"Yapabildiğim her şeyi yaparım ben.Yeterki bu eller ayrılmasın."Emirin yanağına uzun bir öpücük bıraktıktan sonra gülümsedim "İyi geceler." gülümsedi "İyi geceler." Arabadan inip eve girdim.
Bugün uzun zaman sonra harika bir gün geçirmiştim.Mutlu bir şekilde hazırlanıp yattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Yazarın anlatımıyla:
Ela gülümseyerek Emirin yanağına uzun bir öpücük bıraktı "Kendine çok dikkat et." Emir gülümsedi ve Sevgilisini öptü "Ederim Birtanem ama sende dikkat et çok yorma kendini." Ela gülümseyerek arabadan indi ve hastaneye girdi.
Mutlu bir şekilde kabine girip üstünü değişti ve işe koyuldu.
Emir karakola girince herkesi gülümseyerek selamladı.Ekibi şaşırmıştı,Amirlerini ilk defa böyle mutlu görüyorlardı.
Emir odasına girince Yiğit de hızlıca arkasından gitti "Emir?Bu mutluluk ne böyle?" Emir sırıtırken Yiğit gülümsedi "He!Bu gözlerindeki parıldıyı bir tek Yengesu ön plana çıkarabilir.Batıştınız mı siz?"
Emirin sırıtması artınca Yiğit ona sarıldı "Harbi mi lan?Çok sevindim oğlum!Hem Elayı da çok özlemiştim."
Emir gülerek onu itikledi "Tamam git hadi işinin başına." Yiğit gidince Emir kafa sallayarak masasın da ki Dosyayı eline aldı.
Tam o anda kapısı bir hışımla açılınca çatık kaşlarla baktı "Amirim..Reşat,Reşat." Emir hızla ayaklandı "Engin doğru dürüst söyle şunu!Ne oldu Reşata?"
"Kaçmış Amirim." Emir sinirle yumruğunu masaya vurdu ve odasından çıktı "Herkes Reşatı aramaya çıksın dağ,taş,kamera hepsine bakın!Bir ip ucu veya Reşatı bulmadan da dönmeyin." Emir Yiğite baktı "Sen dur burda Yiğit.Hemen Defneyi ara iyi olup olmadığını sor,iyi ise eve gitsin benden haber alana kadar da çıkmasın."
Emir hemen Ela'yı aradı "Güzelim iyi misin?" Emirin telaşlı sesi Ela'yı korkutmuştu "İyiyim Sevgilim bir şey mi oldu?" Emir derin bir nefes aldı "Evet,Reşat kaçmış sen hemen evine git Güzelim."
"Emir ben gidemem girmem gereken Ameliyatlar var." Emir ofladı "Seni anlıyorum Bebeğim ama lütfen bak şu an Reşat her an sana bir şey yapabilir."
Ela ofladı "Emir olmaz hem Hastanedeyim ben burda bana bir şey yapamaz."
"Yapar Birtanem bak lütfen evine git." Ela tekrar oflayınca Emir anladı. "İlla inad ediceksin değil mi?İlla beni delirteceksin be kadın!Neyse geliyorum bir yere kaybolma."
Telefon kapanınca Ela Ateşin yanına gitti "Ela ne oldu?Rengin gitmiş."
"Baban hapisten kaçmış." Ateş hızla ayaklandı "Ne?Nasıl?" Ela omuz silkti "Bilmiyorum."
"O Şerefsiz bulmuştur bir yolunu.Sen yanımdan ayrılma sana bir şey yapar.Emir nerde?" Ela oturdu "Geliyor o da."
Ateş ofladı "Ben bu adamdan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum.Böyle Baba olmaz olsun."
****
Elanın telefonuna gelen mesaj ile Hastanenin önüne gitti.
"Emir ben hastalarımı bırakamam." Emir Elanın iki elini eline alıp öptü "Her şeyim bak lütfen Reşat sana bir şey yapar diye korkuyorum." Ela ofladı.
Emirin haklı olduğunu biliyordu ama onun da halletmesi gereken işleri vardı.
"Bebeğim lütfen dinle beni bak ben en kısa süre de her şeyi yoluna sokucağım o zaman işine dönebili-" Emir Reşatı görmesiyle sustu.Reşat sırıtarak silahını Ela'ya doğrultmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların sahibi
Teen Fiction"Ne bu tavırlar?Annem misin,Babam mısın,Kardeşim misin Sevgilim misin?Anlamıyorum seni?Gerçekten aklım almıyor.Dengesizsin!Neden böyle yapıyorsun?" Başını yerden kaldırıp bana baktı ve üstüme doğru yürümeye başladı.Ne yapıcağımı bilmeden arkaya doğ...