XVIII -Zehir-

429 38 79
                                    



"...Çünkü sen bana iyi geliyorsun."

Emir beni odama getirdiğinde Ateş yoktu.Onun bana anlattıklarını Emire anlatmak istiyordum ama kızacak diye korkuyorum.Ayrıca şuan fazla mutlu ve Ateş konusunu açıp onun canını sıkmak istemiyorum.

"Bak ben bunları almıştım sen hastanede sıkılırsın diye." Emir torbalardan Kitap,boyama kitabı,kart oyunları falan çıkardı.

"Emir çoçuk muyum ben bunlar ne?" dedim gülerek "Ben sıkılma diye şey ettim ama istemiyorsan alayım bunları."

Eli kitaplara gittiğinde elimi elinin üstüne koydum.Bir an ikimizin de bakışları ellerimize kaydı.Elimi çekip "Yok dursunlar." dedim.

Emir gülümsedi eline bir kitap alıp yanıma oturdu ve başımı göğsüne koydu.Kitabı okumaya başladığın da gülümseyerek onu izledim.Sonra yavaş yavaş göz kapaklarım ağırlaştı.

****

Gözlerimi açtığımda beni izleyen Emiri görmek beni gülümsetti "Günaydın." dediğimde Emir kıkırdayıp yanağımı okşamaya başladı "Aslında Akşam oldu ama..sana da Günaydın." değip yanağımı okşamaya devam etti.

Bu haraketi beni daha çok mayıştırırken kedi gibi daha çok sokuldum ona.

"Sen uyurken Kuzey geldi buraya." hızla doğruldum ama bu doğrulmak yüzünden karnıma feci şekilde giren bir ağrı acıyla inlememe sebep oldu.

"Ela?İyi misin?" başımla onayladım "Çok mu arın var?" kıvranacak haldeydim ama bunu Emire söyleyemiyordum çünkü üzülmesini istemiyorum "Yok yok.Hiç yok sen devam anlat.Kuzey benimle doğru dürüst hiç konuşmuyor seninle görüştüğüm için hatta hastaneye tek ilk gün geldi." dedim dolu gözlerle.

"Kuzey bizi burda böyle görünce sinirlendi.hiç bir şey demeden de gitti." ofladım ve gözümden akan bir yaşı tutamadım.O an Emir hızla yaşımı sildi "Şşş tamam Güzelim ağlama."

"Anlamıyorum ki,tamam beni korumak istiyor ama ben korunmak istemiyorum bunu anlamıyor.Onu deli gibi özledim ama o yanıma bile gelmiyor.O yaralandığında ben yanından bir saniye bile ayrılmadım." Emir şiddete akan yaşlarımı sildi "Tamam Güzelim ağlama,ben Kuzey ile konuşucağım." başımı onaylamazca salladım.

"Sinirlenir vurur sana yapma." Emir omuz silkti "İyi işte sinirini benden çıkarır."

Emir beni dinlemeden gidince ofladım.

****

Emirin bana getirdiği boyama kitaplarını boyarken kapım tıklandı.

"Gir." dediğimde Kuzeyi görmek beni şaşırtı.Yanıma yavaş adımlarla gelip elimi eline almak istedi ama elimi çektim.

Yatağın kenarına oturdu "Özür dilerim,Emir ile konuştuk.Ama beni de anla be Elam,korkuyorum sana bir şey olucak diye sen benim her şeyimsin."

Tekrar elimi eline almak istediğinde bu sefer bir şey demedim.Yanağıma bir öpücük bıraktığında gülümseyerek ona baktım "Oy Kuzeyim benim." değip yanaklarına öpücüklerimi bırakmaya başladım.

"Çok ağrın var mı?" bayılmış numarası yapıp "Geberiyorum." dediğimde güldü.

Yanıma uzandı ve başımı göğsüne koydu "Birtanem benim." değip saçlarımdan öptü.Tam o sırada kapı açılınca oraya baktık.Annem yanımıza gelip ikimizide öptü "Birtanelerim benim."

Gülümsedim Annem Kuzeye baktı "Olum sen bir çekil ben Elanın yara bandlarını değiştireceğim."

"Anne Hayır ya çok acıyor." Annem saçlarından öptü "Bebeğim ama ne yapabilirim ki değiştirmezsek mikrop kapar."

Yıldızların sahibi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin