XLV -Özlemek-

318 29 84
                                    



"Çok özledim seni,deli gibi özledim..."

Ofladım "Yine ağlattın beni,neyse ben çok durmicağım.Toplantım var çünkü.Kolluğumu da hiç aksatmadan takıyorum senin gibi değilim yani.Ama sen uyan bak nasıl takıyorsun o kolluğu.Omuzundan da vurulmuşsun." Emirin saçlarını okşayıp öptüm "Akşama yine geliceğim sevgilim sakın bir delilik yapıp ölme dayanamam bak."

Çıkmadan başımı kapının kenarına yaslayıp gülümsedim "Ayrıca sakalların çok uzadı uyan da kısalt biraz okşayınca batıyor.Rahat rahat öpemiyorum da."

Yoğun bakımdan çıkınca odama girip önlüğümü giydim ve toplantı odasına girip ilaç firmasının sahibi Fikret bey ile tokalaştım "Evet Fikret bey acil toplantı yapma nedeniniz neydi acaba?"

"Ben Hastanenin sahibi ile görüşmek istiyordum ama." Yerime oturup gülümsedim "Hastanenin sahibi karşınız da.Babanız Şirketi size bıraktığın da anlatmadı galiba.Ben Ela,Ela Korkmaz.Korkmaz Hastanesinin sahibiyim."

Adam histerikçe güldü "Yani yanlış anlamayın ama siz bu gencecik yaşta ve Kadın halinizle kos koca hastaneyi nasıl yönetiyorsunuz anlamıyorum." boğazımı temizledim "Şöyle ki hiç bir iş yaşınıza veya cinsiyetinize bakmıyor,önemli olan zeka ve bunun siz de olmadığını bu sözlerinizden sonra anlamakta hiç güçlük çekmedim bu yüzden de sizinle olan iş birliğimi sonlandırmak istiyorum.Ayrıca beni bir daha Kadın olduğum için küçümserseniz sizi fena yaparım."

"Ben öyle demek ist-" sözünü kestim "Bitti,Sekreterim size gerekli evrakları iletir." Odadan çıktım.Kadınları küçümseyen biriyle çalışamazdım.

Hızla Sekreterim Burcunun yanına gittim "Burcu,yeni iş birliği yapabileceğimiz bir ilaç firması bul ve görüşme ayarla."

Odama geçip Dosyalara bakmaya başladım.Aklım iki de bir Emire gidiyordu.Fazlasıyla merak ediyordum onu.

Oflayıp ayaklandım.

****

"Yine ben geldim.Başına bela oluyorum ama huyum kurusun hoşuma gidiyor başını şişirmek."

Emirin elini tuttup öptüm "Ama sen beni özlemiyorsun galiba.Özlesen uyanırdın.Sarılırdın bana kokumu içine çeke çeke Elam derdin.Hiç birini yapmıyorsun."

Ofladım "Ya yine saçmaladım.Sanki isteyerek yatıyorsun burda.Ama ne yapayım?Üzüntüden ne dediğimi bilmiyorum ki."

Getirdiğim torbayı alıp içinden aldığım gömleği çıkardım "Bak bunu aldım sana.Çok yakışır diye düşündüm." dedim dolu gözlerle.

"Sevginin yanına gittim.Annemler artık onu temelli yanına aldı.O kadar mutlu ki.Seni çok özlemiş.İşlerinin yoğun olduğunu ve şimdilik gelemediğini söyledim.Sen iyileş gideriz onun yanına tamam mı?" burnumu çektim "Belki bir gün bizim de Sevgi gibi bir kızımız olur.Yani aslın da zor.Sana anlatamadığım şeyler var."

Burnumu çektim "Ama sen iyileşince sana her şeyi anlatıcağım."

Yanağını ard arda öptüm "Çok özledim seni,deli gibi özledim.Defne de özledi." Yaşlarımı sildim "Elam.." Emirin mırıldanmasıyşa gülümsedim "Emirim.Emirim burdayım." değip öptüm onu.

Değerlerine baktığım da kalp atışlarının hızlandığını gördüm.

Gülümseyerek Emirin elini tuttup ard arda öptüm "Seni çok seviyorum."

Emir gözlerini yavaş yavaş aralayınca.Sevinçten ağlamaya başladım "Emirim." etrafına bakındıktan sonra gözleri beni buldu "Elam." Gülümsedim "Emirim iyi misin?Ağrın var mı?" Çıkladı "Yok."

Yıldızların sahibi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin