"Seni bulmaktan önce aramak isterim.
Seni sevmekten önce anlamak isterim.
Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de,
Sana hep,hep yeniden başlamak isterim."
-Özdemir AsafGözlerimi aralayıp derin bir nefes aldım.Doğrulmaya çalıştım ama her yerim ağrıyordu.
Hastane de olduğumu idrak ettiğim de yutkundum.Kapı açılınca oraya baktım Emir yavaş adımlarla yanıma gelip elimi tuttu "Elam.." kızarmış ve dolu gözlerle öptü elimi "Çok korkuttun beni,ya sana bir şey olsaydı?" yutkundum "Ne oldu ki?"
Saçlarımdan öpüp yaşlarını sildi "Araba kazası geçirmişsin araban da uçurumdan aşağı yuvarlanmış.Araba parçalanınca karnına büyük bir parça girmiş ve iç kanama geçirmişsin.Allahtan yolda olan biri senin uçurumdan yuvarlandığını görmüş de ambulansı aramış.Kuzey beni aradığın da elim ayağım titredi.Dört gündür uyuyorsun çok korktum."
Kollarımı açıp ona sarıldım "Özür dilerim." geri çekilip yanaklarımdan öptü "Tamam dilemene gerek yok,ama niye dikkat etmedin ki sürmene."
"Ben çok sinirliydim Babam istemedi seninle sevgili olmamı ben de sinirden gaza yüklendim." Ağlamaya başladım "Babamla çok kötü tartıştık." Emir yaşlarımı sildi ve anlımdan öptü "Babanlar da burda ama ağlama artık tamam mı,er ya da geç çözülecek problemlerimiz."
"Onlar niye gelmedi yanıma?" Emir saçlarımı yüzümden çekti "Ateş iyice tembihledi sadece bir kişi girsin diye.Kuzey de bana sen git deyince hayır diyemedim çünkü çok özledim seni." Gülümsedim "Seni seviyorum."
Anlımdan öptü "Bende seni birtanem." Kapı açılınca Kuzey yanımıza geldi.Emiri iterek "Çekil be!" dedi ve bana sarıldı gülerek Kuzeye sarıldığım da Emir yanımıza gelip bizi ayırdı "Ela bir şey söyle şu gerizekalı ikizine hapise atarım yoksa onu."
Kıkırdadığım da Kuzey dudağını büzdü hemen ona sarıldım "Oy kıyamam ben Aşkıma." Bize kıskanç bakışlar atan Sevgilime bakıp diğer kolumu açtım "Sende gel." o da bana sarılınca gülümsedim.
Emir benim sağ Kuzey de sol yanağımdn öptü "Bebeğim." ikisi de aynı anda deyince bakıştılar "Sen niye Elama öyle diyorsun ona bir tek ben öyle diyebilirim."
"Hiçte bile efendim,o benim Bebeğim doğduğumuzdan beri." Emir Kuzeyin kafasına vurdu "Allah Allah ya!" Kuzey bana baktı "Bunun içine Babam kaçmış." güldüğüm de ikisi de beni öptü "Ay!Yeter bunaldım." ikisini de itinçe bana çatık kaşlarla baktıkar tam o an Kapı açıldı Babam bana baktı.
"Güzel kızım." hızla yanıma gelip yanaklarımı ard arda öptü "Çok korktum öldüm öldüm dirildim." olduğu kadar Babama sarıldım "Özür dilerim kızım,ağır konuştum."
"Yani Emir.." babam başıyla onayladı "Sanırım biraz aceleci davrandım dört gün boyunca burda yemeden içmeden uyumadan senin uyanmanı bekledi.Canından can ayrıldı gerçekten seviyormuş seni.Tamam bir hata yaptı ama herkes hata yapar."
Gülümsedim "Teşekkür ederim."
****
Emir üstümü örttü "Rahat mısın Güzelim?" kollarımı açınca bana sarıldı "Rahatım." Emir başını göğsüme koyunca saçlarını okşamaya başladım.
"Ben iyileşince Annemlerle tanışmaya götüreceğim seni." Başını kaldırıp boynumdan öptü "Olur sen nasıl istersen." yüzünü avuçlarımın arasına aldım "Beni fazla şımartıyorsunuz Emir bey."
Burnumdan öptü "Şımarın Ela hanım çünkü şımarmak size fazlasıyla yakışıyor." kıkırdadığım da yanaklarımı ard arda öptü "Aşkım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların sahibi
Teen Fiction"Ne bu tavırlar?Annem misin,Babam mısın,Kardeşim misin Sevgilim misin?Anlamıyorum seni?Gerçekten aklım almıyor.Dengesizsin!Neden böyle yapıyorsun?" Başını yerden kaldırıp bana baktı ve üstüme doğru yürümeye başladı.Ne yapıcağımı bilmeden arkaya doğ...