"Sakın ağlama ben seni çok seviyorum."Gözerimi aralamamla burnuma gelen kokuyla gülümsedim.Başımı kaldırdığım da başımın Emirin göğsünde olmasını idrak etmem uzun sürmedi.
Ne ara gelmişti bu buraya?
Yanımız da yatan Sevgiyi görünce gülümsemem genişledi.Tekrar Emire baktım.Yüzün de huzur dolu bir gülümsemeyle uyuyordu.
Kollarının arasından kurtulmaya çalıştım ama Ahtapot gibi sarmıştı beni.Ofladığım da Emir gözlerini aralamaya başladı.Hızla uyuyormuş numarası yaptım.
Anlımı öpünce içimde yayılan mutluluk duygusu beni gülümsetmeye çalışsada gülümsemedim.
Saçlarımdan da öpüp beni daha çok kendine doğru çekti ve başımı boyun girintisine yerleştirdi.
Çiğerlerime dolan mis gibi kokusuyla gülümsedim.
****
Tekrar gözlerimi açtığım da Emir sevgiye sarılmış uyuyordu.Gülümseyerek ikisinin de üstünü örttüm ve banyoya girdim.
Günlük şeylerimi halledip telefonumu elime aldım ve Mutfağa geçip Kahvaltıyı hazırlamaya başladım.
Domatesleri keserken belime dolanan kollarla sıçradım "Günaydın." dedi Emir neşeli bir sesle ve yanağıma bir öpücük bıraktı.
Yutkundum.Ay Ateş basıyor beni!
"Emir uzak dur benden." değip domatesleri masaya koydum "Daha ne kadar kaçıcaksın benden?" ona baktım "Benim senden kaçtığım yok."
"Var!Sana her şeyi anlatmak istesem ya konuyu değiştiriyor yada kapatıyorsun.Sana seni sevdiğimi söylesem ya gidiyor yada kaçıyorsun.Ela ben daha ne yapabilirim ki?Seninle barışmak için eskisi gibi olmak için ne yapabilirim?"
Ona baktım "Hiç bir şey yapma Emir!Bir şey yapma çünkü sen ne yaparsan yap ben senin yüzüne baktıkça aklıma acıdan süründüğüm hallerim geliyor."
Yumruğunu masaya vurunca sıçradım "Ben acı çekmedim mi sanıyorsun hı?Ben delirmedim mi sence hı?Reşatı ararken o sana bir şey yapar diye kafayı yedim her gece kabus gördüm ki halen daha kabus görmeye devam ediyorum.Artık dayanamıyorum ben Ela.Yapamıyorum.Ben sadece seni sevmek istiyorum tüm geçmişi ardım da bırakıp seninle olmak istiyorum."
Gözlerim doldu "Ben sadece yanım da ol istedim ya,yanım da ol beni sev şevkatinle sarıp sarmala istedim.Onca gün korktuktan ve senden ayrı kaldıktan sonra tüm ağrılarıma rağmen sana sığınmak istedim ama sen gittin.Ben kalkıp arkandan koşamadım bile.Ben seni kaç kere aradım.Bende kabuslar gördüm sekiz sene boyunca ben kabuslarla açtım gözlerimi her yeni güne.Deli gibi çalışdım seni düşünmemek için ama olmadı yapamadım.Seni unutmak istedim başkalarını sevmek istedim ama yok!Yok olmadı kalbim yapamadı!"
Akan yaşlarımı elimin tersiyle sildim "Emir keşke gitmeseydin.Keşke gitmeseydin de biz ayrı kalmasaydık.Gitmeseydin de biz dağılmasaydık,biz biz kalsaydık iki yabancı olmasaydık keşke." Yutkundu "Pişmanım,deli gibi pişmanım.Sende sonuna kadar haklısın seni bırakmamalıydım.Sen hayatının en zor dönemini geçirirken seninle olmalıydım ama yapamadım.İntikam duygusu beni öyle bir ele geçirmişti ki o an sadece Reşatı yakalamak istedim.Yaptığım yanlıştı biliyorum ama ben artık her şey düzelsin istiyorum."
Ben ağlarken beni kendime doğru çekip sarıldı "Tamam ağlama kurban olduğum lütfen ağlama."
"Niye bıraktın beni.Niye yanım da kalmadın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların sahibi
Teen Fiction"Ne bu tavırlar?Annem misin,Babam mısın,Kardeşim misin Sevgilim misin?Anlamıyorum seni?Gerçekten aklım almıyor.Dengesizsin!Neden böyle yapıyorsun?" Başını yerden kaldırıp bana baktı ve üstüme doğru yürümeye başladı.Ne yapıcağımı bilmeden arkaya doğ...