LV -Mutluluk-

295 27 70
                                    



..onun mutlu olması benim için her şeyden önemliydi.

(Üç ay sonra)
Elanın anlatımıyla:
Elbisemin arkasını kapatmaya çalışsam da beceremiyordum.Emir yanıma gelip arkama geçti ve elbisemin fermuarını çekip boynumdan koklayarak öptü "Çok güzelsin." gülümsedim "Teşekkür ederim."

Ona döndüm ve yakalarını düzelttim "Sende çok yakışıklı olmuşsun." Bugün Ateşin düğünü vardı ve çok heyevanlıydık.

Ateşin Babası malum bildiğiniz gibi şerefsiz olunca istemede ve diğer her şeyde biz ona yardım ettik.Annesi iki sene önce ölmüştü.

Şimdi de Sena ile evlenecekler.Sena'nın ona aile olucağı ve onu mutlu edeceği hep belliydi zaten.

****

Salona gelince Emir kolunu belime sarıp benimle yürümeye başladı "Bak çok dans etmek yok doktor ekstradan uyardı."

Gülümsedim "Tamam."

Karnım da kist çıktığı için kendimi yormam bana iyi gelmiyordu.Salona girince çoğu kişiyle selamlaşıp bizim için Rezerve edilen masaya geçtik.

Yanımıza bir adam gelince Emir kulağıma yanaşıp "Babamın eski bir arkadaşı." dedi,gülümsedim.

İkimiz de ayaklanıp selamlaştık "Emir ya kusura bakma düğününe gelemedim malum benim kızın ilk çoçuğu olmuştu Dede oldum." Emir gülümsedi "Hayırlı olsun."

"Sağ ol sağ ol ee siz ne zaman düşünüyorsunuz?Sizin de iki buçuk sene oldu evleneli." yutkundum.Gözlerim yavaş yavaş dolmaya başladı aklıma anılar gelince gözlerimi yumdum.

"Bu hapiste geçirdiğim yıllar için." karnıma tekrardan yediğim darbeyle ağlamam şiddetledi "Bu Emirin planlarımı bozduğu için,bu Emirin babasının her şeyi mahvettiği için,bu da Emirin mutlu olduğu için."

Sesler uğultuya benzer bir şekil alınca gözlerim de yavaşça kapandı.Akan yaşlar yanaklarımı ıslatırken bir iç çektim.

Nolur bırakma bizi bebeğim,Baba çok üzülür.Daha senin varlığından haberi bile yok.

Tekrar gözlerimi açınca akan yaşı hızla sildim "Bizim de olucak inşallah nasip kısmet." Adam gidince Emir bana döndü "Çok üzüldün mü?Özür dilerim ben adamın öyle bir şey diyeceğini bilseydim.."

Gülümsedim "Üzülmedim sadece aklıma yaşadıklarımız geldi." Emir beni göğsüne doğru çekip saçlarımdan öptü "İnşallah bize de nasip olur." gülümsedi "İnşallah Bebeğim."

****

Sena ve Ateş ilk danslarını yaptıktan sonra çiftler de dans etmeye başladı.Emir bana doğru eğilip elimi tuttu "Bu dansı bana lütfeder misiniz kraliçem?" kıkırdadım "Ederim tabii."

Emir ile piste geçip dans etmeye başladık.Yaşlı teyzelerin fısıltılarından duyduğum kadarıyla bizi yakıştırıyorlardı.

Emir gözlerini gözlerimden hiç ayırmıyordu "Ne oldu?" gülümsedi "Çok şanslıyım dünya güzeli bir eşim var." ben de gülümsedim "Ben de çok şanslıyım."

Dans bitince masaya döndük "Emirim ben bir rujumu tazeliceğim tamam mı?" gülümsedi "Tamam bebeğim."

Hızla lavanoya gidip rujumu tazelemeye başladım tuvaletim gelince oflayarak tuvalette gittim.

"Aa kız duydun mu?O kadar yakışıyorlar dedik kızın çoçuğu olmuyormuş." kaşlarım çatıldı "Kimin kız?"

"Şu Kerem Korkmazın kızı var ya doktor hani az evvel eşiyle dans eden O.Vallaha yazık çoçuğa hiç evladı olmayacak yani kız güzel de güzellik de nereye kadar." Tuvalletten çıktığım anda demin konuşan iki teyze de çıktı ellerimi yıkayıp dolu gözlerimi aynaya çevirdim.

Yıldızların sahibi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin