XX -Hayal dünyam-

424 38 129
                                    



"..ben her gece senin gülüşünü düşünerek uyudum."

"Bir dakika şimdi sen bana aşık mısın?" kıkırdadı "Evet." kesin sesi beni daha çok heyecanlandırırken gülümsedim "Şimdi biz sevgili gibi bişey miyiz ay kafam karıştı."

Güldü "Evet Ela." yutkundum. "Hımm femek öyle,demek bana aşıksın.Hani ben çirkindim?"

"Hala çirkinsin ama benim çirkinimsin." dudağımı büktüm "Ben çirkin değilim."

****

Emir ile kahvaltı hazırlıyorduk birbirimize her ne kadar kaçamak bakışlar atsak da şu an aramız da değişik bir gerginlik vardı.

Yumurtayı karıştırırken yanımda duran Emire bakmadan "Bende seni seviyorum." diye mırıldandım.Göz uçumla her ne kadar Emirin şaşırdığını anlasam da heyecanımı göstermemeye çaba sarf ettim.

"Sen demin bana 'Bende seni seviyorum' mu dedin?" başımla onayladığım da hala bakışlarım onda değildi.

Birden yanağıma uzun bir öpücük bırakınca afalladım "Bende seni seviyorum..Sevgilim." Sevgilim demesiyle beni bir öksürük tuttunca kıkırdadı ve bana su uzattı.

Suyu içip ona çatık kaşlarla baktım "Bu böyle birden söylenir mi hı?" başıyla onayladı "Söylenir tabii."

Kahvaltı hazır olunca Masaya oturmuş Emire baktım "Defneyi çağırsana."

"O sabah poyrazla kahvaltı etmeye gitti.Onu eve haps etmek istemiyorum o yüzden gideceği yeri önceden polisler denetleyip kontrol etti.Poyraza da ne yalan söyliyeyim güveniyorum defneye iyi geliyor." gülümseyerek önüne oturdum.

"Poyraz ve Defne..Defne Önsöz yakıştı ha." Emirin kaşları çatıldı "Ya bir dur kızım ya ne o soyad yakıştırmalar falan.Hayır yok öyle bir şey.Hem çok saçma soyadı yakıştırmak da ne demek."

Sırıttım "Hım?Niye mesela Ela Hiçyılmaz yakışmıyor mu?" Emirin içtiyi su boğazına kaçınca güldüm "Yakışıyor yakışıyor.Ama çok da heveslenme Ela Korkmaz öyle kolay kolay soyadını değişmez." dedim sırıtarak.

Bu sefer sırıtan taraf o oldu "Can atıcaksın benim soyadımı taşımak için." başımı onaylamazca salladım "İnan bana sen yalvarıcaksın 'Ela ela nolur evlenme teklifimi kabul et' diye."

****

Emir ile sahilde yürürken telefonum çaldı "Kızım nerdesin sen?" durdum "Sahildeyim Annecim arkadaşlarlayız."

"Tamam birtanem geç gelme eve." gülümsedim "Tamam." Telefonu kapatınca bana bakan Emire baktım "Sevgilimleyim diyebilirdin."

"Ondan sonrada selanı okurduk artık.Babam ve Kuzey seni parça pinçik eder ondan sonra seni arabanın arkasına bağlar sürükleye sürükleye uçurumun kenarına götürür ondan sonra uçurumdan atar ondan sonra bir çoban senin düştüğün yerden geçer ama seni fark etmez tam çoban dinlenirken koyunlar seni yer."

"Kızım iki dakika da ne biçim senaryo kurdun." gülümsedim "Hayal gücüm iyidir." Emir elimi ekine alınca ellerimize baktım ve sonra Emire.

"Sevgiliyiz kızım el ele tutuşmayacak mıyız ne öyle bakıyorsun." elimi elinden çektim "Allah allah bakıcam tabii sanki benim yüz tane sevgilim oldu da hep el ele tutuştum da böyle şeyler bilcem.Ama sizi bilemem tabii Emir bey siz kesin okuldaki tüm kızlarla çıkmışsınızdır."

"Ha çok zamanım oldu!Reşatla uğraşmaktan ben okula zor gidiyorum birde sevgili yapıcağım." nedense bu hoşuma gitmişti Emirin ilk sevgilisi bendim.

Yıldızların sahibi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin