Forty-three

6.7K 212 27
                                    

WESTON

Csodaszép.

Csak ez jár a fejemben, miközben Charlie-t csókolgatom. Sosem láttam még ennyit a meztelen bőréből. Ahogy megállt előttem... Olyan volt, mint egy porcelánbaba. Azt hittem, ott helyben meghalok. És ahogy az ölemben ül és nyögdécsel a csókjaimtól, az már tényleg jóval több, mint amit ép ésszel el tudok viselni. Az alkohol elködösítette az agyam, és már nem bírom többé visszafogni a kezeim. Attól tartok, hogy le fogom tépni róla a maradék ruhát is.

Épp a mellét csókolom, amikor váratlanul teljesen megdermed.

- Te hallottad?

- Hm? - Nem nézek fel rá, mert nem bírom magam elszakítani a csodálatos mellétől.

Charlie viszont nem hagyja annyiban a dolgot, és rendesen pánikba esik.

- Weston, én komolyan hallottam valamit! - Mondja, azzal pedig erővel eltol magától, majd riadtan a szemembe néz.

Fogalmam sincs, miről beszél. Ebben az állapotban amúgy sem vagyok képes többre, csak bámulni őt, mialatt ő gyorsan rendbe is szedi magát. Túlságosan gyorsan. Többé már nem látszik ki a melle, ami olyan óriási csalódottsággal tölt el, hogy az biztosan nem normális.

- Micsodát? - Találom meg végül a hangom, ami teljesen elváltozva cseng.

Még mindig az ölemben ül majdnem meztelenül, ezt pedig nagyon nehéz kizárnom a tudatomból.

Nem is vagyok rá képes.

- Mintha ajtócsapódást hallottam volna. - Magyarázza, közben pedig a tekintetét eszelősen kapkodja ide-oda a teraszon. - Valaki járt itt. Te nem hallottad?

Felsóhajtok, majd simogatni kezdem az oldalát, remélve, hogy ott tudjuk folytatni, ahol abbahagytuk.

- Nem vagy te egy kicsit paranoiás?

- Weston! - Szól rám, majd próbálna kikecmeregni az ölemből, de én nem hagyom. - Mi van, ha valaki meglátott minket? Mit fogunk akkor csinálni?

Komolyan nem tudom megérteni, hogy miért aggódik ennyire. Ha Mason lett volna, akkor, ha mindkettőnket nem is, de engem már rég kirángatott volna a jakuzziból. Ha viszont valaki más... Hát ez van. Nem tudom, mit csinálhatnánk.

- Öhm... - Gondolkozok el. - Hát akkor nyilván leüljük a börtönben a büntetést.

Szúrós szemekkel néz le rám, majd elszakítja magát tőlem, és villámgyorsan kiugrik a vízből. Enyhén elnyílt szájjal meredek rá. Olyan teste van, hogy az felülmúlja a vele kapcsolatos legvadabb álmaimat is. Silány a képzelőerőm a valósághoz képest. Vékony derék, formás popsi és formás mellek. És ahogy a vizes haja rátapad a hátára...Hm... Ezt a képet nehéz lesz kiverni a fejemből.

- Ó, itt egy törölköző! - Szólal meg újból, majd gyorsan be is bugyolálja magát vele. - Be kell, hogy valljam, Cindy tényleg egész jó házigazda.

Aha. Az. Nekem is pontosan ilyeneken jár az eszem.

- Át kell öltöznöm, különben megfagyok. - Mondja, majd a ruháival a kezében rám néz. - Te nem jössz?

Érzem, ahogy vigyorra húzódik a szám.

- Csak ha nézhetem, ahogy átöltözöl. - Felelem, mire ő felnevet.

- Nagyon vicces! - Motyogja.

Nem értem, mi ezen a vicces... Jó, talán többnyire a pia beszél belőlem, de akkor is. Miért lenne vicces, hogy szeretnék vele lenni, amikor átöltözik? Mindegy...

Szívzűr a gimiben ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora