2. Kitap | 4. Bölüm

1.5K 121 337
                                    


4. BÖLÜM

.M.A.S.K.E.

♧♧♧♧♧♧

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♧♧♧♧♧♧

Ahşap, kalın masanın üzerine örtülen çiçekli örtü, önüme servis edilen dumanı üstünde kahvenin sunumunu daha güzel sundu. Ben sütlü, Karan acı kahve istemişti. Etrafıma bir süre bakıp minik su bardağını kafama diktim. Sabahın erken saatleri olduğu için kafenin ilk müşterisi sayılırdık.

" Seni dinliyorum. " deyip elimle konuşmaya başlaması için hareket ettim. İri parmakları, kahve fincanının tutma yerine bir hayli büyük gelmişti. Bu yüzden fincanı alttan tutuyordu. Bal gözleri beni bulduğunda derin bir nefes alarak yutkundu. Yavuz Bey, tutuklanmıştı. Karan'la birlikte odaya giren Emniyet müdürü, tutuklayarak nezarethaneye atmıştı. Orası konuşmak için müsait olmayınca Emniyetin karşısındaki kafeye gelmiştik. O zamandan bu zamana pek bir şey konuşmadık. Kahveler geldiğine göre anlatma vakti de gelmişti.

" İyisin değil mi? Nasıl oldu bunlar? Yavuz Bey nasıl tutuklandı, sen nasıl kurtuldun?" Konuşurken mimiklerimi kullanmaktan da geri durmadım. Elim, kolum; kaşım, gözüm ve tüm bedenim imalarla doluydu. Altın gözlümü karşımda görmek mutluluk arz etsede merak duygumu da uyandırmıyor değildi.

" Tutuklandı işte. Boş ver gerisini. "

" Ne demek, boş ver!" Başını yana çevirip oflayarak nefesini geri verdi. Aklı beş karış havadaydı. Neler hissettiyse artık gözleri farklı bakıyordu.

" Kırmızı artık devlet tarafından da biliniyor. " dedi bıkkınlıkla. Anlaşılan emniyet müdürüne her şeyi anlatmıştı. Canıma minnet. Sadece ben değil, bütün İstanbul arasın artık.

" En başından anlatsana. Senin, Kader'in o evde ne işi vardı? Yavuz Beyin kaderi öldürdüğünü nereden buldunuz?"

" O gece sen uyurken salona gitmiştim. Kader ortalıkta yoktu. Dış kapıda açıktı. Sonra kırmızıdan mesaj geldi. Kader'i kurtarmak istiyorsan yalıya gel, diye. Gittiğimde bütün kurumlarım kaybolmuştu. Evin lambaları da sönüktü. Bir b*kluk döndüğü belliydi yani." O geceyi düşünerek Karan'ın söylediklerini bir bir hayal ettim. Hapishaneden yeni çıkmıştım. Çok yorgun olduğum için uykunun kurbanıydım o akşam. Uyandığım da bal göz yoktu ve bana da kırmızıdan mesaj gelmişti. Aynı senaryo Karan içinde düzenlenmişti demek ki.

" Yalıya girdiğimde merdivenlerde kan lekeleri vardı. Zaten hemen sonrasında da Kader'i gördüm. Ben gittiğimde yaşıyordu. Hastaneye götürmek için kollarının altından tutup sürükledim. Sonrasını biliyorsun zaten. Sen geldin. Peşine polisler."

KIRMIZI | AJAN #TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin