Düzenlenmiştir.❤️
Alnımda hissettiğim öpücükle gözlerimi açtığımda bana ciğer görmüş kedi gibi bakan Onur'a gülümsedim. "Günaydın." Sesimden uyku akıyordu. "Günaydın civcivim." "Saçlarım kahverengi şu an nerem civciv?" "Kahverengi civciv de var." "Doğru." "Dünkü güzel geceden sonra neden kahverengi civcivleri konuşuyoruz?" O an beynimde şimşekler çaktı. Hasiktir. Hasssssiktir. Lan biz. Altan uyan altan abooo.
Gözlerim büyürken Onur kaşlarını çattı. "Sarhoştum hatırlamıyorum dersen kendimi ilk bulduğum kamyonun önüne atarım Melis." "Atma kendini bir yere hatırlıyorum." "Çok incesin(!)" Güldüm. Dudağının kenarına bir öpücük bırakıp "Bana ne yaptın sen Onur?" dedim. "Sevdim Melis. Tüm kalbimle sevdim. Karmaya inanırım."
Sırıtarak "Bedel ödendi." dediğimde gözlerini devirip burnuma bir öpücük kondurdu. "Bu kadar güzel olmasan dudaklarını birbirine dikebilirim şu soğuk esprilerin yüzünden." "Sen benim esprilerime kurban ol." "Ne münasebet..." Kahkaha attım. "Tamam şaka yapıyorum. Kalk kahvaltı hazırla ama açım ben."
"Cenabet cenabet yatacağına kalk bir duş alalım kahvaltıyı dışarıda da yaparız." Kıkırdadım. "Evden çıkmak istemiyorum Onur, sen hazırla." "Sabah sabah libidon gözlerimi yaşarttı bebeğim." "Libido mu kaldı tır çarpmış gibiyim." Kaşlarını çattı. "Abartma kötü değildi." Gülerek "Kötü demedim ki yorgunum sadece." "Kötü değildi de çok iç açıcı oldu teşekkürler." Sesli güldüm. "Ya Onur sen niye regl olmuş gibi davranıyorsun sabah sabah? Hayatımın en güzel gecesiydi. Tamam mı? Tatmin oldun mu?" Muzip bir tavırla gülümsedi.
"Ben zaten sana nasıldı demeye çalışmıyordum, dün söylediklerin hala aklımda malum." Kaşlarımı çatıp kolunu cimcirdim. "Ah! Kızım sen var ya tam sopalıksın." "Hadi ordan, süt çocuğu. Açım diyorum, seni mi yiyeyim?" "Yani neden olmasın?" "Ohoo bizim iştahımız farklı konularda bu sabah." "Antiflörtöz kadın, iyi bir şey demedik." Gülümseyip onu birkaç kez üst üste öptüm. "Sen burdaki banyoyu kullan ben alt kattakinde duş alırım. Kıyafetlerimden istediğini giyebilirsin, uydur artık bir şeyler. Kahvaltı hazırlamaya çalışırım ama söz veremeyeceğim."
"Ben sende o ışığı gördüm merak etme." Gülüp saçımı karıştırdı ve belime sardığı kolunu da çekerek yataktan kalktı. Gündüz vakti cıbıl Onur görmeye hazır olmadığım için kafamı yorganın altına soktum. "Saklanma ısırmaz." "Ben seni ısırırsam hiç insaflı davranmam aslanım." Kısaca güldü ve dolabın sesinden kıyafet aldığını tahmin edip biraz daha örtünün altında kaldım.
Uzaklaşan ayak seslerinden odadan çıktığını anlayarak sesli bir nefes verdim ve örtünün altından çıkıp açıklayamadığım bir hisle yataktan kalktım. Asla pişman değildim, huzursuz da değildim. Ancak bu kadar hızlı olacağını da beklememiştim. Benim buzdan duvarlarımı yerle bir etmişti. . Ben durumu kendime yeni itiraf edebiliyorken ne ara onun kollarında bulmuştum kendimi anlayamamıştım.
Çarşafı bir çırpıda alıp banyoya gittim ve çamaşır makinesine tıktım. Banyo dolabındaki açılmamış diş fırçasını çıkarıp dişlerimi fırçaladım ve kendimi sıcak suyun altına attım. Birkaç farklı şampuan vardı ve tek tek koklayıp en az erkek gibi kokanı seçerek saçlarımı yıkadım. Duş jelleri içinde de en feminen kokanı seçmeye çalıştım ve vanilya sütü kokulu duş jelini kullandım. Rahatlatıcı bir duştan sonra dolaptan çıkardığım yedek havluya sarılarak odaya geçtim. Kişisel banyo olayını kıskanmıştım biraz.
Dolabının karşısına geçtim ve kapağını araladım. Takım elbiseler, gömlekler, ceketler ve kravatlarla karşılaşınca bunlar işimi görmez diye düşünerek diğer göze geçtim. Yazlık tişörtleri de eleyip elime geçen beyaz sweatshirtü giydim. Ben bunu geri vermezdim. Baya da rahattı hem. Eşofmanı yok muydu bu adamın? Pijama takımı giyecek kadar hayatı seviyordu yani ne diyeyim helal olsun. Ben polar pijamayla uyuyan insandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanla Dans +18
Ficção AdolescenteHer şeyi başlatan bir mesaj ve sonrasında gelişen olaylar zinciri... Hayat, karşılaşmaması gerekenlerin yollarını kesiştirdi. Siyah ve beyaz birbirine karıştı. Şeytan valse başladı ve tutku kalbe bulaştı. Ancak... Bu dansın kimsenin tahmin edemey...