"Yıldızlarımın sahibi olan güzel kadın.Seni çok seviyorum."Elanın anlatımıyla:
Sinirli bir şekilde ve ağlayarak yürürken birinin belimi kavrayıp kendine doğru çekmesiyle tiz bir çığlık kaçtı ağzımdan.
Karşım da ki kişinin Emir olduğumu görmemle rahatladım ve kollarının arasından kurtulmaya çalıştım ama olmuyordu çünkü bana çok sıkı sarılmıştı "Bırak beni."
"Nereye gidiyorsun acaba?"
"Evime!" tek kolunu sıkılaştırıp diğer eliyle yaşlarımı sildi "Senin evin burdan çok uzakta bebeğim,hem gece gece nasıl gideceksin."
"Giderim ben rahat bırak beni çünkü sana kızgınım." Anlımdan öptü "Tamam sen haklısın karışmıyorum kiminle görüşüp görüşmediğine."
Derin bir nefes aldım "Bana bir daha bağırırsan vallaha billaha sevgili demem çok fena yaparım." bana bakıp gözlerini kıstı. "Demek öyle Ela hanım?" beni birden kucağına alınca çığlık attım.
"Yardım edin!Kaçırılıyorum!Polis!" güldü "Ben Polisim zaten Güzelim mesele neyse söyle çözeriz."
Yapmacık bir şekilde gülümsedim "Rahat bırak beni ya!Senden kurtulmak istiyorum artık." çıkladı "O biraz zor çünkü ben sana aşığım."
"Aşık olurken bana mı sordun?Ayrıca senin kolluğun nerde?Bu gidişle hiç iyileşmez senin kolun görürsün!"
"Ana kız mı kaçırıyorsun oğlum?" tanımadığım bir Adam Emire bu soruyu şaşkınca sorunca Emir bir kahkaha attı.
Kollarımı Emirin boynuna dolayıp Adama baktım "He Dayı kocaya kaçıyorum."
Adam kıkırdadı "Vay deli çoçuklar sizi hadi hadi kimse görmeden gidin." Emir koşar adımlarla giderken kahkaha atmaya başladım "Eğer ki Babam beni sana vermezse ki vermez bence,dejavu yaşayacağımız yüzde yüz kesinleşti."
Emir de güldü "Ne demek vermez mecbur verecek yoksa Evde kalırsın sen."
"Yoo kalmam Adile teyzenin oğlu var ya." Kaşları çatıldı "Ela!" uyarıcı sesiyle sırıtıp yanağından öptüm "Tamam ya sustum."
****
Emirin evine gelince telefonum çalmaya başladı.Hemen açtım "Ela Abla?"
Sevginin titreyen sesini duymamla telaşlanmıştım "Sevgi ne oldu Birtanem?" burnunu çekti "Ben kayboldum." sakin olmaya çalışıp koltuğa oturdum "Nasıl kayboldun aşkım?"
"Biz Gülşen teyzeyle parka gitmiştik sonra ben kumdan pastam için taş toplamaya başladım ama geri döndüğüm de kimse yoktu."
Yutkundum "Peki hala parkta mısın?" burnunu çekti "Hayır Yurda dönmeye çalıştım ama yolu bulamadım sonra burdan geçen bir abiye telefonundan seni arayabilir miyim diye sordum." Sevgiye benim numaram olan bir bileklik yapıp vermiştim eğer bir şey olursa beni arasın diye.
"Tamam o abiye verir misin telefonu." Bir kaç saniye sonra adamın sesi geldi "Merhaba."
"Merhaba bana konum atar mısınız ben hemen gelip alıcağım Sevgiyi."
"Tabii hemen." rahatlamış bir şekil de telefonu kapattım ve gelen konuma tıkladım çok uzakta değildi yürüyerek gidebilirdim "Ela noldu Rengin solmuş?"
"Sevgi kaybolmuş yanın da bir adam varmış o da konum attı hemen gidelim." Emir yanıma gelip konuma baktı hızla telefonunu çıkarıp birine mesaj attıktan sonra anlımdan öptü "Tamam ben bizim ekibe haber verdim şimdi oraya bir polis yolladım ne olur olmaz.Tamam mı sakın korkma." elimden tuttu ve beraber evden çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların sahibi
Teen Fiction"Ne bu tavırlar?Annem misin,Babam mısın,Kardeşim misin Sevgilim misin?Anlamıyorum seni?Gerçekten aklım almıyor.Dengesizsin!Neden böyle yapıyorsun?" Başını yerden kaldırıp bana baktı ve üstüme doğru yürümeye başladı.Ne yapıcağımı bilmeden arkaya doğ...