"..inan bana kimse bizi ayıramicak hayatlarımızın sonlarına kadar kalplerimiz hep bir olucak."5 ay sonra:
Giydiğim belki beş yüzüncü gelinlikle aynaya baktım evet işte bu!Çok güzeldi.Kabinden çıkıp Yiğite ve Ateşe baktığım da ıslık çaldılar "İşte bu be!Çok güzel." dedi Yiğit.
Ateş gülümsedi ve yanıma gelip bana sarıldı "Kardeşim evleniyormuş gibiyim duygulandım." gülümsedim ve ona sarıldım.Yiğit yanımıza geldi "Bana da sarılın." gülüp ona da sarıldık.
****
Anneme aldığım gelinliğin fotoğrafını gösterince gülümsedi "Çok güzel." Gelinliğimin kolları balon koldu ve yarımdı ayrıca dantel detayları vardı ve çok kabarık değildi.
"Emir beğenir değil mi Anne?" Annem gülümsedi "Seni kim beğenmez kızım?"
Kuzey birden yanıma oturup başını dizlerime koyup uzanınca ona baktım "Ne yapıyorsun?"
"Evlenmesen mi sen?Biz de kal." gülümsedim "Kıskanma hem sen de evlendin." dudağını büzdü "Ama bak ekmiceksin beni." gülümseyerek sakallarını okşadım "Tamam." elimi öptü "Kızın ne yapıyor?"
"Tekme atıyor.Geçen başımı Nilin karnına dayadım onunla koşuyorum bir tekme attı Nilin canı çok yandı." Nil karşımıza oturdu karnı baya büyümüştü "Evet baya hareketlendi bu ara."
Kuzey kalkıp Nilin yanına oturup onu öptü "Ama olsun sonuçta dünya güzeli bir Prensesimiz olucak."
"İsim düşündümüz mü?" Annemin sorusuyla Kuzey Nilin karnını öptü "Düşündük tabii Asuela olucak adı çünkü bence halasına benzeyecek ve Asuela'nın anlamı Ela gözlü yaramaz demek." Kıkırdadım "Sen ciddi misin?" başıyla onayladı "Ben seçtim."
Gülümseyerek Kuzeyin yanına gittim ve yanaklarına öpücüklerimi bıraktım "Tamam dur yapışma hemen." ona dil çıkardığım da o da bana çıkardı "Anne bu nasıl Baba olucak?Bence olamaz hiç ciddiyeti yok."
"Baban da öyleydi Kuzeyi kıskandığından ne laflar ediyordu ona." güldüm.
Sevgi yanıma koşarak gelince onu kucağıma aldım "Bebeğim?Nasılsın." gülümsedi "İyiyim Abla sen ne zaman Prenses olucaksın?" düğünü soruyordu "İki buçuk hafta var daha Bebeğim." Sevgi dudağını büzdü "Bırak sen onu gel bana Abicim." dedi Kuzey kollarını açarak.
Sevgi kıkırdayarak yanına koşunca Kuzey onu gıdıklamaya başladı en sonun da durdukların da Sevgi Nilin karnını elledi "Ne zaman gelicek Asuela?"
"Daha dört ay var." dedi Nil.Sevgi yüzünü astı "Ama Nil Yenge olmaz ki öyle." Kuzey Sevgiyi kucağına alıp onu hem gıdıklariyarak yanaklarını öpmeye başladı "Rahat bıraksana benim kızımı bücür." Sevgi gülmekten konuşamıyordu "A-abi dur ya." Kuzey durup Sevginin yanaklarını ard arda öptü "Anne bugün Sevgi biz de kalsın mı?" Annem başıyla onayladı tam o anda Babam geldi yanımıza "Hayır ya benim kızım benim yanım da kalıcak."
Sevgi Babamın kucağına gidince Babam onu öptü "Ama Baba ya.İyi o zaman ben de sana torununu göstermiceğim."
"Hele bir gösterme bak ne oluyor."
****
Telefonum çalınca içeri gidip aldım ve Emirin aradığını görünce sevinçle açtım iki haftadır düğün hazırlıkları yüzünden görüşemiyorduk. "Emirim?"
"Prensesim?Ne yapıyorsun?" oturdum "Hiç canım sıkılıyordu sabah annemlerdeydim seni
çok özledim.""Öyle mi?Ee kapıya çık o zaman." gülümseyerek hırkamı giydim ve aşağı koştum.Emiri görünce ona doğru koşup kollarımı boynuna doladım o da bana sarılıp beni döndürdü.
"Bebeğim benim." değip yanaklarımı ard arda öptü.Yüzünü avuçlarımın arasına alıp yanaklarını öptüm "Çok özledim seni." gülümseyip anlımdan öptü "Bende seni,görüşemedik hiç düğün telaşından."
"Hiçte aramadın beni." dedim dudağımı büzerek "Bebeğim bir yandan iş telaşı bir yandan düğün hazırlıkları anca arayabildim seni."
Başka tarafa baktım "Banane gönlümü almak zorundasın." değip omuz silktiğim de kıkırdadı ve yanağımı ard arda öptü "Ama sen şimdi benim gözlerime bakmazsan olmaz ki Bebeğim.Hem bende seni çok özledim."
Ona baktım ve yanağına küçük bir öpücük bırakıp tekrar başka yere baktım.
Omuz silktim ve Emir gülerek beni kucağına aldı "O zaman Bebeğime benim kocaman bir süprizim var." ona baktım "Süpriz mi?" dedim gülüseyerek güldü "Süpriz deyince hemen de nasıl yüzüme baktın." gülümseyerek yanağını ard arda öptüm "Ne sürpriziymiş bu?" Burnunu burnuma sürttü "Süprizi kaçar ama söylersem."
Dudağımı büzdüm "Ama ben merak ederim biliyorsun beni." kıkırdadı "Bende seni yerim yapma şöyle." kıkırdadım "Seni çok seviyorum hiç yanımdan ayrılma."
"Ölsem de ayrılmam ben senden inan bana kimse bizi ayıramicak hayatlarımızın sonlarına kadar kalplerimiz hep bir olucak." gülümsedim ve Emirin sakallarını okşadım "Ya Emir yerim seni."
Beni arabaya oturtunca ona baktım "Böyle terliklerle mi gideceğim." kemerimi takıp anlımdan öptü "Bir şey olmaz."
Kısa bir yoculuktan sonra bizim eve gelmiştik.Bu evi iki ay önce almıştık ve çok güzeldi.Hem istanbulun manzarasını görüyordu hem de iş yerlerimize çok yakındı.Aynı hayallerimde ki gibiydi burası.
"Niye geldik buraya?" Emir elimi tuttup beni sürüklemeye başladı.Evin içine girdiğimiz de şaşkınca baktım "Emir?"
Şaşkınca salonda dolanıp mutfağa baktım "Emir aynı hayallerimde ki gibi buralar." Emir gelip arkadan kollarını belime sardı "O günü hatırlıyor musun?Başını dizlerime koymuş hayalinde ki evi anlatıyordun bana.Bende bir gün hayallerini gerçekleştireceğim diye söz vermiştim sana o zamanlar bacaklarım tutmuyordu."
Geçmişten kesit:
(Ela'nın anlatımıyla)Emir saçlarımı okşarken ona hayallerimi anlatmaya başladım "Böyle büyük ferah bir evimiz olsun,sonra koyu gri duvarları,Siyah mobilyaları geniş bir mutfağı olsun.Bir odası Kütüphanemiz olsun böyle minik çıtı pıtı içine girdiğimiz de oturup saatlerce okuyabileceğimiz bir kütüphane.En önemlisi de evimiz de sen ol,sen olmazsan huzurum olmaz."
Emir anlımdan öptü "Söz veriyorum sana bir gün hayallerini gerçekleştireceğim."
Günümüz:
Emire dönüp kollarımı boynuna doladım "Seni çok ama çok seviyorum." burnuma bir öpücük bıraktı "Ben de ev bitmedi sanıyordum ilk günler senin evde kalırız diye düşünmüştüm." Emir saçlarımdan öptü "Bitmeyen tek bir oda var orası da Yatak odası oranın duvarlarını beraber boyarız diye düşündüm." Gülümsedim "Gerçekten mi?Ne renk boyiyacağız peki."
"Sen hangi rengi istersen Aşkım." düşünmeye başladım "Orası da Açık gri olsun,hem uyumlu olur." Emir elimden tuttu "Ben bunu tahmin ettiğim için açık gri boya almıştım boyıyalım o zaman."
Emir bana eski bir kazağını ve eşofmanını verince banyoya gidip giydim ve boyamaya koyulduk.Emir şarkı açınca gülümsedim.Beraber söylemeye başladık.
"Engel mi mesafeler Aşk yoluna meşk yoluna,değer mi sevebsizken ayrılığa." Emir güldü "Baş koydum ben seninle mutlu aşk yoluna meşk yoluna." dedi beni gösterek.
"Bulurum kafdağına çıksanda." diye söyledik beraber "Aşıklar anlat benim her halimin sevdiğimi.Dünya da bensiz bırakmam seni." dedim bende onu gösterek.
"Yanlızlar anlar benim her halimin sevdiğimi,hayatta terk etmem seni." diye söyleyip beni öptü ve beraber söylemeye başladık "Yaparım bilirsin.Deliyim gözü kara deliyim yakarım Romayı da yakarım.Ben bulurum seni yine bulurum olurum yine senin olurum."
****
Odayı boyadıktan sonra çok yorulmuştuk.Aşağı inerken gözlerim kararınca başım dönmeye başladı.Emir beni hızla tuttu "Bebeğim iyi misin?"
Emire cevap veremeyecek kadar köyü hissediyordum birden her yer kararmaya başladı ve son duyduğum şey Emirin bana telaşla seslenmeleriydi.
🤍
Kaos yapmasaydım ölerdimmmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların sahibi
Teen Fiction"Ne bu tavırlar?Annem misin,Babam mısın,Kardeşim misin Sevgilim misin?Anlamıyorum seni?Gerçekten aklım almıyor.Dengesizsin!Neden böyle yapıyorsun?" Başını yerden kaldırıp bana baktı ve üstüme doğru yürümeye başladı.Ne yapıcağımı bilmeden arkaya doğ...