Three

11.1K 245 8
                                    

Nem mindenki olyan besavanyodott és unalmas prüdéria, mint te.

Másnap a suli folyosóján állva még mindig a bátyám szavai zakatolnak a fejemben. Vajon a lányok is ilyennek látnak engem? Holnap lesz péntek, nekem pedig még senki sem említette Cindy buliját. Még Piper sem.

- Hihetetlen, hogy Mr. Mendes nem engedte, hogy befejezzem a dolgozatomat! – Panaszkodik a baratnőm, miközben kikap néhány könyvet a szekrényéből.

- Pedig csak 45 percig írhattad. Nem is értem.

- Haha...Ha! Nem vagy vicces. Ha nekem is annyi szabadidőm lenne, mint neked, akkor minden dolgozatomra csillagos ötöst kapnék!

Nyilván neki is ugyanannyi szabadideje volt.

- Hé, nem kényszerített senki, hogy randizz azzal a sráccal! – Vágok vissza, mire ő csak felsóhajt.

- És még csak nem is érte meg.

- Na látod. Egyébként pedig... Téged meghívtak Cindy bulijába?

- Igen. Állítólag rohadt nagy házuk van. Na, kíváncsi leszek én arra... Bezzeg, amikor jelentkezni kellett, hogy kinél legyen a szeptemberi pomponlány pizsama-parti, akkor mélyen hallgatott!

Hát persze...

- És nem furcsállod, hogy engem nem hívott meg? – Kérdezem, miközben a válltáskám cipzárját birizgálom.

Piper értetlen tekintettel mered rám. Na, de most mégis. Ennyire béna alak vagyok?

- Miért hívott volna? Mindenki tudja, hogy nem jársz bulikba.

- Hát ez azért így nem igaz. A pomponlány pizsama-partikra is eljárok minden hónapban. – Érvelek.

- Jaj, Charlie! Az teljesen más. Olyankor csak mi vagyunk nyolcan, ráadásul pia sincs. Te tényleg azt hiszed, hogy ilyen egy normális buli?

Erre inkább nem válaszolok. A folyosón ekkor Weston tűnik fel, majd, amikor meglát minket, mellénk lép.

- Na, hogy sikerült az a biosz dolgozat? – Kérdezi mosolyogva.

Szerettem, hogy Weston minden egyes nap vidám volt.

- Á, ne is kérdezd! – Feleli a barátnőm, azzal pedig becsapja a szekrényét. – Szörnyen.

- Hűha! – Mondja a fiú, majd rám pillant. – Úgy látom, rólad sem tűnt el a nap folyamán a morcos ábrázat.

Hát ja. Mégis miért tűnt volna?

- Alapból ilyen az arcom. – Felelem.

- Mondasz valamit... De mindegy is. Csak szólni akartam, hogy Mason ma korábban lelépett, de attól még szívesen hazaviszlek.

Hát ez egy felettébb érdekes információ.

- De hát ez még csak a harmadik óra, mégis hova lépett le?

- A könyvtárba. – Vágja rá azonnal.

- És ezt el is kéne hinnem?

- Azért egy próbát megért. – Süti le a szemét Weston. – Valójában egy csajjal van...De ezt nem mondhatnám el.

Aha.

- Egy csajjal vagy Cindy-vel? – Kérdezem, mire Piper szemei felcsillannak.

- Melyik Cindyvel?

- Egyet tippelhetsz.

- Ne már!! – Képed el teljesen a barátnőm. – Cindy és Mason kavarnak? És ezt mégis mikor akartad nekem elmondani?

Szívzűr a gimiben ✅حيث تعيش القصص. اكتشف الآن