"Huysuz Emirin geveze ve çirkin Elası.""Senin yanın da çok mutluyum,beni
çok güzel seviyorsun.Bazen bir Anne şevkatiyle bazen bir Baba edasıyla,kuralcı ama iyiliğimi isteyerek.En çokta sevgilim gibi seviyorsun beni,bazen şımararak ya da şımartarak,bazen tatlı tatlı bazen de huysuzca.Hayat iyi ki karşılaştırdı bizi,yollarımız iyi ki kesişti.Ben ailemi kaybettim ama Ailem kadar güzel seven seni buldum." Emir başımı göğsüne koymuş bana hislerini anlatırken gülümsedim ve saçlarını okşamaya başladım."Sen sevilmeye değer bir insansın zaten Sevgilim bu sevgimi sonuna kadar hak ediyorsun." dilini şaklattı "Bu kadar güzel bir Sevgiyi hak ediyor muyum bilmiyorum.Bazen kendimi kötü hissediyorum fazla romantik değilim diye ya da hep yanın da olamadım diye." Saçlarından öptüm.
"Ben seni böyle seviyorum Emirim,olduğun gibi.Sen Romantiksin,tamam bazen öküz olabiliyorsun ama ben senin öküz hallerini de çok seviyorum.Ayrıca her anım da yanım da olamaman senin tercihin olan bir şey değil,bu kaderin bir oyunu."
Belim de ki kollarını sıkılaştırdı "Seni çok seviyorum be Kadın asla bırakma beni Yıldızlarımın sahibi."
"Ben seni asla bırakmam Yıldızlarla yaşayan deli inan bana.Sen beni istediği sürece ben asla gitmem senden." başını kaldırdı "Kötü bir durum da olsam bile mi?" başımla onayladığım da yanağımdan öpüp başını yine göğsüme koydu "Engelli olsan,bir hastalığın olsa veya piskolojik olarak iyi bir halde olmasan bile ben seni severim.Yeter ki beni incitecek bir şey yapma.Ben sonsuza kadar senin Elan olarak kalırım.Emirin Elası,Yıldızlarla yaşayan deli'nin Yıldızlarının sahibi olarak kalırım."
Kıkırdadı "Huysuz Emirin geveze ve çirkin Elası." Bende güldüm "Evet öyle de denilebilir ama Emir sana bir şey sorucam?"
"Sor birtanem." dedi hiç rahatını bozmadan "Sen niye böyle konuştun ki bir şey mi oldu?" yutkundu "Dün gece rüyam da Annemi gördüm,asla bırakma sevdiğin kızı dedi bana.'Asla gitmesine izin verme.' dedi bende ne bileyim hislerim sana anlatmak istedim seni gerçekten sevdiğimi bil diye." Saçlarını ard arda öptüm "Sevgilim ben zaten senin beni çok sevdiğini biliyorum bunu bana söylemene gerek yok."
"Olsun yine de söylemek hoşuma gidiyor böyle içimi dökmek iyi geliyor." bende kollarımı ona sardım "Dünya seninle çok güzel."
Bana bakıp yanağımı okşamaya başlayınca gözlerimi kapadım "Üşümüşsün buz gibi olmuş yanakların." Doğrulup ağacın dibine oturdu ve sırtını yaslayıp çeketinin fermuarını açtı.
Kollarını açtığın da hızla yanına gidip başımı göğsüne koydum Kollarını bana sarıp çeketini olduğu kadar kapadı "Isıtayım seni hasta olma." gülümseyerek boynundan öpünce o da benim anlımdan öptü "Hayatımın anlamı."
****
Gözlerimi yüzüme vuran Rüzgar ile açıp esnedim "Emirim." diyerek kollarımı daha çok Emire sardım "Efendim Elam?" dedi uykulu sesi ve hala kapalı olan gözleriyle.
"Biz uyuya kalmışız." başıyla onayladı "Evet ama olsun bana çok iyi geldi kabus görmedim." Gülümsedim ve onu öptüm "Benim eve uğrayıp sonra da Annemlere gitmem lazım."
Emir kollarını sıkılaştırdı "Hayır beş dakika daha."
"Emir hadi dün de gidemedim kalk."
****
Kendime aynada son kez bakıp ayakkabılarını giydim ve evden çıkıp arabama bindim.Çok heyecanlıydım ve biraz da korkuyordum Annemin tepkisinden değil de Babamın tepkisinden baya korkuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların sahibi
Teen Fiction"Ne bu tavırlar?Annem misin,Babam mısın,Kardeşim misin Sevgilim misin?Anlamıyorum seni?Gerçekten aklım almıyor.Dengesizsin!Neden böyle yapıyorsun?" Başını yerden kaldırıp bana baktı ve üstüme doğru yürümeye başladı.Ne yapıcağımı bilmeden arkaya doğ...