"3"

13.7K 268 29
                                    

Düzenlenmiştir.

Kulaklarıma işkence eden alarm sesini kapattım ve sabahın bu saatinde kahvaltıya gidelim diye tutturan arkadaşlarıma en okkalı küfürlerimi edip yataktan kalktım. "Manzarada kahvaltı yapacaklarmış, kıçımın kenarları. Kraliçe Elizabeth sanki haspamlar. Bir halta da bensiz gidin, bütün sabah aktivitelerinize sokayım sizin." Söylenmeye devam ederken yatağımı topladım ve oda havalansın diye camı açıp banyoya gittim.

Aynadaki tipimden bir an korkup bakışlarımı çektim ve ellerimi yıkamaya başladım. Günlük cilt bakımımı yapıp dişlerimi fırçaladım ve artık daha nizami duran sıfatıma bir bakış atıp odama döndüm.

Kıyafetimdeki tek renkli parça olan bordo eteğimi vurgulamak için bordo bir ruj sürdüm ve son olarak saçlarımı maşayla kalın dalgalar vererek şekillendirdim. Parfümümü sıktım ve ağzıma naneli bir şeker attım. Siyah çantamı ve telefonumu alıp dışarı çıkmak için kapıya yürüyecekken açık unuttuğum camı kapatmak aklıma geldi.

Camı kapatıp dışarıyı kısaca süzüp perdemi çektim. Kapıyı açınca gördüğüm görüntüyle ne diyeceğimi bilemedim. Ayaklarımın ucunda bir mavi gül demeti ve bir koca paket çikolata vardı. İkisini de yerden alıp güllere şaşkın şaşkın bakarken üstündeki nota gözlerim ilişti. Nota baktığımda histerik bir gülüş döküldü dudaklarımdan.

Tadım bu çikolatalardan farksız küçük hanım. Kaldır engelimi. :)

- Kocan 🖤

Şaşkınlığım geçtikten sonra mesaj atmak aklıma geldi.

Bu kişinin engelini kaldırdınız.

Melis: Sapık mısın oğlum sen? Kimsin, nesin, necisin evimi nerden biliyorsun?

Pusuda beklemiş gibi anında çevrimiçi oldu ve yazmaya başladı.

Bu kim amk: Sapık değilim güzelliğim, sadece müptelanım.

Bu kim amk: Yalnız o değil de.

Bu kim amk: Engellemesene beni ha bire, üzülüyorum bak.

Melis: Bari yaşını söyle, tanıyor muyum seni?

Bu kim amk: 28 yaşındayım :D Ne fark eder? Ben seni tanıyorum.

Melis: Otuza merdiven dayamışsın uğraştığın şeylere bak. Başka işin yok mu senin?

Bu kim amk: Olmaz mı bebeğim var tabi ama sen ilgi alanımsın, hobi gibi düşün. :D

Melis: Hobini sikeyim.

Bu kim amk: Hırçın hatunum nasıl da gösterdi dişlerini :D

Melis: Allahım sen buna akıl fikir bana da sabır ver.

Bu kim amk: Elini sakince o engel butonundan çeker misin?

Bu kim amk: Öperim güzel parmaklarını.

Melis: Ben arkadaşlarımla dışarı çıkıcam. Rahatsız etme, açıklama yapmak istemiyorum kimseye.

Bu kim amk: Şirincede kahvaltı güzel olur bebeğim. Afiyet olsun şimdiden. ;)

Melis: Lan sen benim nereye gideceğimi nerden biliyorsun?

Bu kim amk: ;)

Nasıl bir belayla uğraştığımı bilmiyordum henüz. Mesajları her ihtimale karşı arşivledim ve evden çıktım. Kızlara bir şey belli etmemem zor olacaktı.

...

Şeytanla Dans +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin