"Sana her saniye aşık olmaktan kurtulmam lazım yoksa benim halim çok kötü olucak."Sevgi yanımıza gelince ona baktım "Peri abla benim uykum var." hızla onu kucağıma aldım ve odama götürdüm.
Ona yer yatağı yapıp onu oraya yatırdım.Çünkü geçen düştüğü gibi düşmesini istemiyorum "İyi geceler." diye mırıldandı ve gözlerini kapadı.Gülümsedim ve onu öptüm "İyi geceler."
Hızla bende pijamalarımı giydim ve Salona geçip televizyonu kapattım.Emir birden arkama geçip kollarını belime sarınca kıkıradadım "Ne yapıyorsun?" Yanağımdan uzun bir şekilde öptü "Seni seviyorum." gülümsemem genişlerken yanağımı ard arda öpmeye başladı.
Kıkırdayarak ona doğru döndüm ve kollarımı boynuna doladım.
"Her şeyim." değip anlımdan öpünce başımı boynuna gömdüm "Seni seviyorum Emir." Kollarımı bana daha sıkı bir şekilde sardı "Bende seni seviyorum Elam."
Başımı kaldırıp ona baktım "Benim uykum geldi yatıcağım sen evine mi gideceksin?" çıkladı "Senin yanın da uyuyacam,hem Sevgiyle kahvaltı etmek istiyorum yarın." gülümsedim "İyi madem bir kerelik izin vereyim."
Kaşları kalktı "Allah allah bir kerelik mi?" değip beni gıdıkladığın da kıkırdadadım "Ya dur çoçuğu uyandıracaksın." Gülümsedi "Bir gün bizim bir çoçuğumuz olunca aynısı diyeceksin."
Gülümsemem silindi.Bana çatık kaşlara baktığın da yutkundum "E-vet neden olmasın." kaşları daha çok çatıldı "Niye yüzün düştü?"
"Uykum var ondandır." anlımdan öptü "İyi madem hadi." beraber odaya geçtiğimiz de uyuyan Sevgiyi öpüp yatağa yattım. Emr de Sevgiyi öpünce gülümsedim.
Yanıma uzanıp başımı göğsüne yerleştirince kollarımı boynuna doladım ve başımı boyun girintisine yerleştirdim.
"İyi uykular Meleğim." boynuna minik bir öpücük bıraktım "İyi uykular."
****
Gözlerimi yüzümün her tarafının öpülmesiyle araladım ve gülümsedim "Günaydın." dedi Emir neşeli bir sesle.
Ona biraz daha sokuldum "Ben daha uyumak istiyorum." kıkırdadı "Ama ben acıktım uykucu Prenses." omuz silktiğim de beni gıdıkladı kıkırdayarak geri çekildim.
"Ya uykum var tahat bırak beni." başını boyunuma gömüp ard arda öptü "Acıktım diyorum Kadın anlamıyor musun?" ona baktım "Kalk kendine yemek yap o zaman."
Dudağını büzünce gözlerimi kapadım ve uykuma devam etmeye çalştım ama Emir beni iki de bir öptüğü için bu pek mümkün değildi.
Doğruldum ve ona baktım "İyi tamam kalktım,bir uyku uyutmadın." ayağa kalkıp beni kucağına alınca kollarımı boynuna doladım "Fazla uyku tembelleştirir bebeğim."
Mutfağa girdiğimiz de kurulmuş olan kahvaltıyı görmek beni gülümsetti Emir beni yere braktı "Kahvaltı mı hazırladın?" Anlımdan öptü "Evet."
Yanağından öpüp hızla odama girdim ve Sevgiyi öperek uyandırdım "Bebeğim uyan hadi Emir Abin bize Kahvaltı hazırlamış."
Gülümsedi "Tamam." dedi uykulu sesiyle onunla beraber banyoya girdim ve ikimiz de yüzümüzü yıkadık.
Tekrar Mutfağa geldiğimiz de Sevgiyi sandalyeye oturttum. "Prensese süt." dedi Emir ve Sevginin önüne süt koydu "Bize de Çay." değip bize Çayları koyduğun da bende masaya tuzluk ve Şekeri koydum.
"Bebeğim şurdan ekmeği de verir misin?" Emirin kestiği Ekmekleri ona uzattım "Peri Ablam Bebek değil ki." Emir kıkırdadı "O benim Bebeğim." Sevgi kıkırdadı "Sen Bebek misin Peri abla?" kıkırdadım "Emir Abin için öyleyim."
Emir bana göz kırpınca yemeğimi yemeğe başladım.Sevginin tabağına yumurta koyduğum da yüzünü ekşitti "Ben yumurta sevmem Peri abla."
"Çok faydalı ama Sevgicim onu bitir lütfen." Emir Sevginin kulağına bir şeyler söyledi ve sonra ona göz kırptı "Siz ikiniz uslu durun bak sakın bir şeyler planlamayın o yumurta bitecek."
Emir bana baktı "Tamam ya bişey yapmıyoruz biz."
Kahvaltının bitmesine yakın Emir bana baktı "Başka yumurta var mı?" başımı onaylamazca salladım "Sadece üç tane haşlamışsın."
"Benimkini yiyebilirsin Emir abi." Emir Sevginin yumurtasını ben hayır diyemeden ağzına atınca ona sinirle baktım "Ne yapıyorsun Emir ya."
Emir kıkırdayınca Sevgi de kıkırdadı.Sevgiye baktım "Sevgicim?"
"Efendim Peri Abla?" yutkundum "Esila Annen ve Kerem baban var ya," başıyla onayladı "Onlar senin artık yanların da olmanı istiyorlar yani senin ailen olmak istiyorlar." Sevginin yüzü düştü ve gözleri doldu "Hayır." deyip koşarak gittiğin de Emir ile birbirimize baktık.
Hızla arkasından gittim.Yatağıma oturmuş ağlarken yanına oturup onu kucağıma aldım "Eğer istemiyorsan bu bir sorun değil ama bana nedenini söyler misin?"
Burnunu çekti "Bir kere beni bir aile görmeye geldi ben çok sevindim beni alıcaklar diye ama sonra onları duydum,bunun Babası karısını öldürmüş hapisten çıkınca bize de bir şey yapar dediler.Babam hapisten çıkarsa onlara bir şey yapar." onun yaşlarını sildim "Hayır yapamaz Birtanem çünkü Kerem Baban kendini ve Esila Anneni korur ayrıca Emir Abin Polis yani eğer bir şey olursa onu tutuklar."
Sevgi bana sarıldı "O zaman olur ama arada bir burda da kalmak istiyorum." başımla onayladım "Tamam kalırsın." yanağımdan öptü "Oley bir Abim bir Ablam bir Annem bir de Babam oldu." kıkırdadım ve onu öptüm.
****
Lunaparka gelince Emir bana ve Sevgiye Pamuk şeker aldı.Pamuk şekerden bir parça koparıp Emire uzattığım da Yiyip Parmaklarımı ısırdı.
Hızla kendimi geri çektim "Ne yapıyorsun." kıkırdadı "Seni yiyorım." Sevgi çarpışan arabaları görünce yerinde zıpladı "Binelim mi Peri abla." gülümsedim ve başımla onayladım.
Sevgiyle Ben bir arabaya Emir de başka bir arabaya bindi.
Emir iki de bir İnadına bize çarpınca arabayı döndürüp bende ona çarptım.Çarparken Emirin kafası direksona vurunca Burnu kanadı.Tam o sırada arabalar durduğun da hızla Emirin yanına gittim.
"Sevgilim özür dilerim." dedim ağlamaklı bir sesle.Emir anlımdan öptü "İyiyim ben." Çantamdan Mendil alıp kanı sildim ve Emiri öptüm.
Sevgi elimden tuttup çekiştirince dönme dolaba geldik.
Beraber bindiğimiz de Emir kolunu bana sardı.Başımı göğsüne koyup anın tadını çıkardım "Seni seviyorum." gülümseyip ona baktım "Bende seni." diye fısıldadım.
Tam Lunaparktan çıkacakken Sevgi Emire baktı "Emir abi benim için şu ayıcığı kazanır mısın?" Emir gülümsedi "Tabii."
Standa gittiğimiz de Emir sırıttı "Bir polis olarak on ikiden vurucağım bak görürsün." dedi ve eline silahı aldı.
Gerçekten de dediğini yapmıştı durmadan on ikiden vurmuş ayıcığı Sevgi için kazanmıştı.Sevgi gülümsedi ve Emiri öptü "Teşekkür ederim Emir Abi." Emir onu gıdıkladı "Senin Emir Abi diyen o ağzını yerim ben."
Sevgi ağzını eliyle kapadı "Hayır ağzım bana lazım yoksa nasıl konuşurum ya da yemek yerim." Emir gülünce o muhteşem gülümsemesini izleyip bende güldüm.
****
Sevgiyi öptüm "Yemek yemeği sakın ihmal etme tamam mı?" başıyla onayladı "Esila Annem ve Kerem Babam beni ne zaman burdan alıcak?" gülümsedim "Çok az kaldı Birtanem sen sabır et."
Sevgi gülümsedi ve önce bana sonra Emire sarıldı sonra hızla yurda girdi.
Emir ile arkasından bakıp gülümsedik "Çok masum değil mi ya." Emir başıyla onayladı "Aynı senin gibi." Kollarımı onun beline sarıp ona doğru baktım "Sana her saniye aşık olmaktan kurtulmam lazım yoksa benim halim çok kötü olucak."
Kıkırdadı "Bence iyi böyle ya." kıkırdadım ve onu öptüm "Aşığım sana çok aşığım Emir Hiçyılmaz!" Anlımdan öptü "Bende sana ela gözlü Ela."
🤍
Bende size🤤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların sahibi
Teen Fiction"Ne bu tavırlar?Annem misin,Babam mısın,Kardeşim misin Sevgilim misin?Anlamıyorum seni?Gerçekten aklım almıyor.Dengesizsin!Neden böyle yapıyorsun?" Başını yerden kaldırıp bana baktı ve üstüme doğru yürümeye başladı.Ne yapıcağımı bilmeden arkaya doğ...