"Belki ben yanmak istiyorum!Belki ben o Ateşte yanıp kül olmak istiyorum?"Sabah uyanınca hızla formalarımı giyip çantamı da alıp odadan çıktım.Kuzeyin odasının önünde durup içeri girip girmemek arasında tereddüt ettim.Dün yaptığımız o saçma konuşmadan sonra aramıza bir soğukluk girmişti.
Oflayıp Elimi kapının kulpundan çektim ve aşağı indim.Kuzey önümüzdeki bir hafta okula gelmeyecekti yaralarının geçmesini beklemek zorundaydı.
Aşağı indiğimde Babam anlımdan öptü. "Günaydın Meleğim." burukça gülümsedim "Günaydın Baba." Babam kaşlarını çattı "Ne oldu?Moralin niye bozuk Bebeğim?" omuz silktim "Hiç ben okula gidiyorum." Annem bana baktı "Yemek?"
Omuz silktim "Canım istemiyor." Evden çıkıp motoruma bindim ve okula doğru yol almaya başladım.
Motoru park edip kaskımı çıkardım ve okula girdim.Tüm bakışların üstümde olması sinirimi bozmuştu.Hızla içeri girip sırama oturdum.
"Günaydın Ela." Nilin sesi gelince ona baktım ve gülümsedim "Günaydın."
"Moralin bozuk gibi iyi misin?" derin bir nefes aldım "Iyiyim iyi merak etme." Nil önüne dönünce başımı sıraya koyup uyumaya çalıştım.
Ama nafile!Emirin yanıma oturduğunu hissetmiştim bile ve dakika bir gol bir "Ela?Ne oldu?" oflayıp başımı kaldırdım ve ona baktım "Bir şey yok."
"Var bir şey." gözlerimi devirdim "Ya Emir sen benden iyi mi bileceksin?" saate baktım daha dersin başlamasına baya vardı ayaklanıp sınıftan çıktım ve arka bahçedeki bir banka oturdum.
"Ela?" Arkamı döndüğümde Ateşi görmek bir an beni korkutmuştu.Yanıma oturdu. "Günaydın." gülümsedim "Günaydın Ateş."
"Sanki biraz modun düşük,beyaz çikolata sever misin?" değip bana uzattığında kıkırdadım "Severim sağ ol." alıp ısırdım ve ona da uzattım o da ısırınca kıkırdadık.
"Baya güzelmiş bu ya." başıyla onayladı "Güzeldir O birde öyle her yerde bulamazsın." normalde çikolata sevmeyen ben çok sevip bitirmiştim bunu.
"Peki eğer anlatmak istersen noralin niye bozuk?" yutkundum "İkizim Kuzey ile biraz aramız gergin ondan."
"Kardeşler arasında olur öyle ya takma kafana." gülümseyip ona baktım "Kardeşin var mı senin?" başını onaylamazca salladı "Keşke olsaydı,çok eskiden varmış Ömer diye bir abim o da ölmüş." O Ömeri benim Dedem öldürmüştü.
Yutkundum "Başın sağ olsun üzüldüm." omuz silkti "Sağ ol ama yapacak bir şey yok.Zaten üvey kardeşimmiş.Babamın metresinden." gözlerim pörtledi bu Reşat ne şerefsiz adammış "Şey bence biz konuyu değiştirelim,sen hangi sınıftasın ki?"
"Senin yan sınıfında ama ne yalan söyliyeyim bir kere sınıfta kaldım o yüzden yaşım on dokuz." omuz silktim "Ben sınıfta kalmadığıma şükür ediyorum biz durmadan Kuzey ile olay çıkarıp okullardan atılıyoruz ama bu okul dan atılırsak Annem bizi yatılı okula vereceği için burda bir şey yapamıyoruz."
Ateş güldü "Belalıyım diyorsun yani?" bende güldüm "Biraz."
"Sevgilim?" Kulaklarımı dolduran ses ile arkamı döndüm Emir bize doğru geliyordu "Her yerde seni aradım nerdesin sen?" Ateşe baktım "Ateş ile oturuyorduk."
Ateş ayaklandı "Neyse ben gideyim görüşürüz Güzellik." gülümsedim "Görüşürüz." Emir sinirle bana bakarken kolumdan tuttup beni arka bahçeye sürükledi "Ya ne yapıyorsun sen?Ben sana tehlikeli dedikçe daha çok batıyorsun tehlikeye."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların sahibi
Teen Fiction"Ne bu tavırlar?Annem misin,Babam mısın,Kardeşim misin Sevgilim misin?Anlamıyorum seni?Gerçekten aklım almıyor.Dengesizsin!Neden böyle yapıyorsun?" Başını yerden kaldırıp bana baktı ve üstüme doğru yürümeye başladı.Ne yapıcağımı bilmeden arkaya doğ...