"İlla Sarılmak için bir sebep gerekiyorsa,bence biz bir sebep aramayalım öylece sarılalım."Cafeye gelince Poyrazın yanına oturup yanağından öptüm "Naber?" gülümsedi "İyidir Ela senden?" kıkırdadım "Bendende."
Telefonum çalınca çıkarıp arıyana baktım "Noldu Emir?" Poyraza baktığımda telefonundan oyun oynuyordu.
"Ne yapıyorsun?" arkama yaslandım "Hiç Poyrazla Cafedeyiz." aklıma gelen şeyle doğruldum "Şey sende gelsene Defne de gelsin."
"Defne ne alaka?" sorduğu soruyla ofladım "Ya kıza değişiklik olur o da gelsin."
"İyi tamam konum at." konum attıktan sonra başımı Poyrazın omuzuna koydum "Az sonra bir kız gelecek,baya güzel bakarsın." bana bakınca göz kırptım.
Çok zaman geçmeden Emir ve Defne gelmişti Emir başımı Poyrazın omuzunda görünce sert bir bakış attı ona.Başımı kaldırıp Defneyle selamlaştım.
Poyraz gözlerini Defneden alamıyordu "B-ben Poyraz." dedi ve elini uzattı Defne elini tıttu ve "Bende Defne memnun oldum."
Defne oturunca ikimizede baktı "Siz Sevgili misiniz?" Emirin içtiği su boğazında kalınca öksürmeye başladı.Bu gülmeme neden olurken Emir kendine geldi "Yok ne sevgilisi kızım." dedi Defneye.
"Biz Poyrazla çoçukluk arkadaşıyız ondan böyle yakınız yoksa ne benim nede onun sevgilisi var." Defne gülümsedi "Anladım."
Onları baş başa bırakmak için aklıma gelen şey ile telefonum çalmış gibi yaptım "Alo Ateş..naber..iyiyim bende..aa tamam olur." Emirin bakışları dikkatle bendeydi.
"Tamam o zaman geliyorum öptüm." değip telefonu kapatmış gibi yaptım "Ya kusura bakmayın ama beni bir arkadaşım çağırdı ben gitmem lazım sorun olur mu?"
Defne başını onaylamazca salladı ama Emir bana sinirli sinirli baktı "Olur Ela,önce bizi çağırdın şimdi gidiyorsun." Poyraza baktım "Poyraz var ya hadi ben gitmem lazım."
Dışarı çıkınca bileğimden tutuldum.Emirin dayanamicağını biliyordum "Ne oldu?" dediğimde bana sinirli sinirli bakıyordu "Ela gitme,ya ne işin var Ateşle ya."
"Ama hayır diyemedim çünkü buz pateni için çağırdı ben buz pateni çok severim."
Ofladı "Ela ciddi misin sen?" başımla onayladım "Tek bir şartla gitmem."
Beni pür dikkat dinlemeye başlayınca sırıttım "Bugün butün gün istediğim her şeyi yapıcaksın."
"Umarım kötü bir şey yapmazsın ama tamam." ellerimi çırptım "Dur Ateşe mesaj atayım gelemiceğime dair."
Mesaj atmış gibi yaptıktan sonra Emire baktım "İlk önce bir fotoğraf çekelim ki bugünü hep hatırlayalım." değip kıkırdadım.
Telefonumu çıkardım ve Emir ile bir fotoğraf çektim.Çektikten sonra Emire döndüm "Şimdi piknik yapmaya!"
Kaşlarını çattı "Ela ne pikniği ya." omuz silktim "İstediğim her şeyi yapıcaksın benimle,hem benim bildiğim çok güzel bir yer var oraya kimse gelmiyor Babam zamanında Anneme orda evlenme teklifi etmiş."
"İyi madem." elimi ona uzattım "Anahtar!" kaşlarını kaldırdı "Hayatta olmaz Ela." telefonumu çantamdan çıkardım "Arıyorum Ateşi!" Elime anahtarı tutuşturup ofladığında kıkırdadım.
Beraber arabaya bindik ce en yakın markete doğru sürmeye başladım.
Markete gelince park edip arabadan indik.Emir market arabası alınca ona baktım "Ne oldu Ela?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların sahibi
Teen Fiction"Ne bu tavırlar?Annem misin,Babam mısın,Kardeşim misin Sevgilim misin?Anlamıyorum seni?Gerçekten aklım almıyor.Dengesizsin!Neden böyle yapıyorsun?" Başını yerden kaldırıp bana baktı ve üstüme doğru yürümeye başladı.Ne yapıcağımı bilmeden arkaya doğ...