III -Korku-

709 56 119
                                    


"Aç gözlerini korkuyorum.."

Alarm sayesinde Gözlerimi açtığımda başını boynuma gömmüş olan Kuzeyi görmek beni gülümsetti.Saçlarını okşamaya başladığımda gözlerini aralayıp gülümsedi "Güzelim?" saçlarından öptüm "Yakışıklım?" güldü ve doğruldu "Tüm gece uykunda ağladın ve sayıkladın." dedi morali bozuk bir şekilde.

Yanağını okşadım "Geçti tamam,çok korktum ondan olmuştur takma kafana." yanağımı okşadı "Bu kadar güçlü olman çok hoşuma gidiyor işte benim ikizim!"

Ona sarıldığımda o da kollarını bana sardı.

****

Okula gelince Kuzeye baktım "Görünmüyor değil mi boynum?" dediğimde başını onaylamazca salladı.Makyaj ile olduğu kadar kapamıştım izleri.

Okula adım attığımda bana tip tip bakan kızları umursamadım.Kızlar tuvaletine girip aynada boynumu kontrol ederken birden bir grup kız yanıma geldi "Merhaba?" dedi bir kız bana tip tip bakarak.Bu kız bizim sınıfımızdaydı görmüştüm onu.

"Merhaba." dedim soğruk bir sesle ve tuvaletten çıktım kız kolumu tutunca çatık kaşlarla ona baktım "Emirden uzak dur!" kolumu elinden çektim "Sana sorucak değilim." kız birden elindeki kahveyi üstüme dökünce affalladım.Allahtan soğuk kahveydi.

"Ne yapıyorsun ya!" diyerek çantamdan mendil çıkardım ve yüzümü ardından da boynumu sildim.Önümdeki kız boynuma şok içinde bakıyordu.

Allah kahretsin!Makyaj silinmişti!Salak Ela salak!

Kız alayla güldü "Ooo Ela hanım dün gece biraz uzun sürdü galiba?Göz altlarının neden morarık olduğu belli oldu." yutkundum herkes bize bakıyordu.

Gözlerim dolarken biri elimi tutunca elimi tutan kişiye baktım. "Damla salak salak konuşmaktan,insanların hayatına burnunu sokmaktan bıkmadın mı?Hem Elanın boynu senin sandığın gibi bir şey yüzünden morarmadı,dün çok kötü alerji oldu aşırı derecede kaşıdı ondan dolayı morardı şimdi çok konuşma da işine bak!"

Damla tek kaşını kaldırdı "Nerden biliyorsun sen bunları?" Emir belimden tutarak beni kendine doğru çekti "Çünkü Ela ile ben sevgiliyiz." şaşkınca ona baktığımda Damla da şaşırdı "Ne?" dedi şaşkınca.

Emir bana doğru dönüp gülümsedi "Biz Ela ile tanışıyorduk zaten uzun zamandır sevgiliyiz.Evlerimiz çok yakın.Neyse biz gidelim tamam mı sevgilim?" yutkundum ve başımla onayladım.

Beni dışarı çıkarıp okulun arka bahçesine götürüp duvara yasladı "Şimdi iyi dinle beni,tüm okul duyduğu için okulda sevgiliymiş gibi davranıcağız bir iki hafta yeter sonrada ayrılmış gibi yaparız."

"Belki ben seninle sevgiliymiş gibi davranmak istemiyorum?Hem sen huysuzsun." Kaşlarını kaldırdı "Ben sana çok bayılıyorum ya!Cidden geveze biriyle bende sevgili olmak istemem."

Gözlerimi kısıp ona baktım "He kesin öyledir!" beni süzdü "Gömleğini değiştirmen lazım bekle burda." gittiğinde bir banka oturdum.Yanıma başka biri oturunca ona baktım.

Bana bakıp gülümsedi "Naber?" gülümsedim "Hiç." bana doğru döndü "Ben Ateş." değip elini uzatınca gülümsedim "Bende Ela." elimi tuttup öptüğünde kıkırdadım "Memnun oldum."

Elim birden Ateşin elinden çekilince şaşkınca Emire baktım.Emir elimi bırakıp Ateşe kafa atınca Ateş yere yığıldı.Kalkıp Emire bir yumruk atınca çığlık attım.

Korkudan ağlamaya başlayınca ikiside bana baktı. "Elam?" Kuzeyin sesi gelince onlardan gözlerimi ayırıp yanına gittim "Olanları duydum iyi misin?Hem Emir ile sen ne alaka?"

Yıldızların sahibi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin