"Gözlerine bakmak yıldızlara bakmaktan daha güzel."Elanın anlatımıyla:
Kuzeyi son bir kaç kez öpüp odadan çıktım.Onu görmek öyle iyi gelmişti ki.Dışarı çıktığımda gördüğüm Poyraza sıkı sıkı sarıldım "Bizde bir bakıcağız Kuzeye Abim gitti bile." gülümsedim "Duydu her dediğimi." Poyraz yüzümü avuçlarının arasına aldı ve yanaklarımı sıkıp öptü. "Yerim seni hep böyle Mutlu ol Birtanem."
Gülümsedim ve bende onun yanağını öptüm.Müge Teyze gelince ona döndük "Poyraz,Yıldız gelin bir kısa eve uğrayalım üstünüzü değişin." Poyraz ve Yıldız giderken Müge teyze yanıma gelip saçlarımdan öptü "Güzel kızım benim,üzme sakın kendini kardeşin iyi olucak."
Gülümsedim "Sağ ol Müge teyzem." O da gidince Emirin yanına oturdum. "Şu Poyraz ile de maşallah ne iyi arkadaşsınız."
Gülümsedim "Poyraz iyi ya,yeri çok ayrıdır bende." Emir yerdeki bakışlarını gözlerime dikti yanında duran torbayı alıp kucağıma koydu.
"Doğru dürüst yemek yemedin bende gittim bir şeyler aldım marketten Annen ve Babanı duymuştum çünkü Tost alamayız dediler dokunuyormuş sana." dedi gözlerini kaçırarak.
Torbadaki sandviçi çıkardım ve şaşkınca Emire baktım "Sen mi yaptın bunu?" başıyla onayladı "Tek yapabildiğim yemek bu." gülümsedim ve ona biraz yanaşıp yanağına minnacık bir öpücük bıraktım "Teşekkür ederim."
O bana bakınca hızla gözlerimi kaçırıp yemeğe başladım.
****
Annem yanıma hızla gelince gözlerim onu buldu "Kızım,Kuzey uyandı normal odaya aldık gel seni istiyor." Sevinçle ayağa fırlayıp anneme sarıldım.
Songül hemşire yanımıza gelince Annem ona baktı "Esila Hocam hemen gelin acile çok ağır bir yaralı geldi." Annem beni öptü "İki yüz altıncı numaralı odada Kuzey sen kendin git." değip koşmaya başladı.
Emir bana bakınca ona baktım "Sen evine git çok yoruldun hep benim yüzümden." Ayaklandı "Seni bırakmak istemiyorum."
"Tamam gelirsin yine önce bir üstünü değiştir yemek ye." gülümsedi "İyi madem dikkat et ama kendine.Kuzeye de geçmiş olsun dileklerimi ilet."
"İletirim." Emir eğilip yanağımdan öpünce öylece baka kaldım.Ama O sadece kıkırdayıp gitti.
Nil yanıma gelince gülümsedim "Kuzey uyandı." Sevinç çığlığı attıp bana sarıldı "Ay çok sevindim çok!"
Nil gözlerini kaçırdı "Sana bir şey söyleyeceğim ama sakın kimseye özellikle Kuzeye söyleme tamam?" gülümsedim ve başımla onayladım "Ben galiba Kuzeye aşık oldum." diye fısıldadı.Gülümsedim "İnşallah benim hödükte bunun farkına varır." değip göz kırptım ve Kuzeyin odasına doğru gittim.
Kapıyı açar açmaz Kuzeyin yanına koşup kollarımı boynuna doladım "Kuzeyim." dedim ve onu koklayarak öptüm.
Biraz geri çekilip yüzünü avuçlarımın arasına aldım "Aşkım benim,Her şeyim." gülümsedi ve ellerimi öptü.
"Ela bana anlatıcak çok şeyin var." kaşlarımı çattım "Ne gibi?"
"Reşatın kim olduğu,onunla senin ne işin olduğu gibi." yutkundum "T-tamam ben sana her şeyi anlatıcağım ama bana önce zaman ver."
"Ela o Adam yüzünden ben ne hallere geldim görmüyor musun?" gözlerim doldu "Şu an nasıl anlatıcam anlatabilir miyim bilmiyorum ama ben.." Kuzey anlımdan öptü "Tamam tamam ağlama."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların sahibi
Teen Fiction"Ne bu tavırlar?Annem misin,Babam mısın,Kardeşim misin Sevgilim misin?Anlamıyorum seni?Gerçekten aklım almıyor.Dengesizsin!Neden böyle yapıyorsun?" Başını yerden kaldırıp bana baktı ve üstüme doğru yürümeye başladı.Ne yapıcağımı bilmeden arkaya doğ...