Güzel ve zarif aynı Ela gibi..Elanın anlatımıyla:
Gözlerimi araladığım da Emir yanım da değildi.Doğrulup camdan baktım hava yavaş yavaş kararmaya başlıyordu.
Odadan çıktığım da Emirin sesleri gelince durdum "Güzelim ben şu an gelemem tamam mı?İşlerim çok yoğun ama söz yarın geliceğim." kaşlarım çatıldı.
Kesin Defne ile konuşuyordu ofladı "Sevgilim bende seni çok seviyorum Birtanem." dediği şeylerle gözlerim doldu.
Hızla Emirin odasına geri dönüp eşyalarımı aldım ve sessizce evden çıkıp yürümeye başladım.
Ağlıyordum.Deli gibi ağlıyordum.
Kabus muydu bu?Sevgilim demişti.Başka birine Sevgilim demişti.Onunla tartışmaya ne halim vardı nede gücüm.
Burnumu çektim ve yürümeye devam ettim.Nereye gittiğimide bilmiyordum.
****
Kaybolmuştum.Yağmur deli gibi yağıyordu ve ben kaybolmuştum.
Gördüğüm bir ağacın dibine oturup bacaklarımı kendime doğru çektim ve kollarımı bacaklarıma sardım.
Göz kapaklarım ağırlaşırken ağlaya ağlaya uykuya daldım.
Gözlerimi açtığım da başım da ki feci ağrı tekrar yumama yol açtı.
Gözlerimi tekrar açmamla etrafıma bakındım.Hastanedeydim.Yanım da duran Emiri görünce kaşlarım çatıldı "Sevgilim?Nereye gittin sen çok korktum."
"Sevgilim deme bana!" dedim ve öksürdüm "Güzelim ne saçmalıyorsun?" burnumu çektim "Niye yaptın bana bunu?Ben bunları hakkedecek ne yaptım sana?"
"Bebeğim ne yaptım ben?" göz yaşlarımı sildim "Beni aldattın." Emir şaşkınlıkla bana baktı "Ne?Ne diyorsun Ela?"
"İnkar etme duydum telefonla konuşuyordun Sevgilim dedin." Emir gülerek iki yanağımdn öptü "Ben bir Operasyon üzerinde çalışıyorum bir aydır,bir kızla Sevgili olmam sonra onun Abisinin yaptığı yasa dışı işleri için delil toplamam lazım ve kızla Sevgililik aşamasına girdik diye öyle konuşuyordum.
"İspatla!" kaşları çatıldı "Bana güvenmiyor musun?Neyse tamam Ela hanım ıspatlıyayım." Telofununu çıkarıp bana Operasyonun Dosyasının Fotoğraflarını gösterdi.
Kızı görünce moralim bozulmuştu Büşra Yılmaz kız güzeldi fazla güzel.
"Ya niye sen yapıyorsun bu Operasyonu hı?" yatağın kenarına oturdu "Bebeğim bizimkiler bu kızın Abisiyle çatışmaya girmişler yani Abisi görmüş onları ama beni görmedi."
"Peki benim niye bu Operasyondan şimdi haberim oluyor?"
"Çünkü bu bir gizli operasyon bunu birine söylemem yasaktı." Emirin omuzuna vurdum "Ben senin Sevgilinim hem ayrıca sen o kızı öpüyor musun sarılıyor musun hı?"
Yanaklarımı öptü "Tabii ki de hayır,kız beni öpmek veya sarılmak isteyince ben öyle şeyleri sevmiyorum hemen bunalıyorum diyorum kız da çekiliyor.Zaten kız aşırı itici operasyon bitse de kurtulsam."
Emire güveniyordum ama yine de başka bir kızla sevgili gibi davranmasını istemiyordum.
Yüzünü avuçlarımın arasına aldım "Ne kadar daha sürer bu saçma Operasyon?" burnumdan öptü "Çok sürmez daha Bebeğim az kaldı."
****
Emirin evine gelince beni koltuğa yatırdı.Yağmurun altın da uyuya kalınca ateşim çıkmış ve havale geçirmişim etraf da olan bir kadın da beni görüp hastaneye götürmüş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların sahibi
Teen Fiction"Ne bu tavırlar?Annem misin,Babam mısın,Kardeşim misin Sevgilim misin?Anlamıyorum seni?Gerçekten aklım almıyor.Dengesizsin!Neden böyle yapıyorsun?" Başını yerden kaldırıp bana baktı ve üstüme doğru yürümeye başladı.Ne yapıcağımı bilmeden arkaya doğ...