Ma péntek van, ami általában a kedvenc napom szokott lenni. Ilyenkor korábban érnek véget az óráim és egyből indulhatok haza, hogy aztán egész délután sorozatozzak, majd addig áztassam magam egy forró fürdőben, míg le nem olvad a csontjaimról a bőr. De tudjátok, mit imádok a legjobban a péntekekben? Azt, hogy ilyenkor egyedül lehetek, a bátyám és a haverjai ugyanis rendszerint bulizással töltik ezt a napot. (Na, jó egy héttel ezelőtt én is pontosan úgy töltöttem, de az tényleg csak egy egyszeri eset volt. Eskü.) Szóval a péntek a nyugalom és a lazítás napja. Semmi tanulás, semmi edzés, semmi Weston. Csak én és a sorozatom.
De ez most sajnos nem egy olyan péntek.
- Ugyan már, Charlie! Megy ez lejjebb is! – Hajol fölém Piper.
Épp a suli tornapályáján vagyunk és a holnapi nagy meccsre készítjük a csapat vadiúj koreográfiáját csakúgy, mint egész héten.
- Nem megy!
- Még Lindanak is megy.
- Akkor miért nem csinálja Linda??
Teljes értetlenség. Miért én szakadok meg angol spárga közben, ha másnak is ugyanúgy megy?
- Ennyi. – Adom fel, majd összezárom a lábam és a hátamra fekszem.
Ma egészen szép őszi napunk van, ezért nem a tornateremben, hanem a szabad levegőn edzünk, ahogy a fiúk is. Épp futtatja őket az edző, így mi nyugodtan elfoglalhattuk a füves pályát. Egy pillanatra kizárom a zajos külvilágot és csak az eget kémlelem. Imádom, amikor a nap épp lebukóban van. A rózsaszín és a narancssárga színek keveredése meseszép.
- Jó, akkor emelésben csináljuk, úgy nem fog látszani az a néhány centi, ami még hiányzik.
Ah... Anyám. Nem fizetnek nekem ezért eleget. (Igazából semmit se fizetnek.)
Nyögve tápászkodok fel.
- Kitty és May gyertek ide! Linda és Cindy ti is! – Kiáltja Piper, mire a csoportba verődött lányok abbahagyják a sutyorgást és engedelmeskednek.
- Okés, szóval Linda és Cindy fogja Charlie jobb lábát, ti ketten pedig a bal lábát. Charlie, szeretnéd, hogy valaki támassza a hátad is vagy jó lesz így?
Válaszul csak felnyögök.
- Akkor háromra! – Adja ki a végső utasítást Piper, mire a lányok megemelnek.
- Hű! – Mondom. - Így már látom a házunkat is.
Piper persze olyankor sosem értékeli a poént, amikor épp főnökösdit játszik.
- A kezek! Oldalra a kezeiddel!
- Ja, tényleg.
Észbe kapok és oldalra nyújtom a kezemet is. Néhány másodpercig még így maradunk, majd a lányok lassan visszaeresztenek a földre. Látom, hogy a focisok közül néhányan megálltak futás közben, hogy végig nézzék a mi kis cirkuszi mutatványunkat, de sajnos nem látok el odáig, így az arcukat sem látom. (Na, nem mintha az érdekelne, hogy Weston figyel-e esetleg.)
Ekkor Piper megfújja a sípját, mire én a fülemhez kapok.
- Kezdetnek jó, de ennél sokkal gyorsabb és dinamikusabb földre érést kérek! – Magyarázza, majd újból a sípjába fúj. – Gyakoroljátok ki!
- Te híztál, Charlie? – Kérdi tőlem Kitty kifulladva.
- Vagy csak te gyengültél el. – Lököm oldalba.
Egyébként egészen jó kedvem van, hiszen lassan azért már csak haza megyünk...
Újabb sípszó.
YOU ARE READING
Szívzűr a gimiben ✅
Romance"Egy jó tanács: Sose zúgjatok bele a focicsapat kapitányába! Főleg akkor ne, ha az a testvéretek legjobb barátja is egyben, akit amúgy már ezer éve ismertek.. 😏" Charlie Parker egy átlagos lány, aki a középiskolás éveit leginkább olvasással, soroz...