben hogy a főszerepet utána mindig Jennifer kapta. Mért nem jöttem rá előbb? Csak ő állhatott az összes mögött...Ha tudtam volna akkor talán tudtam volna tenni valamit – túrt a hajába.

-Blair nem a te hibád ez ellen nem tudtál volna – ölelte át a vállát Ethan.

-Nem akartad elhinni hogy ekkora szörnyeteg te túl jó ember vagy Blair – mondta Emily.

Mikor beköszönt a tél...   | ✔|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora