Harry
Ő kapja el előbb a fejét, ezen mosolyognom kell. Érzem, hogy zavarban van.
De miért?
- És ha én is táncolnék? - kérdezem és még én is megdöbbenek magamon. - Akkor nem néz senki, nem? - mosolygok rá.
Rám néz, amolyan neszivassmár fejjel, de látom a szemén, hogy tetszik neki az ötlet.
- Oké, legyen - pattan fel boldogan. - cipőt le, Styles! - dirigál.
- Oh - lepődök meg, vigyorgok.
Ledobom a cipőm és odaállok mellé.
Fél órával később már szakad rólam a víz. Beletúrok göndör tincseimbe és érzem, hogy tiszta a víz a hajam is. Ettől függetlenül nagyon jól érzem magam Louisval. Nagyon ügyesen csinálja.
A tánctanár előlről kezdi, újra.- Nekem ez nem megy - nevetek fel és ledobom magam a földre.
Louis leül mellém és mosolyogva rám szól:
- Csodálkozol?! - nyújtja ki a nyelvét. - Kosaras vagy és nem nyújtod ki a lábad sem - kezd el magyarázni.
- Egy kosaras nem táncolhat? - cukkolom.
- Gyere, segítek - áll fel és nyújtja a kezét felém. Megragadom, mire egy pillanatra megijed, de aztán felhúz. - A tánc és a kosár más izmokat mozgat meg. Sportolóként tudnod kéne - mondja viccesen.
- Louis, elfáradtam - nyavajgok.
- Én is - válaszolja és egy pillanatig elhiszem, hogy abbahagyjuk. De nem áll meg. - Gyere már, megmutatom, hogy kell - nevet. Mosolyogva bólintok.
Megmutatja, mit csináljak a lábaimmal. Majd mögém sétál, megfogja a kezeim és beállítja azokat. A kezemhez érve, mintha áramba nyúltam volna, bizsereg a testem. Nem értem, miért dobog ilyen hevesen a szívem, a levegőt egyenletlenül veszem és zúg a fülem is.
Biztos csak nagyon elfáradtam..
Már nincs is mellettem, de még mindig zavartan érzem magam.
Rá nézek és próbálom követni a mozdulatait.Mit csinál velem ez a fiú?
- Ülj le és vedd vissza a cipőd - szólal meg Louis. Értetlenül figyelem, ahogy befűzi a cipőjét. - Végeztek - válaszol mosolyogva.
Bólintok és kapkodva belebújok a lábbelimbe. Még egy kicsit lihegek a tánc miatt, de lassan elmúlik és egyenletessé válik.
- Amúgy nem csinálhatjuk itt, velük, ugye? - kérdezek rá, mert van egy olyan érzésem, hogy nem véletlenül siettük az öltözéssel.
- Nem - válaszol nyugodtan egy mosollyal. - De nem most csináltam először és szerintem Boni is tudja, hogy néha csatlakozom itt kint - folytatja.
- De rossz valaki - gúnyolódom egy kis vigyorral az arcomon. - Látszik, hogy nem ez volt az első alkalmad - jegyzem meg.
Elpirulva hátradől a fotelben. Rajta is látszik, hogy mozgott. A pólója tiszta víz. A haja kócos és izzadtan tapad a homlokára. Várakozva figyeli a táncterem ajtaját.
Kijönnek a lányok az ajtón és Katy int Lounak, hogy siet, mire a fiú bólintva elmosolyodik.- Harry! - hallom meg a húgom hangját.
Futva jön felém és rám ugrik. Benyúlva a hóna alá, felkapom és szorosan megölelem.
- Fújjj - fintorog. - Izzadt vagy és büdös is - húzza fel az orrát és nevetve leteszem.
- Szaladj öltözni! - küldöm el.
YOU ARE READING
I Can Wait For You (L.S.)
Fanfiction*Larry Stylinson *trágár beszéd és 🔞 előfordulhat (!!!!) *KITALÁLT TÖRTÉNET *boyxboy *mpreg Louis Tomlinson, aki beleszeret a suli szupersztárjába, akiről mindenki azt hiszi „normálisan" hetero, de hamar kiderül, hogy nem az.... Harry Styles, aki...