I -Yıldızların Sahibi-

1.9K 77 147
                                    



"Bende Yıldızların Sahibiyim!"

Eve hızlı bir şekilde yürürken duvarda gördüğüm yazı ile durdum.

"Ay geceyi aydınlatmayı bırakana kadar seni seveceğim."
-Yıldızlarla yaşayan Deli

Gülümsedim yazı fazlasıyla hoşuma gitmişti.Elimdeki fotoğraf makinesini ayarlayıp duvarın bir Fotoğrafını çektim.

Biraz ilerdeki duvar da başka bir yazı görünce tekrar duraksadım.

"Yıldızlar benim evim,çünkü senin gözlerini andırıyorlar."
-Yıldızlarla yaşayan Deli

Tekrar duvarın resmini çekip gülümsedim.Her kim bu yazıları yazıyorsa baya güzel yazıyor.
Tekrar gördüğüm yazı ile bu sefer sırıttım.

"Ben yıldızlarla yaşayan bir Deliyim!"

Bu sefer Fotoğraf çekmek yerine ara sokaktan çıkıp biraz yürüdüm gördüğüm kırtasıye dükkanına girip Sprey boya aldım.

Tekrar ara sokağa girip son gördüğüm yazıyı bir kez daha okuyup etrafı kontrol edip altına kendimde bir yazı ekledim.

"Ben yıldızlarla yaşayan bir Deliyim!"

"Bende Yıldızların Sahibiyim!"

Spray boya'yı çantama koyduktan sonra kıkırdayarak yoluma devam ettim.

****

Eve gelince eşyalarımı yere bıraktım ve içeri girdim.Koltukta oturmuş ve Annem tarafından azarlanan Kuzeyi görünce bugün ne yaptığımız aklıma geldi.

Hiç Anneme görünmeden merdivenlere yönelecektim ama Annemin sesiyle durmak zorunda kaldım "Buraya gel Ela!" gülümseyerek yavaş adımlarla Annem ve Kuzeyin yanına gidip koltuğa oturdum.

"Okuldan atılmışsınız,ama biri Futbol oynamaya gider diğeri kim bilir ne yaptı!" Anneme baktım "Nereye gittin?"

"Şey ben dolaştım,Fotoğraf çektim." Annem sinirle bir nefes aldı "Yani kaçıncı okuldan atılışınuz sayısını unuttum!İstanbulda Okul bırakmadınız ya!Magazin bizi konuşmaktan bıkmıştır."

Şimdi ne Magazini,diyorsanız hemen açıklıyayım:Dedem eskiden büyük bir iş Adamı olduğundan çok ünlüymüş,bütün Şirketler Anneme kalınca da Annem ünlenmiş ve ayrıca diğer Dedem de ünlü bir iş adamı.Birde bu da yetmezmiş gibi Annem ve Babam çok ünlü iki Doktor.O yüzden Magazin ile uğraşıyoruz işte.

"Bakın bu son!Size bir Kolej buldum burdan biraz uzak,orda eğer bir olay çıkartırsanız bu sefer hiç acımam sizi yatılı okula veririm." Kuzey ile birbirimize baktıktan sonra Anneme bakıp başımızla onayladık.

Sonra Annemin yüzünde o tipik "Çok mu kızdım acaba?" ifadesi oluştu "Bakın ben size bağırdım ama,iyiliğiniz için.Tamam gençsiniz arada sırada böyle şeyler yapacaksınız ama eğitim her şeyden önemli bunu sakın unutmayın tamam mı?" gülümsedik ve yine başımızla onayladık.

Annem ikimizede sarıldı ve gitti.Kuzey ile birbirimize baktık "Yatılı okula cidden yollar mı bizi?" başımla onayladım "Görmüyor musun çok ciddi."

Babam yanımıza gelip kıkırdadı "Aferin size,iyi benzetmişsiniz çoçuğu." işte bu da Babam,bize kızması lazım ama o takdir ediyor.

Yıldızların sahibi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin