"Seni seviyorum Yıldızların sahibi."Ameliyat bitince maskemi çıkarıp derin bir nefes aldım.Her ne kadar basit bir Ameliyat olsa da Ameliyat ettiğim kişi Emir olunca çok zorlanmıştım.
İtiraf ediyorum her ne kadar ona kin beslesem de canını acıtmamak için özen göstermiştim,ama buna gerek yoktu çünkü zaten narkoz almıştı.Ama ne yapalım şu saçma sapan duygularım yüzünden saçma sapan davranıyordum.
Ayşe yanıma geldi "Hocam siz sanırım hastayı tanıyorsunuz?Bu yüzüğü ona verirsiniz." değip gittiğinde elimdeki alyansa baktım.
En azından eşinin ismini bilme hakkım vardı değil mi?Yani merak bu.Hem bu şekilde çoçuğum olursa ismini onun eşinin ismiyle aynı koymam.
Alyansın içinde yazan isme baktığım da kaşlarım çatıldı.
Ay geceyi aydınlatmayı bırakana kadar seni seveciğim.
İsmi görünce çatık kaşlarım düzeldi,benim ismim yazıyordu.Ama neden ki?Yoksa Evlendiği kızın ismi de mi Ela idi?Sanmıyorum.
"Hocam." sıçrayıp karşımdaki Buseye baktım "Efendim?" gülümsedi "Emir bey uyandı." gülümseyerek başımla onayladım ve hızla kabine girdim.
Ameliyat için giydiğim eşyalarımı çıkarıp pantalonumu,koyu yeşil gömleğimi ve önlüğümü giydim.Sonra da saçlarımı açıp Steteskopumu boynuma taktım.
Emirin yüzüğünü alıp özgüvenli adımlarla odasının önüne kadar geldim.Derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım.
Allahım yardım et hala nasıl bu kadar yakışıklı olabilir?
Bana baktığın da yüzündeki şaşkınlığı görmeniz lazımdı.
Yanına kadar gidip gülümsedim "Evet Emir bey nasıl hissediyorsunuz?" derin bir nefes aldı "Ela?"
Gülümsedim "Evet ben Ela,memnun oldum.Sizi Ameliyat eden doktor benim." yutkundu "Ela bırak şimdi Ameliyatı." boğazımı sesli bir şekilde temizledim "Emir bey sizi muayne etmem gerekiyor."
Steteskopumu alıp kalbini dinlemeye başladım.Aslın da buna gerek yoktu ama anlayın beni,ona hala aşığım.Ama bir o kadar da nefret ediyorum ondan.
Yüzlerimiz çok yakın olduğundan yutkundum.Kalbinin ritmini öyle özlemiştim ki.Gözlerimi kapayıp dinlemeye başladım "Niye gözlerini kapıyorsun?" tekrar açıp ona baktım "Konsantre olmak için,bu arada ağrınız var mı?"
Yutkundu "Var." telaşla doğruldum "N-nerde?"
Elimi eline aldığın da beni bir ateş bastı "Şurda." elimi kalbinin üstüne koyunca yutkundum.Ne yapıyordum ben?Kendine gel Ela!
Elimi hızla çektim "Emir bey kendinize gelin ben sizin doktorunuzum.İyisiniz maşallah,iki güne taburcu olursunuz kolunuzu da yormayın."
Tam odadan çıkacakken durdum "Ha bu arada yüzüğünüz." Yüzüğü önlüğümün cebinden çıkarıp ona uzattığım da parmağına taktı "Sormayacak mısın?Onca yıl ne yaptın,bu yüzük nerden çıktı?İyi misin diye sormayacak mısın?" yutkundum "Sen beni nasıl arayıp sormadıysan bende seni arayıp sormayacağım."
"Nedenlerim vardı Ela." kaşlarım çatıldı "Ne gibi nedenlerin vardı acaba?Sen beni hayatımın en kötü dönemin de bıraktın,ben yanlız bir şekilde mücadele ederken her gün seni sayıkladım.Ama sen bir piskopatın peşine düştün.O yüzden Emir bana hangi nedenini öne sürersen sür.Hiç biri benim yaralarımı kapatmayacak." gözlerim dolduğu için onları kaçırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların sahibi
Teen Fiction"Ne bu tavırlar?Annem misin,Babam mısın,Kardeşim misin Sevgilim misin?Anlamıyorum seni?Gerçekten aklım almıyor.Dengesizsin!Neden böyle yapıyorsun?" Başını yerden kaldırıp bana baktı ve üstüme doğru yürümeye başladı.Ne yapıcağımı bilmeden arkaya doğ...