"Ay geceyi aydınlatmayı bırakana kadar seni seveceğim Elam."Emirin anlatımıyla:
Ela'yı hızla kucağıma alıp evden çıktım ve arabaya yerleştirdim "Ne oldu sana Birtanem ya." Korkuyla arabayı sürmeye başladım Hastaneye gelince Ela'yı kucağıma alıp sedyeye bıraktım Ateş yanıma gelip şaşkınca baktı "Ne oldu?"
"Bayıldı bende anlamadım." Ela'ya kısa bir bakış attı "Tamam telaş yapma."
****
Yarım saat sonra Ateş yanıma geldi "Bıktım ben Eladan bu kız kaç kere yemek yemediği için bayıldı biliyor musun?"
Bundan benim niye haberim yoktu?
"Yine yemek yememiş telaşlı olunca yemiyor sonra bayılıyor bak Emir şu kıza bir şey söyle kendini öldürecek.Kan değerleri çok kötü." ofladım "Tamam ben ilgilenirim nerde şu an?"
"Odada uyandı benden de iyi bir fırça yedi." odanın önüne gelince Ateş bana baktı "Bak kardeşim konuş şu deli Sevgilinle yoksa bir şey olucak." başımla onayladım "Konuşurum tamam."
Ela'nın yanına gittğim de yanaklarına ard arda öpücüklerimi bıraktım "Sen beni öldürecek misin?Ya cidden Ela bir gün yüreyime inecek niye yemek yemiyorsun sen!"
"Telaşlıydım unutmuşum." ofladım ona bağırmak istemiyordum "Bak Güzelim artık unutma lütfem tamam mı?" başıyla onaylayınca anlından öptüm "Gidebilir miyiz artık." başımla onaylayıp kalkmasına yardımcı olduktan sonra Ela'yı kucağıma aldım.
"Emir." ona baktım "Efendim Bebeğim?"
"Uykum var." yanağına minik bir öpücük bıraktım "Önce yemek yiyeceksin sonra uyursun." dudağını büzdüğün de gülümsedim "Yapma şöyle."
Eve gelince sipariş ettiğim Pizzaları yemeğe başladık.Ela kıtlıktan çıkmış gibi yiyordu "Kaç gündür açsın sen?"
Nefes aldı "Üç ya da dört."
"Aferin Ela." ağzını peçeteyle silip yanağımdan öptü "Kızma bana Emirim." dedi uzatarak.Ona çatık kaşlarla bakıp pizzamı bitirdim.
Ela başını omuzuma koydu "Kızdın mı bana?Ama özür dilerim unuttum.Ben seni çok seviyorum." bu tatlı haline dayanamayıp onu kollarımın arasına aldım "Bir daha unutursan fena bozuşuruz yanlız küçük hanım." güldüğünde onu izledim "Uykun hala var mı?" başını onaylamazca salladı "Evimiz çok güzel." dediğinde ayağa kalkıp elini tuttum "Gel bak bir süprizim var sana."
Raflardan birini kenara çekip gizli kapıyı açtığım da Ela şaşırdı merdivenleri indiğimiz de Ela şaşkınca kütüphanede bakındı.
"Çok güzel burası." dediğinde arkasına geçip kollarımı beline doladım "Senin gibi çok güzel." bana baktığın da anlından öptüm.Gece olmuştu "Yatak odasının mobilyaları yarın gelecek bugünlük misafir odasın da uyumamız lazım ama bak sana bir şey daha göstereceğim."
Ela çok heves ettiği için bir günlük evlenmeden önce evimiz de kalacaktık.
Gizli odadan çıkıp onu yatak odamıza götürüp tavana bakmasını sağladım "Emir?Burası evi aldığımız da böyle değildi?"
Tavanı camdan yaptırmıştım çünkü Ela yıldızları izlemeyi çok seviyordu ve her gece beraber yıldızları izleyebilmek için bunu yaptırmıştım.
"Ben yaptırdım sen yıldızları izle diye." kollarını boynuma dolayıp yanağımı ard arda öptü "Çok teşekkür ederim her şey birbirinden güzel olmuş tam hayallerim de ki ev."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların sahibi
Novela Juvenil"Ne bu tavırlar?Annem misin,Babam mısın,Kardeşim misin Sevgilim misin?Anlamıyorum seni?Gerçekten aklım almıyor.Dengesizsin!Neden böyle yapıyorsun?" Başını yerden kaldırıp bana baktı ve üstüme doğru yürümeye başladı.Ne yapıcağımı bilmeden arkaya doğ...